𝙱𝚎𝚛𝚊𝚗𝚐𝚔𝚊𝚝 𝚔𝚎 𝚂𝚎𝚔𝚘𝚕𝚊𝚑 𝙿𝚝1

105 5 2
                                    

𝙴𝙿𝚂𝚂𝚂 𝙹𝙳𝙸 𝙶𝙸𝙽𝙸!! 𝙶𝚄𝙰 𝙻𝚄𝙿𝙰 𝙼𝙰𝚄 𝙱𝙴𝚁𝙸𝚃𝙰𝙷𝚄 𝚈𝙰𝙽𝙶 𝚂𝚃𝙾𝚁𝚈 𝙸𝙽𝙸 𝚂𝙸 𝙻𝙸 𝚆𝙴𝙽 𝙼𝙰𝚄 𝙷𝙰𝙱𝙸𝚂 𝙺𝚄𝙻𝙸𝙰𝙷! 𝚂𝙰𝙼𝙰 𝙹𝚄𝙶𝙰 𝙳𝙶𝙽 𝙼𝙾 𝚀𝙸𝚄!

~Mc/Pov~

Pagi sudah menjelma,aku dengar suara jeritan kawan aku."Uii bangun lah kaki ulat.jam berapa kamu mahu bangun?."Kata San Qiu."Ihh,Ngeselin Aja.yah iyah gua bangun."Kata Li Wen.

Selepas aku mandi,aku dan San Qiu berangkat ke kelas untuk menerima peperiksaan.Dalam perjalanan ke kelas,"Arghhh,Hari ini peperiksaan Matematik,Sains,BI Dan Sepanyol!Kenapa gak Sivik!"Kata San Qiu.

Waktu Peperiksaan aku amat benci bila ada yang meniru.Terutamanya,
Mo Qiu dan Geng - Geng dia.Peperiksaan bermula dari sekarang.Aku dan Mo Qiu menghadapi banyak cabaran kerana yahhh matematik sih amat susah bagi ku.

Tetapi ia gak susah banget lah udah ku study malamnya.

"Sialan."Li Wen dengar apa yang dibisik oleh Mo Qiu.'Apakah dia gak dapat jawap soalan itu?Iya gak susah banget kan?' kata Li Wen dalam hati.

Masa Susah habis,waktunya untuk aku memberi kertas ujiannya kembali.

Pada saat itu,Aku kedengaran cewek cewek jerit berjeritan sambil berlari lari ke arah Mo Qiu.'Apakah Ini'Katanya Li Wen.

"Mo Qiu,apa kamu rasa kamu lulus ujian?!"

"Maybe?gak tahu soalannya amat susah tpi tidak napa aku rasa salah sedikit saja."

"Loh Kok kamu masih duduk di sini!Kamu harus study!"

"iya iya,nanti malam"

'Arhh,menjijikkan'katanya Li Wen Geli.'Udah la,Capek aku duduk disini mengdengar kata kata cewek sok sok manja'Katanya lagi dalam hati.

~Skipnya Lepas Peperiksaan Math/Sains~
__

~Waktu Istirahat~

"Arghhhh,A-Wen,Matematik dengan Sainsnya susah banget.."San Qiu Kesal.

"Udah Lah,Udah ku kata study bersamaku malam tadi elu kata gak mau liat apa yang jadi."Li Wen Marah tetapi marah nya gak gitu gitu amat sih.

"maafkan ku,Malam ni study untuk Bi,Sivik,Rbt dan Pjk yah jangan lupa.."Kata San Qiu Terusap usap.

"Elu tuh jangan lupa.Gw igt la untuk study."Li Wen Kata.

~Skip Waktu Malam/Lepas Study~

'Ahhh~ Akhirnya bisa tidur nyenyak'Kata Li Wen di dalam hati.

Li Wen mulai mengkedip - kedip mata berkali - kali.Pada Akhirnya,Dia tertidur.

''Okehhhh Mari masuk mimpi si Li Wen Ahaks>:)´´

~Mimpi Li Wen sebelum bangun bersiap~

"Li Wen?"

'S-suara S-sapa itu?' Kata Li Wen.

"Udah ku katakan jangan pergi jauh dari ku.Lihat apa yang terjadi pada badan kamu.Kau diracuni oleh pria pehantar air."

"Ngh..Agh..T-t-tolong a-aku.Ahh!"

'K-k-kenapa suara aku b-begitu?K-kenapa badan k-ku berasa p-p-panas?I-itu M-mo Qiu'

\\RING!!//

~Habis Mimpi Li Wen Yang Agak Gitu gituan~

"Huff!Okay!Apa yang aku mimpi tadi?Im not expecting that!"Kata Li Wen.

"Mimpa pelik yang pelik ku pernah mimpi.Yang paling pelik lagi aku berbuat gitu gituan ama Mo Qiu."

"Lo panggil gua kenapa?"Mo Qiu masuk tanpa ketuk pintu.

"EHH!LO!LO MASUK TANPA MENGETUK PINTU!"Kata Li Wen dalam Nada Marah.

"Muka elu comel bila marah"Kata Mo Qiu menggunakan nada godanya.Matanya Liat ke badan Li Wen.Baju nya terlalu besar sampe nampaknya nipple Si Pendek(Ukenya).

"Jika elu terus melihat nipple A-Wen Akan ku jolok mata mu dan rebus menjadi bakso.."Kata San Qiu amat marah pada Mo Qiu.

"ELU!YOU PERVERT!SIALAN KELUAR DARI KAMAR KAMI!!"Kata Li Wen dalam nada marah.

"B-baiklah,gak usah marah berlebihan kok.aku keluar"Mo Qiu berasa aneh lepas melihat itunya si pendek.

San Qiu keluar bergerak ke kelasnya kerana dia ada berjanji pada temannya untuk teman ke kantin.Tanpa berfikir,dia tidak perasan yang Mo Qiu sandar di dinding untuk menunggu Li Wen.

'Anjing itu sudah keluar akhirnya..ku fikir perlu berkeras dahulu baru menjadi seekor anak anjing'Kata Mo Qiu dalam hati.

Dia masuk ke dalam ruangan tersebut.Tanpa bersangka,dia tidak sengaja melihat Li Wen telanjang di depan bola matanya.

Kalo aku jadi si Li Wen mau ku tampar aja sih si Mo Qiu ini gak sopan dah lah pangeran Sihir Kejam.Dia Hanya bersopan pada yang lain kecuali pada Si Pendek dan Si Anjing.

"MO QIU!!UDAH KU KATA KELUAR DAN JANGAN MASUK KE DALAM KAMAR KU!!!"Kata Li Wen Sangat marah padanya.

Li Wen bergegas mengambil selimut untuk menutupi badannya.

"........."

*TING!*

"Karna San Qiu udah keluar apa kata kita berhibur di bilik ini buat sementara?"

"A-apa..?"

"Maksud Ku di dalam mimpi yang kita alami barusan tadi.."

"Jauhkan muka mu dari ku.."

"gak kan ku nurut mu..aku pangeran nya dan elu adalah isteri ku pada masanya nanti..."

___________
                             TBC

Author:Nanti ku upload lagi yah karna aku busy dengan assignment ku.Babye♡︎♥︎

                                                8/9/2022
                                             TeddyBee✓

AKU BUKAN ISTERI MU LAGI!!(𝑩𝒙𝑩/𝑴𝒂𝒍𝒂𝒚𝑫𝒖𝒃)Where stories live. Discover now