Part 3

60 4 2
                                    

Na satu odzvanja podne. Sjetih se da nisam zvala Teal da ga pitam dal mogu prespavat kod njega. -Glupacooo- viknem i lupim se po celu, uzimam mobitel i trazim medju kontaktima njegov broj, nadjem i nazovem ga.. zazvonilo je 6 puta i javio se -Halo ljepotice- ,- ejj dragi, cuj imam pitanje- , - reci mala- , - treba mi usluga jedna, ako bi mogla par dana prespavat kod tebe jer me je Luka izbacio iz kuce-, - Naravno da mozes! Molim, Izbacio te iz kuce? Kakoo? Zasto?- , - ma pricam ti kad se vidimo, nego jel bi mogao za pola sata bit ispred moje..hmm njegove kuce pa da mi pomognes da se spakiram-, - naravno, aj idem se spremit pa se vidimo.. cao mala-,- Hvala ti, Bokic- prekidam poziv i spremam stvari i zvoem sekretaricu - Halo Lota, dodji na sekundu do mene- , -evo sefice stizem- za par trenutaka cujem kucanje - Naprijed- otvaraju se vrata i ulazi Lota - trebali ste me sefice- upita me - da, da molim te da mi za sutra pripremis sve skripte od primjera broj 3- govorim joj - Naravno sefice. Jos nesto- , - Ne ne treba, ja sad idem pa da mi to sutra do 8 bude na stolu, Dovidjenja- govorim i krecem prema vratima, -Naravno, Dovidjena sefice- govori Lota..


Izlazim iz tvrtka naziva"Modna kuca i kuca za uredjenja stanova Maria" (HAHA nezz ka drugacije) i sjedam u auto i krecem prema kuci - Ajmee kasnima, Teo ce me ubiit- vicem sama na sebe. Dolazim ispred kuce i izlazim a Teao vec mrmlja - Kao i obicno gospodicna Lopez kasni- govori i smije se - sorry Teo guzva u prometu- smijem mu se i plazim jezik, a on me lagano lupi u rame - auuu budalo to bolii- gledam ga ljutitim pogledom - dada onak lupio sam te udarcem muhe haha- ruga mi se..


Ulazimo u kucu i krecemo prema sobi. - Aj ti u sobu ispod kreveta su koferi i spremaj odjecu unutra a ja u u kupaonu po kozematiku, Moze?- uputim mu pogled na sto on samo klimne glavom.


Nakon sat i pol pakiranja izlazimo van sa 4 kofera i 5 velikih kutija, stavljamo sto u njegovog bmw-a x5 (mali je odvjetnik ima para) i odjednom staje mercedes i izlazi Luka van i govori - Vidim nisi se bunila na moju poruku- podrugljivo se smjesi - Zas bi se bunila, oboje znamo da ce nam bit bolje. Zbogom Luka!- odgovaram mu i sjedam u svog golfa i kreemo prema Teo-vom stanu


......


EO NASTAVAK JE TU HEHE

When Love Finds YouWhere stories live. Discover now