-Jay-
Bizimkilere sanal olarak minik kedimi tanıttıktan ve su içtikten sonra birkaç saat daha uyumak için odama geri döndüm . Kedy uyuyordu. Ben de onu rahatsız etmeden yatağıma yatıp uyudum.
---
-Jay-
2:30 saat uyuduktan sonra tekrar kalkıp okul için formalarımı giymeye başladım.
-Jw-
Uyandığımda sahibim karşımda giyiyordu .
-OHA🤲
-Jay-
Giyindikten sonra bir şey unuttum mu diye gözlerimi odamda gezdirirken gözleri açık olan Kedy'i gördüm.
JY; Uyandın mı sennn.
JY; Günaydınnn.
JY; Off iyice delirdin sen oğlum kediyle insanca konuşuyon anlamıyo seni sus artık.
JY ; Okula gidiyorum minik! Akşama dönmüş olurum!
-Jw-
Sahibime gitmesini istemediğim, giderse korkacağımı belirtecek bir şekilde patimle vurup miyavladım ama beni anlamadı 😿. Akşam görüşürüz sahip.
JY; Etrafı dağıtma tamam mı bebisim.
-Jw-
Tamam. Hadi istemiom ama gitceksen git artık uyicam.
Dışardan miyavlama olarak duyulan sesimle tekrardan konuştum. Ama yine anlamadı.
>Akşam<
JY; Ben geldimmmm . Bak sana ne aldımm!
JY; HOŞT LAN SEN KİMSİN?!
JY ; EVİME NASIL GİRDİN?!
JY ; HEMEN KONUŞ YOKSA POLİS ÇAĞIRACAĞIM!
-Jw-
Gözlerimi sahibimin birden bağırması ile irkilerek açtım . Dediklerinden anladığım kadarıyla dönüşmüşüm.
JW; Sakin olsana sahip benim, Kedy!
JY; Nasıl yani lan?!
JW; Önce şu argoları bi atalım.
JW; Bana kötü örnek olmak istemezsin sahip. Değil mi?
JY; Sen kimsin?!
JW;Dedim ya, Kedy. Tabi gerçek bi adım var ama kediyken tek çıkarabildiğim ses mırlamak ve miyavlamak.
JY; inanmıyorum sana.
JW; Ya of ben de yeni fark ettim insana dönüşebildiğimi. Neden inanmıyosun?
JY; Çünkü bu gerçek dışı.
JW; peki. Sana bunu kanıtlayacağım!
🔄
-Jw-
Nasıl yaptığımı anlamadan tekrar kediye dönüşüp ona miyavladım.
-
5-6 dakika sonra -Sahibimin yaşadığı şok azalmaya başladıktan sonra- tekrar insana dönüştüm -bunu nasıl yaptığım hakkında hiç bir fikrim yok- konuşmaya başladım.
JW; Bak. Gördün mü?
JW; Sana söylemiştim.
-Jay-
yatağa, karşımda şaşırmamı sağlayan kedi? insanın? yanına oturdum.
JY; Nasıl yani sen şimdi kedi misin yoksa insan mı?
_____________________________________________________________________
𝗬𝗮𝘇𝛊𝗺 𝗵𝗮𝘁𝗮𝘀𝛊 𝘃𝗲𝘆𝗮 𝗵𝗲𝗿𝗵𝗮𝗻𝗴𝗶 𝗰𝗿𝗶𝗻𝗴𝗲 𝗯𝗶𝗿 𝗱𝘂𝗿𝘂𝗺 𝘃𝗮𝗿 𝗶𝘀𝗲 𝗼𝘇𝘂𝗿 𝗱𝗶𝗹𝗲𝗿𝗶𝗺.
𝗨𝗺𝗮𝗿𝛊𝗺 𝗯𝗲𝗴𝗲𝗻𝗶𝗿𝘀𝗶𝗻𝗶𝘇.
𝗬𝗼𝗿𝘂𝗺 𝘃𝗲 𝘃𝗼𝘁𝗲 𝗮𝘁𝗺𝗮𝘆𝛊 𝘂𝗻𝘂𝘁𝗺𝗮𝘆𝛊𝗻 𝗹𝘂𝘁𝗳𝗲𝗻𝗻𝗻.
! 𝗝𝗮𝘆'𝗶𝗻 𝗯𝘂 𝗳𝗶𝗰𝗱𝗲 𝗸𝗲𝗱𝗶𝘆𝗲 𝗮𝗹𝗲𝗿𝗷𝗶𝘀𝗶 𝘆𝗼𝗸𝘁𝘂𝗿 !
𝗕𝘂 𝗮𝗿𝗮𝗱𝗮 𝗳𝗮𝗿𝗸𝗹𝛊 𝗸𝗲𝗱𝗶𝗹𝗲𝗿 𝗸𝗼𝘆𝘂𝘆𝗼𝗿𝘂𝗺 𝗮𝗺𝗮 𝘀𝗶𝘇 𝘁𝗲𝗸 𝗯𝗶𝗿 𝗸𝗲𝗱𝗶 𝗼𝗹𝗮𝗿𝗮𝗸 𝗱𝘂𝘀𝘂𝗻𝘂𝗻 𝗱𝗹𝘄𝘄𝘅𝘅𝗼̈𝘄𝗽𝘇𝗺𝘄𝘀̧𝘅𝗼̈𝗾.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴄᴀᴛ ʙᴏɪ
RandomJY ; Hoşt lan sen kimsin !? JW; Sakin olsana sahip !ANGST! JayWon Jungwon x Jongseong BxB Hybrit(melez) Jungwon