A legszűkebb utca, patkány, közös ős, Hitler

15 3 0
                                    


A világ legszűkebb utcája Németországban található, legszűkebb pontja 31 cm, átlagosan 40 cm széles, hossza pedig 3,8 m. Két ház között található, és valójában egy sikátor, csupán a helyiek ragaszkodnak ahhoz, hogy nyilvános utca legyen. A 180 cm-t meghaladó embereknek le kell hajolniuk ahhoz, hogy átjuthassanak rajta. Egy ponton a majdnem elhagyatott favázas ház dőlni kezdett, így még szűkebb lett az utca. A hatóságok attól tartottak, hogy ha túlságosan meghajlik, az utca annyira leszűkülhet, hogy az emberek már nem tudják használni. Ebben az esetben a Spreuerhofstraße elvesztené „utcai" státuszát. A házat sem lehetett lebontani, mert így túl széles lenne az utca. Ezért a város úgy döntött, hogy megerősíti az épületet, és valószínűleg továbbra is támasztja ezt a szerkezetet, ameddig csak lehetséges.

Az ember és a patkány genetikai állománya 95%-ban megegyezik.

Az egy országból és etnikumból származó személyeknek nagy valószínűséggel 10 generációval korábban volt közös ősük. Genetikusok szerint minden ember rokona egy 2300 évvel ezelőtt élt embernek. Maximum az 50. unokatestvére vagy bárkinek, aki ezen a Földön él(t).

Adolf Hitler nem volt jó tanuló. 6. osztályban megbukott, 16 évesen otthagyta az iskolát. Festő szeretett volna lenni, kétszer is jelentkezett a Bécsi Művészeti Akadémiára, de nem nyert felvételt.

Hitler sosem vette le kabátját a nyilvánosság előtt.

Tudtad-e? 3Onde histórias criam vida. Descubra agora