Ormanın içine doğru var gücümle koşmaya devam ettim. Arkamdaki şey her ne ise o da beni takip ediyordu eminim. Soluksuz kalmam umurumda değildi. Sadece bu lanet yerden çıkmak istiyordum. En sonunda kendimi bir ağacın arkasına attım. Yere çömeldim. Ben neredeydim, Arkadaşlarım neredeydi? Peki bu sesler neydi?Ormandan gelen çığlık sesleri yaklaşıyor gibi geliyordu bana. A-ama bi dakika... üçüncü çığlık sesi Ege'ye aitti. Cesaretimi toplayıp bir aptallık yaparak, "Egeee!!!! Ahseen!!!!!" Diye bağırdım. Ardından koşmaya devam ettim. "Çağrı!!!!!! Buradayım n-nolur gel korkuyorum!!!" Ahsenin bağırışı içime umut doldurmuştu. Heyecanla ona bağırdım. "Ahseeen! Neredesin lütfe ses ver!" Yavaş yavaş adımlarımı yavaşlattım.
"Çağrı Bur- AAAAAAAAAAAĞĞĞĞĞĞAAAAAAĞĞĞĞĞĞĞAAAAAAĞ"
Ahsenin çığlığı kanımı doldurmuş ve gözlerimin fal taşı gibi açılmasına sebep olmuştu.
"A-ahsen?... AHSEEEEEEENNNN!" Avazım çıktığı kadar bağırıyor, fakat bir yanıt alamıyordum.Çığlık sesleri bitmiş yerine rüzgarın uğultusu kalmıştı... sanırım sıra bendeydi. Titriyor, Korkudan ağlıyor bir yandan da ağaçların arasından saklana saklana ilerliyordum. Bir süre sonra karşıma bir kulübe çıktı. Hava kararıyordu. Geceyi burada getirebilirdim. İçeriye girdim bomboş geniş bir kulübeydi. Yerde duran manzara ise... kanımı dondurmuştu. Nefes alamıyor kalbim sıkışıyordu...
Yerde yüzü kanlar içinde Ahsenin cansız bedeni yatıyordu... sanki göz bebekleri düşmüştü. O güzel yeşil gözler şimdi bembeyazdı. Çenesi yamulmuş alt dişleri gözüküyordu. Parmaklarının sanki hepsi teker teker kırılmıştı. Vücudu ise korkunç bir biçim almıştı.
Bir adım geri attım. Tam kulübeden çıkacaktım ki kapının kilitli olduğunu gördüm gözlerim kararıyor nefes alamıyordum tek hatırladığım arkamda ki fısıltı... "I found you" ardından bana ait olan uzun çığlık sesi...***
Evet bence de pek korkunç değildi 😒
Ben bunu yayınlayacak iken kazayla silmişim o yüzden bu ikinci yazılım şuradan bir yıldıza basarsanız çok sevinirim. Çok emek var❤️
Bu arada bilmeyenler için "I found you" "Buldum seni" demek
Umarım beğenmişsinizdir hoşçakalın💜
Ve ormanda dolaşırken dikkatli olun...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korku Hikayeleri
HorrorÇoğu hikayeyi internetten seçerek topluyorum arada bir kendim yazıyorum şimdiden iyi okumalar 😉😈