Paweł
Obudziłem się około godziny 8. Obok mnie spał jeszcze słodko Dominik i naprawdę nie miałem serca go budzić, bo wyglądał tak spokojnie i uroczo, kiedy spał. Wziąłem telefon do ręki i gdy wszedłem na Instagrama, zobaczyłem mnóstwo wiadomości od naszych widzów. Oczywiście dotyczących wczorajszego filmu, który wywołał dosyć spory rozgłos. Na nasze szczęście było dużo pozytywnych i miłych słów, chociaż co jakiś czas jakiś negatywny komentarz też było można dostrzec. Podczas moich przemyśleń i przeglądania, poczułem ruch obok, co wskazywało na to, że Dominik się już przebudzał. Mogłem powiedzieć, że jego wygląd z rana był jednym z moich ulubionych, bo był tak cudowny i słodki, że aż nie mogłem.
- Robiłeś to kiedyś? - zapytał Paweł, patrząc na mnie znacząco. A ja odwróciłem od niego szybko wzrok. Niby nie było powodów do wstydu, a jednak byłem trochę zawstydzony.- Nie, znaczy kurde mimo, że już mam trochę lat, to nigdy jakoś nie czułem się gotowy.
- Nie to w porządku. Naprawdę jest okej, ale mówią, że lepiej przeżyć to z kimś komu się ufa.
- Ponoć tak, to miała być propozycja? - zaśmiałem się delikatnie zestresowany.
- Jeśli chciałabyś, to jak najbardziej.
- Dobrze, z tobą to zawsze i wszędzie, ale błagam bądź delikatny.
- To chyba oczywiste skarbie, nie skrzywdziłbym cię - mruknął z zachęcającym uśmiechem brunet, na co ja w odpowiedzi wpiłem się tylko w jego usta. On szybko przerzucił mnie na swoje kolana, więc objąłem go za szyję.
- Kocham cię - powiedziałem, odrywając się na chwilę od jego uzależniających ust.
- Ja ciebie też - odpowiedział i zrzucił mnie ostrożnie na łóżko, a ja się po prostu położyłem. Pocałował mnie jeszcze kilka razy i szepnął. - Mam nadzieję że zapamiętasz to do końca życia.
Zdecydowanie zapamiętam.
Jak wam się podoba? Czekacie na dalszą część? Powiem że będzie się bardzo dużo działo
Ogólnie rozdział napisany z małą pomocą dominikkxpawel za co bardzo dziękuję 🤍 lepiej bym tego nie napisała 😅Zapraszam was na mój fanpage o pawle xpawel_official__ 🤍
CZYTASZ
Może Życie Nie Jest Idealne Ale Przy Tobie Wszystko Jest Łatwiejsze 🤍DxP
Short StoryWitam was w świecie pawła i Dominika ich życie nie było idealne ale jednak coś się zmieniło a co to się dowiecie czytając