Kahve

3.5K 379 345
                                    

"Eee daha daha nasılsın?" Gözlerini bana dikmiş bir yunan heykeli figürünün karşısında konuşmayı devam ettirme çabalarının en büyüğünü sergiliyordum. Kahvesinden bir yudum daha aldı. İçerken gözlerim (istemeden) adem almasına kayıverdi (istemeden). Gözlerimi kaldırdığımda bana baktığını görerek panikleyip hemen ben de kahvemden bir yudum aldım ve istemeden dilimi yaktığım için öksürmeye başladım. Öksürüğüm geçtiğinde yine ortamı sessizlik aldı. Hassiktir şuan aşırı gergindim ve ben genelde gerginken- tamam kendimi rezil etmeyeceğim. Neyse hastaneden çıktığımız gibi Minho'nun evine gelmiştik ve bana kahve içmeyi teklif etti (sex teklifi olarak algıladım). Evi benimkiyle aynı olmasına rağmen o kadar iyi dekore etmişti ki ( zengin herhalde, sugar daddymmhm) evin içi daha geniş gözüküyordu.

- Daha daha iyiyim. (İkinciye sordu salak)

- Sevindimm. (rezilim)

- Kahvemin tadı nasıl olmuş ? (Kötü dersen sikicem de)

- Çok çok güzel. El lezzeti bir başka oluyor işte. Daha önce kahveci de falan mı çalıştın? Kesinlikle muazzam. (Sevmedim, tuzlu değil)

- Sağol, makinede yaptım. (Hayır Minho seni öven herkesten etkilenemezsin. Hayır, egonu sikeyim.)

- ...İşte makineye kahveyi nasıl koyduysan el lezzetin geçmiş yani öyle işte. (Daha da rezilim)

- Diyorsun.. (Övme beni, övme)

-Zaten sen ne yapsan güzel olur gibime geliyor. (Hız 180 makineyim sanki)

- ... Ben bir lavaboya gidiyorum hemen dönerim. (Hass-)

- Pekii.

Minho gidince cebimden hemen telefonumu çıkarıp afganlara mesaj attım.

Mesajlar
(Yakisikli Afganlar)

Hyunjin:
Minho lavaboya gitti simdi yazim dedim

Felix:
Neredesiniz ?

Seungmin:
Öpüştünüz mü ?

Jeongin:
Sikti mi ?

Hyunjin:
Minho'nun evindeyiz
Dilim yandı
Diger iki azginin sorusuna
hayir.
Ama henuz 🙄🙄

Jeongin:
Lan bu ne hız, eve atmış hemen

Seungmin:
Göt elden gidiyor kanka

Jeongin:
Kanka cekerseniz link salarsin dimi

Felix:
Böyle olmaması gerekiyordu\
Ne yapıyorsunuz evinde?

Hyunjin:
Kahve içmeye davet etti
Neyse Minho geliyo
Behlül kacar bb

Minho geldiğinde telefonu cebime koyup hemen ona döndüm. Ama garip bir şekilde terlemişti.

- Hava çok mu sıcak?

- Ne ?

- Bayağı terlemişsin ondan diyorum.

- Ha, öhm alerjinin yan etkileri herhalde. (Salla kazan)

- Ha, anladımm. (Kızardı birden, bu kesin aşık amına koyayım)

- Hyunjin, balkonuma düşen şey.. senin miydi ?

- Birden sorunca garip oldu ama evet benimdi. (Şimdi de ben kızardım amına)

- Ha peki. (SAPIK MIYIM BEN NİYE ÜSTÜNDE HAYAL ETTİM)

- İnanmadıysan gösterebilirim. (Sesli mi dedim ben bunu. LAN SESLİ Mİ DEMİŞİM)


Oy atılmayınca yazma isteğim gelmiyor anlarsınız ya
Öptüm bb


Hyunho - Tangam Düştü Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin