JENG JENG JENG✨✨✨✨✨
EHEMM Ntah apa yang ku lakukan:)
Harap byk yang suka... :>~Pov/Sapa2 Saja:>~
"M-mo Qiu..."Ling Wen mengmanggil
nya terusap - usap."Pangeran Mo Qiu.."Li Wen Mengmanggilnya lagi."Hm? Apa dia?ku belum bergembira lagi."Mo Qiu Membalas.
"Mo Qiu..Kita udah telat ke kelas."Li Wen Berkata lagi."Yahh,Lewat 3 Menit.Hais."
Kata Mo Qiu Kesal.Mereka bersiap siap segera.karna mereka akan dimarahi jika tidak menjawab peperiksaan.
"Udah?"
Si Pendek Angguk.
"Baiklah,bersedia.Third Power,Unique Teleportal."
~Skip aja deh waktu ujian nya karna malas:^~
(Gua kepikir bila nya mereka akan berkahwin?Udah lah penat gua gini skip waktu keluar kuliah:")maaf ya thor kagak tahu jalan cerita mereka waktu mau habis kuliah:")Sumpah bet gak tahu karna gua sih asal nya Malaysia Tpi gua bukan warganegara:] )
~SKIPPP LEPAS HABIS KULIAH SI LI WEN BEKERJA SEBAGAI PENJAGA PUSTAKAWAN 𝐀𝐍𝐃 𝐁𝐓𝐖 𝐌𝐄𝐑𝐄𝐊𝐀 𝐁𝐄𝐑𝐏𝐈𝐒𝐀𝐇 𝐊𝐀𝐑𝐍𝐀 𝐀𝐃𝐀 𝐔𝐑𝐔𝐒𝐀𝐍.~
(Yah lupa Li Wen kan Ulat buku/Flashback to Pt 1/ )
~Mc Main kan peranan~
"Udah siap kerja ku..akhirnya."
Li Wen sudah merapikan semua buku dan mengemas tempat yg kotor.'Eh..Itu..itu bukankah kereta miliki Pangeran Sihir Pertama yaitu Unique Blue Eyes'Kata Li Wen mengcurigakan.
Seseorang keluar dari kereta itu dengan tatapan dingin.'Rasanya ku kenal dia tapi dimana yah?Btw Dia kelihatan marah.ada yang membuatnya marah atau apa sih?'
"Ikut ku jika kau tidak mau apa apa terjadi pada kampus ini dan rumah mu"Kata Si Dingin.
'Mampus Gua'Kata Li Wen Ketakutan.
Li Wen mengikut satu demi satu langkah kaki Si Dingin.
Sebelum Li Wen memasuki kereta seekor burung terbang ke arah Si Pangeran Dingin Sambil memegang sepucuk surat di kakinya.
Dia mengambilnya.Burung itu terbang pergi dari sini.
"Tunggu apa lagi?Masuklah,mau ku buka kan?"Kata Si Dingin.
"Engga ada papa..A-aku masuk"Si Pendek harus nurut apa yang di suruh oleh Si Pangeran.
Sebelum bergerak pangeran membaca sepucuk surat itu yang diberi oleh burung tadi.
Burung itu memiliki tanda Unique Blue Eyes.Jadi mesti burung ini udah lama mati dan dihidupkan kembali menggunakan Kuasa Roh yang sesat di dunia ini.
"P-Pangeran..?"Li Wen khawatir ama Si Sang Pangeran kerana Sang Pangeran kelihatan amat kesal dan marah pada waktu yang sama.
"UDAH.DIAM" Kata Si Pangeran yang dulu gak sopan(Author berdendam sahaja kok ngak dalam gitu:] ).
Si Pangeran Dingin itu membawa keretanya dengan laju.Ia membuat Si Pendek terasa takut.
Dia memejamkan mata karna seingat dia masa dia kecil dia memiliki trauma yang agak..sederhana?..
Mungkin bukan sederhana tetapi besar.Dia kemalangan kereta pada waktu kecil yang membuat dia trauma.
Ayahnya membawa kereta dengan cepat karna terlalu marah,Tapi,
syukur yang ayahnya cedera parah di bahagian kaki sahaja.Tetapi bagi Li Wen..Dia koma 6 bulan.
YOU ARE READING
AKU BUKAN ISTERI MU LAGI!!(𝑩𝒙𝑩/𝑴𝒂𝒍𝒂𝒚𝑫𝒖𝒃)
Fanfiction𝚓𝚍𝚒 𝚐𝚒𝚗𝚒 𝚌𝚎𝚛𝚒𝚝𝚊 𝚢𝚊𝚗𝚐 𝚊𝚔𝚞 𝚋𝚞𝚊𝚝 𝚒𝚗𝚒 𝚐𝚊𝚔 𝚋𝚎𝚜𝚝 𝚋𝚊𝚗𝚐𝚎𝚝 𝚝𝚙𝚒 𝚊𝚔𝚞 𝚌𝚞𝚋𝚊 𝚜𝚎𝚍𝚊𝚢𝚊 𝚞𝚙𝚊𝚢𝚊 𝚊𝚔𝚞..𝚔𝚊𝚕𝚘 𝚊𝚔𝚞 𝚐𝚔 𝚞𝚙𝚍𝚊𝚝𝚎𝚍 𝚖𝚘𝚑𝚘𝚗 𝚋𝚎𝚛𝚜𝚊𝚋𝚊𝚛 𝚔𝚊𝚛𝚗𝚊 𝚊𝚔𝚞 𝚕𝚊𝚐𝚒 𝚋𝚞𝚜𝚢:"). ...