JY; Erkek bir kediye nasıl bir isim koyabilirim ki?
-Jw-
pff benim zaten bir ismim var aptal!
Dışımdan konuştum ama duyulan ses - çıkarttığım ses- tiz bir miyavlama sesinden başka bir şey değildi.JY; Sanırım şimdilik sana Kedy diyeceğim.
-Jw-
Kedy ne be ? Salak bu yemin ederim . Tanrım ben nereye düştüm . Her neyse daha küçüğüm ae ağzımı bozmamalıyım.
JY; Acıkmış olmalısın . Sana akşam yemeği yedireyim.
JY; Süt sever misin?
-Jw-
Süt dediğinde ona samimi bir şekilde miyavlayıp yavaşça bacağına sürtündüm
JY; Sever tabi salak Jay bu da soru mu yavru kedi o kuru fasulye mi yicek?!
-Jay-
Kaseye koyduğum sütü ılık olacak şekilde ısıttım ve Kedy'e yedirmeye başladım. TANRIM ÇOK TATLI AĞAĞĞAĞA (;´༎ຶٹ༎ຶ')
-Jay-
Çok uykusu olsa gerek çünkü sütünü içerken neredeyse uyuyacak. Gözleri ara sıra kapanıyo ama süt içip karnını doyurması için süt doldurup ağzını hafifçe kaşık ile dürtüyorum. Gözlerini hafifçe açıp süt içmeye devam ediyo . Tam bir uyku sersemi.
Doyduğundan emin olduğumda kaseyi yıkadım ve onu kucağıma alıp odama doğru ilerledim . Geldiğimde yatağıma yattım ve Kedy'i göğsüme koydum nazikçe kafasını okşamaya başladım. Kedy'nin uyuduğundan emin olduktan sonra ben de uyudum.
-Jay-
Saat gündüz 05:00'da su içmek için kalktım ama karşılaştığım komik ve bir o kadar tatlı manzara kıkırdamama yol açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴄᴀᴛ ʙᴏɪ
De TodoJY ; Hoşt lan sen kimsin !? JW; Sakin olsana sahip !ANGST! JayWon Jungwon x Jongseong BxB Hybrit(melez) Jungwon