1

37 7 10
                                    

30/08/22

Ayın ışığını bulutların arasından yeryüzüne hakim olurcasına bütün şehvetiyle yayıldığı bir gecede, harabeye dönmüş, camları kırık ve zemini kalın bir toz tabakasıyla kaplanmış, ciğerleri kolaylıkla delebilecek ağır rutubet kokusunun esiri olmuş bir depoda gelen ardarda silah sesinin ardından kalın bir ses daha duyuldu.

"Bütün cesetleri toplayın! "

Koyu Kahverengi saçları olan zarif parmakları arasındaki silahın namlusundan çıkan dumanı üzerinde beni olan dolgun dudakları ile üfledikten sonra sarfettigi kelimler ardından
Yerde yatan cesetlere bir göz attı ardından özenle silahını cebine tıkıştırdı. Topuklarının üzerinde usulca dönerek bulunduğu ortamı dikkatle terk etti.     
__________

"Adı Kim Taehyung"

Yaşlı adam elindeki belgeleri Jungkook'a doğru uzattı.

"Bu görevi yapabileceğinden emin misin Jeon?"

Jungkook o sırada ona uzatılan belgelere göz atıyordu kafasını yavaşça kaldırdı ve gülümseyerek onayladı.

"Elbette efendim"

Yaşlı adam Jungkook'un gülümsemesine karşılık verdi ve ardından ekledi.

"Sana güveniyoruz."

Jungkook omzuna inen ve patpat yapan el ile gülümsedi. Kim Taehyung isimli birini takip etmek ve sonrasında adalete teslim etmek için görevlendirilmişti.  Görevin kolay olmayacağını biliyordu fakat Jungkook zoru severdi. Elinden geleni yapacak ve onu hapishaneye tıkacaktı. Kafasıyla amirini selamladı ve içinde bulunduğu binayı terketmek amacıyla kapıdan dışarıya doğru adımladı.

Bunları düşünürken arabasının yanına varmıştı. Araba kapısını açıp içeri girdi ardından tekrar kapattı. Dikiz aynasından kendine baktı bir süre. Her zamanki gibi müthiş görünüyordu. Kendine övgü dolu sözler söyledikten sonra anahtarı çevirdi ve direksiyonu kemikli elleri ile kavradı. Eve gitmesi ve yakalaması gereken kişi için araştırma yapması gerekiyordu. Neydi adı Kim.. Kim Taeyon mu. Kim Taehwang?

Sonunda aklına gelen ismi sesli bir şekilde söyledi. "Kim Taehyung" Çalan telefon dikkatini çekti elini arka cebine atıp aramayı cevapladı.
"Alo?"

"Jungkook sen misin"

"Tabii ki de ben değilim ayrıca Jungkook da kim? Tanrı aşkına Jimin benim telefonumu benden başka kim cevaplayabilir ki? 

"Bir kere de düzgün cevap ver ve adam. Her neyse bugün birlikte dışarı çıkalım mı Yoongi Hyung da gelecek"

"Aslına bakarsan biraz meşgulüm"

"Hadi ama Jungkook-ah hem görev için moral toplamış olursun. İçkiler benden"

Bu teklifi çok cazip gelmişti zorlu bir görev onu bekliyordu ve bunun için biraz moral toplamanın iyi olacağını düşündü.

"Aslına bakarsan bu iyi bir fikir, geleceğim"

"Sahiden mi? Çok sevindim öyleyse saat 22.30'da *** Barına gitmeye ne dersin? Orası harika"

"Kulağa harika geliyor. Anlaştık."

"Anlaştık. İyi günler Jungkookshi"

"Aishh bana şunu söyleme"

"Tekrardan iyi günler  'Jungkookshi' "

Telefonun yüzüne kapanmasıyla kaşlarını çatan Jungkook. Eve yaklaştığını farketti arabasını yavaşlatarak garaja parketti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 18 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Dephts of Darkness | Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin