[canım sıkıldığı için yeni bölüm JAOWJKSSJ]
Viola:Jisoo?
Jisoo:*burnunu çekerek* Efendim?
Viola:Jennie ve Rosé varmışlar mı?
Lisa:Viola..
Jisoo:Jennie ve Rosé..!
~hayır hayır~
Viola:Bekle.. Hepsi bir rüyaydı değil mi? Sadece kâbus gördüm değil mi? DEĞİL Mİ? BİR ŞEY SÖYLESENİZE!
~bu gerçek olmamalıydı~
~sadece kâbus olmalıydı~
~öyleydi eminim~Lisa:Jisoo gel yüzünü yıkamaya gidelim. Viola, sen de su iç kendine gel..!
Viola:*yorgun bir sesle* Bangchan'ı görmek istiyorum...
Lisa:Onu buraya getireceğim tamam mı? Şimdi Jisoo ile gitmemiz gerekiyor.
~son 1 saat içinde neler olmuştu böyle?~
~herşey ne kadar çabuk geçti~
~ne saçmalıyorum~
~hiçbir şey geçmedi tabiki~
~herkes hayatta öyle değil mi?~~çok geçmeden kapı tıklatma sesi duydum~
Viola:Gir?
Bangchan:AMAN TANRIM VIOLA İYİ MİSİN?
~gözlerimden çeneme doğru süzülen birkaç damla yaşı hissettim yanaklarımda~
Viola:Bangchan... Jennie ve Rosé.. yaşıyorlar değil mi? Hepimiz hayattayız öyle değil mi Chris?
Bangchan:Viola.. Ben.. Gerçekten evet demeyi çok isterdim ama...
Viola:Hayır..! Hayır yalan söylüyorsun! Hayır kimse ölmedi! Herkes yaşıyor KİMSE ÖLMEDİ!
Bangchan:Viola sakin ol yine bayılacaksın!
Viola:*ağlamaya başlıyor* Hayır ölmediler! *burun çekme* Herkes yaşıyor.. herkes yaşamalı...
~Bangchan eliyle gözyaşlarımı sildi~
~kimse ölmedi öyle değil mi?~
~hepsi bir oyunun parçası sadece~
~evet herkes yaşıyor~~o gün~
~o gün sizden evet demenizi istedim~
~evet kimse ölmedi demenizi bekledim~~Bangchan belimden tutarak beni odama çıkarıyor~
~çok bitik hissediyorum~
~bundan sonra hiçbir şey iyi olmayacakmış gibi~Viola:Teşekkür ederim Chris.
Bangchan:Bugün ben de seninle kalıyorum.
Viola:Peki Jisoo?
Bangchan:Jisoo birkaç gün Lisa ile kalacakmış..
Viola:İyi ama neden..? Ben hiçbir şey yapmadım ki?
Bangchan:Bilmiyorum öyle söyledi...
~tek istediğim uyumaktı~
~uyumak~Bangchan:Yatağını benimle paylaşır mısın?
Viola:Olabilir..?
~kolunu belime dolaması ve kulağıma 'herşey düzelecek' diye fısıldaması ile tüm olanları unutturdu bana~
~bunu nasıl başarıyordu ki?~Viola:Teşekkür ederim Chris
~çoktan uyumuş muydu?~
*sabah*
Viola:Chan?
~gitmiş~
~ben de hazırlanıp sınıfa gitsem iyi olur~~sınıfa çıkıyorum ama okul çok sessiz~
~her zaman dışardan gelen top sesi, kantin sırasındaki bağırışmalar, sınıftakilerin sesleri neredeydi?~Viola:Jisoo, Lisa iyi misiniz?
Lisa:Seni dinlemeliydin Viola.. Onlara geri dönmelerini söylemeliydik...
Viola:Kötü havalarda kötü şeyler olur çünkü..
~Jisoo hiç konuşmuyordu~
~dilini yutmuş gibiydi~
~yapabileceğim fazla bir şey olmadığından belki rahatlar diye ona sarıldım~
~gözlerinden süzülen yaşlar hırkamı ıslatıyordu~
~ben neden üzgün değildim?~
~benim de üzülmem gerekmez miydi~
~onlar benim de dostlarımdı~
~ve şimdi en yakın dostum da üzgün~Viola:Bangchan'ı gördünüz mü? Dün gece benimleydi ama sabah gitmişti?
Lisa:Görmedik.
~Lisa'nın da çok üzgün olduğu sesinin tonundan belliydi~
~benim tanıdığım eğlenceli Lisa gitmişti~|yeni bölüm en yakın zamanda geliyorr|