Sambungan😉💅
_____
Dua hari selepas party,Mo Qiu fikirkan dia bakal sibuk karna gak masuk kerja.Tapi,disebabkan lagi libur sahabatnya Mo Qiu mesejnya.
Anj Laut
____________________________________Njir Libur yuk.
Bz gak?
Ajak aja uke ii kita
kasian mereka
Ya,aku juga
berfikir begitu juga.Ke Mall aja nonton
Bioskop.
Sekalian Beli bajunya.Hm,Ya.
______________________________________'ajak si bego gak?tanya Li Wen aja.'
Batin Kulkas.Mo Qiu dari bilik ke dapur.Dari dapur ke pintu pagar.Ke pintu pagar ke bilik balik.
Nah,disitu Li Wen.Kemana aja ini budak kok gak nampak ya.Mau lari ato halimunan kah?
Li Wen : Udah tahu.San Qiu ajak ama tuh anak.
Mo Qiu : Yuk Siap ii,Sayang.
Li Wen : Males,Cium dulu..
Loh loh loh loh loh,Benar gak nih?Mo Qiu gak salah dengar kan.Dia mimpi kan.Ini Li Wen kah?
Li Wen : Ceh,mengelamun lagi.Yah,gak jadi deh keluar kalo kek gini terus.
Mo Qiu : iya iya,sini.Mwahh.Nah,udah
kan?Selepas diciumin,Li Wen terus ke bilik mandi mengabaikan Mo Qiu.Dia tahu Mo Qiu bakal mandi dengannya jadi dia siap siap dulu duduk di dalam tab mandi.
Karna dia masuk dulu tuh,dia gak mahu membuka baju didepannya Si Mo Qiu.Malu.
Walaupun badannya pernah dilihat tetapi dia masih malu sih.Yang amat.
CRIIEKKKKK..
...
TapYa,tahukan siapa yg masuk tuh.Ya Si Mo Qiu.Dia masuk terus kedalam tab mandi.Li Wen memberi ruang sedikit karna dia rasa tidak enak dibahagian bawahnya.Malu +Merah Tomat.
Dan Tiba - tiba....
AaaaAHhhhh!!
Li Wen menjerit karna Mo Qiu memeluknya dan terus mengigitnya dari belakang.Beruntung aja Mo Qiu tidak lupa meletakkan jampi bisunya.
Li Wen : M - Mo Qiu!Sakit tahu!E- ehmm..
Mo Qiu : Hm.Maaf aku jilat ya.
Dan Mo Qiu berfikir kotor selepas mendengarkan Moannya Li Wen.
//𝑊𝐴𝑅𝑁𝐼𝑁𝐺!!! 18+!\\
Mo Qiu memasukkan jarinya kedalam hole Li Wen.Li Wen Moan dan terus memarahi nya.
"SI KULKAS BEGO B- BERHENTILAH SAKIT TAHU,BODOH!!" Katanya Si Li Wen.
Mo Qiu?Mukanya musam selepas mendengar kata kata kesat dari Li Wen.Dan dia terus menolak Li Wen dan jatuh seperti sedang merangkak.
Walaupun dalam air pedihnya 100× lipat.
'Udahlah,Mampus Gue.San Qiu kalo aku gak bisa jalan sumpah gapapa aku okey aja.' Batin Li Wen sebelum dijolok masuk.
Mo Qiu Memasukkan anunya kedalam Hole Li Wen.Dan mempercepatkan pergerakan nya.
AaAaHHhh!!
M - mo Q - qiu!B- berhenti!! Sakit!!
Mo Qiu : Kuatkan suara mu dan aku akan berhenti.
Tanpa basa - basi,Mo Qiu Mempercepatkan lagi anunya.Li Wen hanya mampu mengikutkan apa yang disuruh.Mahu gimana lagi?Pasrah aja..
_______
YOU ARE READING
AKU BUKAN ISTERI MU LAGI!!(𝑩𝒙𝑩/𝑴𝒂𝒍𝒂𝒚𝑫𝒖𝒃)
Fanfic𝚓𝚍𝚒 𝚐𝚒𝚗𝚒 𝚌𝚎𝚛𝚒𝚝𝚊 𝚢𝚊𝚗𝚐 𝚊𝚔𝚞 𝚋𝚞𝚊𝚝 𝚒𝚗𝚒 𝚐𝚊𝚔 𝚋𝚎𝚜𝚝 𝚋𝚊𝚗𝚐𝚎𝚝 𝚝𝚙𝚒 𝚊𝚔𝚞 𝚌𝚞𝚋𝚊 𝚜𝚎𝚍𝚊𝚢𝚊 𝚞𝚙𝚊𝚢𝚊 𝚊𝚔𝚞..𝚔𝚊𝚕𝚘 𝚊𝚔𝚞 𝚐𝚔 𝚞𝚙𝚍𝚊𝚝𝚎𝚍 𝚖𝚘𝚑𝚘𝚗 𝚋𝚎𝚛𝚜𝚊𝚋𝚊𝚛 𝚔𝚊𝚛𝚗𝚊 𝚊𝚔𝚞 𝚕𝚊𝚐𝚒 𝚋𝚞𝚜𝚢:"). ...