Chapter Eighteen - Teenage Fantasy

7 2 4
                                    

                          𝒞𝑒𝒹𝓇𝒾𝒸'𝓈  𝒥𝑜𝓊𝓇𝓃𝒶𝓁

                                 𝒦𝑒𝑒𝓅  𝒪𝓊𝓉!

𝒲𝒽𝒶𝓉  𝒶  𝒹𝒶𝓎  𝒾𝓉'𝓈  𝒷𝑒𝑒𝓃.  𝒲𝑒𝓁𝓁,  𝓉𝒽𝑒  𝓅𝒶𝓇𝓉𝓎  𝓌𝒶𝓈  𝑔𝑜𝒾𝓃𝑔  𝒶𝓂𝒶𝓏𝒾𝓃𝑔𝓁𝓎,  𝑒𝓋𝑒𝓇𝓎𝑜𝓃𝑒  𝓌𝒶𝓈  𝓇𝑒𝒶𝓁𝓁𝓎  𝑔𝑒𝓉𝓉𝒾𝓃𝑔  𝒶𝓁𝑜𝓃𝑔  𝓌𝒾𝓉𝒽  𝒞𝒶𝓇𝓈𝑜𝓃.  𝐼𝓉  𝓌𝒶𝓈  𝒾𝓃𝒸𝓇𝑒𝒹𝒾𝒷𝓁𝑒.  𝐻𝑜𝓌𝑒𝓋𝑒𝓇  𝓂𝓎  𝒻𝒶𝓂𝒾𝓁𝓎  𝒹𝒾𝒹  𝓉𝓇𝓎  𝓉𝑜  𝓉𝑒𝒶𝓈𝑒  𝓂𝑒  𝒶  𝓉𝒶𝒹.  𝐹𝒶𝓉𝒽𝑒𝓇  𝓌𝒾𝓉𝒽  𝓉𝒽𝑒  𝓊𝓃𝓃𝑒𝒸𝑒𝓈𝓈𝒶𝓇𝓎  𝓌𝒾𝓃𝓀𝒾𝓃𝑔  𝒶𝓉  𝓂𝑒,  𝓂𝑜𝓉𝒽𝑒𝓇  𝓌𝒾𝓉𝒽 𝒽𝑒𝓇  𝑜𝓋𝑒𝓇  𝑒𝓍𝒶𝑔𝑔𝑒𝓇𝒶𝓉𝒾𝑜𝓃  (𝐼  𝒹𝑜  𝓃𝑜𝓉  𝓉𝒶𝓁𝓀  𝒶𝒷𝑜𝓊𝓉  𝒽𝑒𝓇  𝒶𝓁𝓁  𝓉𝒽𝑒  𝓉𝒾𝓂𝑒,  𝓉𝒽𝒶𝓉'𝓈  𝒸𝑜𝓂𝓅𝓁𝑒𝓉𝑒𝓁𝓎  𝒻𝒶𝓁𝓈𝑒)  𝒶𝓃𝒹  𝓉𝒽𝑒  𝓉𝓌𝒾𝓃𝓈  𝓌𝒾𝓉𝒽  𝓉𝒽𝑒  𝓈𝓉𝓊𝓅𝒾𝒹  𝒷𝒶𝒷𝓎  𝓅𝒽𝑜𝓉𝑜𝓈  𝑜𝒻  𝓂𝑒.  𝐼'𝒹  𝒷𝑒  𝓁𝓎𝒾𝓃𝑔  𝒾𝒻  𝐼  𝓈𝒶𝒾𝒹 𝐼  𝓌𝒶𝓈𝓃'𝓉  𝑒𝓂𝒷𝒶𝓇𝓇𝒶𝓈𝓈𝑒𝒹.  𝒜𝓃𝓎𝓌𝒶𝓎𝓈,  𝓉𝒽𝑒𝓇𝑒  𝓌𝑒  𝓌𝑒𝓇𝑒,  𝓈𝒾𝓉𝓉𝒾𝓃𝑔,  𝓉𝒶𝓁𝓀𝒾𝓃𝑔,  𝒶𝓃𝒹,  𝓌𝑒𝓁𝓁  𝐼  𝒽𝒶𝒹  𝓉𝒽𝒾𝓈  𝒾𝒹𝑒𝒶.  𝐼  𝓌𝒶𝓃𝓉𝑒𝒹  𝓉𝑜  𝓈𝒽𝑜𝓌  𝒞𝒶𝓇𝓈𝑜𝓃  𝓉𝒽𝑒  𝓈𝓉𝒶𝓇𝓈  𝓎𝑜𝓊  𝓈𝑒𝑒.  𝐼  𝒷𝓇𝑜𝓊𝑔𝒽𝓉  𝒽𝑒𝓇  𝓊𝓅  𝓉𝑜  𝓉𝒽𝑒  𝒷𝒶𝓁𝒸𝑜𝓃𝓎  𝓉𝑜  𝓈𝒽𝑜𝓌  𝒽𝑒𝓇,  𝒶𝓃𝒹,  𝓌𝑒𝓁𝓁,  𝐼'𝓂  𝓃𝑜𝓉  𝓉𝑜𝑜  𝓈𝓊𝓇𝑒  𝓌𝒽𝒶𝓉  𝒸𝒶𝓂𝑒  𝑜𝓋𝑒𝓇  𝓂𝑒  𝒷𝓊𝓉,  𝓌𝑒𝓁𝓁,  𝐼  𝓀𝒾𝓈𝓈𝑒𝒹  𝒽𝑒𝓇.  𝒪𝒷𝓋𝒾𝑜𝓊𝓈𝓁𝓎  𝐼  𝒽𝒶𝒹  𝓌𝒶𝓃𝓉𝑒𝒹  𝓉𝑜  𝓀𝒾𝓈𝓈  𝒽𝑒𝓇  𝒻𝑜𝓇  𝒶  𝓌𝒽𝒾𝓁𝑒  𝒽𝑜𝓌𝑒𝓋𝑒𝓇  𝐼  𝒹𝑜𝓃'𝓉  𝓀𝓃𝑜𝓌  𝓌𝒽𝓎  𝐼  𝒻𝑒𝓁𝓉  𝓉𝒽𝑒  𝓊𝓇𝑔𝑒  𝓉𝑜  𝒶𝓉  𝓉𝒽𝒶𝓉  𝓂𝑜𝓂𝑒𝓃𝓉.  𝒪𝒷𝓋𝒾𝑜𝓊𝓈𝓁𝓎  𝓈𝒽𝑒  𝒻𝓇𝑜𝓏𝑒  𝓇𝒾𝑔𝒽𝓉  𝓊𝓅,  𝐼  𝓂𝓊𝓈𝓉  𝒽𝒶𝓋𝑒  𝓉𝑒𝓇𝓇𝒾𝒻𝒾𝑒𝒹  𝒽𝑒𝓇.  𝐼  𝒾𝓂𝓂𝑒𝒹𝒾𝒶𝓉𝑒𝓁𝓎  𝒶𝓅𝑜𝓁𝑜𝑔𝒾𝓈𝑒𝒹  𝒻𝑜𝓇  𝓂𝓎  𝒶𝒸𝓉𝒾𝑜𝓃𝓈  𝒶𝓃𝒹  𝓈𝓊𝒸𝒽  𝒷𝓊𝓉  𝓈𝒽𝑒  𝒾𝓃𝓉𝑒𝓇𝓇𝓊𝓅𝓉𝑒𝒹  𝓂𝑒.  𝒮𝒽𝑒  𝓀𝒾𝓈𝓈𝑒𝒹  𝓂𝑒  𝒷𝒶𝒸𝓀.  𝐼𝓉 𝓌𝒶𝓈 𝒶𝓂𝒶𝓏𝒾𝓃𝑔.  𝒮𝒽𝑒  𝒻𝑒𝓁𝓉  𝓉𝒽𝑒  𝓈𝒶𝓂𝑒  𝓌𝒶𝓎.  𝐼 𝓉𝒽𝒾𝓃𝓀? 𝐹𝒾𝓇𝑒𝓌𝑜𝓇𝓀𝓈  𝓌𝑒𝓃𝓉  𝑜𝒻𝒻  𝒷𝑒𝒽𝒾𝓃𝒹  𝓊𝓈,  𝒾𝓉  𝓉𝓇𝓊𝓁𝓎  𝓌𝒶𝓈  𝒿𝓊𝓈𝓉  𝓁𝒾𝓀𝑒  𝓈𝑜𝓂𝑒𝓉𝒽𝒾𝓃𝑔  𝑜𝓊𝓉  𝑜𝒻  𝒶  𝒷𝑜𝑜𝓀. 𝐼𝓉  𝓌𝒶𝓈  𝓅𝑒𝓇𝒻𝑒𝒸𝓉.  𝒮𝒽𝑒  𝒾𝓈  𝓅𝑒𝓇𝒻𝑒𝒸𝓉.

𝒮𝒽𝑒  𝒾𝓈  𝒶𝓈  𝒷𝑒𝒶𝓊𝓉𝒾𝒻𝓊𝓁  𝒶𝓈  𝓉𝒽𝑒  𝓂𝑜𝑜𝓃.  𝒴𝑜𝓊𝓇  𝑒𝓎𝑒𝓈  𝓈𝓉𝑜𝓁𝑒  𝒶𝓁𝓁  𝓂𝓎  𝓌𝑜𝓇𝒹𝓈  𝒶𝓌𝒶𝓎  𝒶𝓉  𝑜𝓃𝒸𝑒.  𝐼  𝓌𝑜𝓊𝓁𝒹  𝓈𝑒𝓉  𝒻𝒾𝓇𝑒  𝓉𝑜  𝓉𝒽𝑒  𝓌𝑜𝓇𝓁𝒹  𝒶𝓇𝑜𝓊𝓃𝒹  𝓂𝑒,  𝒷𝓊𝓉  𝓃𝑒𝓋𝑒𝓇  𝓌𝑜𝓊𝓁𝒹  𝐼  𝓁𝑒𝓉  𝒶  𝒻𝓁𝒶𝓂𝑒  𝓉𝑜𝓊𝒸𝒽  𝓎𝑜𝓊  𝓂𝓎  𝒹𝑒𝒶𝓇.  𝒩𝑒𝓋𝑒𝓇.  𝒮𝒽𝑜𝓌  𝓂𝑒  𝓉𝒽𝑒  𝓂𝑜𝓈𝓉  𝒹𝒶𝓂𝒶𝑔𝑒𝒹  𝓅𝒶𝓇𝓉𝓈  𝑜𝒻  𝓎𝑜𝓊𝓇  𝓈𝑜𝓊𝓁,  𝒶𝓃𝒹  𝐼  𝓌𝒾𝓁𝓁  𝓈𝒽𝑜𝓌  𝓎𝑜𝓊  𝓉𝒽𝑒  𝑔𝑜𝓁𝒹  𝓉𝒽𝒶𝓉  𝓈𝓉𝒾𝓁𝓁  𝓈𝒽𝒾𝓃𝑒𝓈  𝓉𝒽𝓇𝑜𝓊𝑔𝒽.  𝒴𝑜𝓊'𝓇𝑒  𝒶𝓁𝓇𝑒𝒶𝒹𝓎  𝓉𝑜𝑜  𝒸𝓁𝑜𝓈𝑒  𝓂𝓎  𝒹𝑒𝒶𝓇,  𝐼'𝓂  𝓉𝓊𝓇𝓃𝒾𝓃𝑔  𝓎𝑜𝓊  𝒾𝓃𝓉𝑜  𝓅𝑜𝑒𝓉𝓇𝓎.  𝐼  𝒶𝓁𝓇𝑒𝒶𝒹𝓎  𝒽𝒶𝓋𝑒  𝓈𝑜  𝓂𝓊𝒸𝒽  𝑜𝒻  𝓎𝑜𝓊  𝒾𝓃  𝓂𝓎  𝒽𝑒𝒶𝓇𝓉,  𝒷𝓊𝓉  𝓉𝒽𝑒𝓇𝑒'𝓈 𝒶𝓁𝓌𝒶𝓎𝓈  𝓇𝑜𝑜𝓂  𝒻𝑜𝓇  𝒶  𝓁𝒾𝓉𝓉𝓁𝑒  𝓂𝑜𝓇𝑒.  𝑀𝑒𝑒𝓉  𝓂𝑒  𝒾𝓃  𝓂𝓎  𝒹𝓇𝑒𝒶𝓂𝓈  𝓉𝑜𝓃𝒾𝑔𝒽𝓉,  𝒶𝓃𝒹  𝓈𝓉𝒶𝓎  𝓉𝒽𝑒𝓇𝑒  𝒻𝑜𝓇  𝒶  𝓌𝒽𝒾𝓁𝑒  𝓌𝒾𝓁𝓁  𝓎𝑜𝓊?

𝒪𝓃𝓁𝓎  𝒴𝑜𝓊𝓇𝓈
𝒞𝑒𝒹𝓇𝒾𝒸

                    𝒪𝓃ℯ ℋ𝓊𝒻𝒻𝓁ℯ𝓅𝓊𝒻𝒻 𝒪𝓃𝓁𝓎!
  𝒯𝒽𝒶𝓉 ℳℯ𝒶𝓃𝓈 𝒞𝒶𝓇𝓈ℴ𝓃 𝒢𝓇ℴ𝓋ℯ ℬ𝓎 𝒯𝒽ℯ 𝒲𝒶𝓎!

𝒮ℴ 𝒞ℯ𝒹𝓇𝒾𝒸 𝓀𝒾𝓈𝓈ℯ𝒹 𝓂ℯ 𝓉ℴ𝒹𝒶𝓎. 𝒴ℯ𝓅. 𝒟ℴ𝓃'𝓉 𝓌ℴ𝓇𝓇𝓎, 𝒹ℴ𝓃'𝓉 𝓌ℴ𝓇𝓇𝓎, ℐ 𝓀𝒾𝓈𝓈ℯ𝒹 𝒽𝒾𝓂 𝒷𝒶𝒸𝓀. 𝒜𝒻𝓉ℯ𝓇 ℐ 𝓌ℯ𝓃𝓉 𝒶𝓃𝒹 𝒻𝓇ℴ𝓏ℯ 𝓈𝓉𝒾𝒻𝒻 𝒽ℴ𝓌ℯ𝓋ℯ𝓇. ℋℴ𝓌 𝒸ℴ𝓊𝓁𝒹 ℐ 𝒷ℯ 𝓈ℴ 𝓈𝓉𝓊𝓅𝒾𝒹. ℐ'𝓋ℯ 𝓁𝒾𝓀ℯ𝒹 𝒽𝒾𝓂 𝒻ℴ𝓇 𝒻𝒶𝓇 𝓉ℴℴ 𝓁ℴ𝓃ℊ 𝓃ℴ𝓌, 𝓉𝒽𝒾𝓈 𝓌𝒶𝓈 𝒷ℴ𝓊𝓃𝒹 𝓉ℴ 𝒽𝒶𝓅𝓅ℯ𝓃 𝒶𝓉 𝓈ℴ𝓂ℯ 𝓅ℴ𝒾𝓃𝓉 𝒷𝓊𝓉 𝓃ℯℯ𝒹𝓁ℯ𝓈𝓈 𝓉ℴ 𝓈𝒶𝓎, ℐ 𝓌𝒶𝓈𝓃'𝓉 ℯ𝒸𝓅ℯ𝒸𝓉𝒾𝓃ℊ 𝒾𝓉 𝒶𝓉 𝒶𝓁𝓁. ℐ 𝒻ℯℯ𝓁 𝓈ℴ 𝓈𝒾𝓁𝓁𝓎 𝒾𝓃 𝒽𝒾𝓃𝒹𝓈𝒾ℊ𝒽𝓉. ℐ 𝒿𝓊𝓈𝓉 𝒹ℴ 𝓃ℴ𝓉 𝒷ℯ𝓁𝒾ℯ𝓋ℯ 𝒾𝓉. 𝒲𝒽𝒶𝓉 ℴ𝓃 ℯ𝒶𝓇𝓉𝒽 𝓌𝒾𝓁𝓁 𝓌ℯ 𝒹ℴ 𝓃ℴ𝓌?

ℋℯ 𝓈𝓂𝒾𝓁ℯ𝓈 𝒶𝓃𝒹 𝒶𝓁𝓁 ℐ 𝒸𝒶𝓃 𝓉𝒽𝒾𝓃𝓀 𝒾𝓈, ℴ𝒽 𝓈𝒽𝒾𝓉. 𝒪𝒽 𝓌𝒽𝒶𝓉 ℐ 𝓌ℴ𝓊𝓁𝒹 ℊ𝒾𝓋ℯ 𝓉ℴ 𝒻𝒶𝓁𝓁 𝒶𝓈𝓁ℯℯ𝓅 𝒾𝓃 𝓎ℴ𝓊𝓇 𝒶𝓇𝓂𝓈 𝓉ℴ𝓃𝒾ℊ𝒽𝓉. 𝒴ℴ𝓊 𝒽𝒶𝓋ℯ 𝒶 𝓅𝓁𝒶𝒸ℯ 𝒾𝓃 𝓂𝓎 𝒽ℯ𝒶𝓇𝓉, 𝒶 𝓈𝓅ℯ𝒸𝒾𝒶𝓁 𝓅𝓁𝒶𝒸ℯ 𝓌𝒽ℯ𝓇ℯ 𝓃ℴ𝒷ℴ𝒹𝓎 𝒽𝒶𝓈 𝒷ℯℯ𝓃 𝒷ℯ𝒻ℴ𝓇ℯ. ℐ𝓃 𝒻𝓇ℯ𝓃𝒸𝒽 𝓎ℴ𝓊 𝒹ℴ𝓃'𝓉 𝓈𝒶𝓎 "ℐ 𝓂𝒾𝓈𝓈 𝓎ℴ𝓊," 𝒾𝓃𝓈𝓉ℯ𝒶𝒹 𝓎ℴ𝓊 𝓈𝒶𝓎, "𝓉𝓊 𝓂ℯ 𝓂𝒶𝓃𝓆𝓊ℯ𝓈" 𝓌𝒽𝒾𝒸𝒽 𝓂ℯ𝒶𝓃𝓈, "𝓎ℴ𝓊 𝒶𝓇ℯ 𝓂𝒾𝓈𝓈𝒾𝓃ℊ 𝒻𝓇ℴ𝓂 𝓂ℯ." ℐ 𝓁ℴ𝓋ℯ 𝓉𝒽𝒶𝓉. ℐ 𝒹ℴ 𝓃ℴ𝓉 𝓀𝓃ℴ𝓌 𝓉𝒽ℯ 𝓌𝒽ℯ𝓃'𝓈 ℴ𝓇 𝓉𝒽ℯ 𝓌𝒽𝓎'𝓈, ℐ 𝒿𝓊𝓈𝓉 𝓀𝓃ℴ𝓌 𝓉𝒽𝒶𝓉 𝒶𝓁𝓁 ℴ𝒻 𝒾𝓉 𝒾𝓈 𝓎ℴ𝓊. ℐ 𝒻ℴ𝓊𝓃𝒹 𝓎ℴ𝓊 𝓌𝒾𝓉𝒽ℴ𝓊𝓉 𝓁ℴℴ𝓀𝒾𝓃ℊ 𝒶𝓃𝒹 ℐ 𝒶𝓂 𝒻𝒶𝓁𝓁𝓊𝓃ℊ 𝒻ℴ𝓇 𝓎ℴ𝓊 𝓌𝒾𝓉𝒽ℴ𝓊𝓉 𝓉𝓇𝓎𝒾𝓃ℊ. 𝒮𝓉𝓇𝒶𝓃ℊℯ 𝒾𝓈𝓃'𝓉 𝒾𝓉. ℐ 𝒹ℴ 𝓃ℴ𝓉 𝒸𝒶𝓇ℯ 𝒽ℴ𝓌 𝒸ℴ𝓂𝓅𝓁𝒾𝒸𝒶𝓉ℯ𝓈 𝓉𝒽𝒾𝓈 𝓌𝒾𝓁𝓁 ℊℯ𝓉, 𝒶𝓉 𝓉𝒽𝓌 ℯ𝓃𝒹 ℴ𝒻 𝓉𝒽ℯ 𝒹𝒶𝓎, ℐ 𝓌𝒾𝓁𝓁 𝒶𝓁𝓌𝒶𝓎𝓈 𝓁ℴ𝓋ℯ 𝓎ℴ𝓊.

𝒞𝒶𝓇𝓈ℴ𝓃 𝒢𝓇ℴ𝓋ℯ, 𝒻ℴ𝓇ℯ𝓋ℯ𝓇 𝒶𝓃𝒹 𝒶𝓁𝓌𝒶𝓎𝓈

————————————————
Word count- 509

A/n:

Hello, I'm so so sorry that this is as short as it is, I thought of this idea of their diary's that evening, drafted it out and here we are. I hope you enjoyed! Make sure to check out IvyRose_666 and her bookS! ITS PLURAL NOW, dandelions is returning for book 2 after that last, astonishing cliff hanger. Please make sure to vote and comment. Thanks a bunch :)

Quidditch                                              ~~ Oc x Cedric Diggory ~~Where stories live. Discover now