Na satu otkucava 18:30, polako se ustajem i krecem prema sobi da vidim sto cu obuc.. ulazim u sobu, otvaram vrata od ormara ali nikako da nadjem nista lijepo. - A isss sta da obucem alaaaaa- vicem, paradiram jer na satu je vec 19:15. Napokon sam nasla sto obuc "svijetlo plave traperice full uske, bijelu usku kosulju, i ogrlicu koju mi je Ivan kupio za 22. Rodjendan( zlatni lancic sa privjeskom srca gdje je iza ugravirano "Za najdrazu seku od Ivana <3"). Ulazim u kupaonicu, nanosim puder, tus, maskaru i rumenilo mslm nanosim sve kao i uvijek haha.. naspricam se sa svojim paremom "CK Shock" i kosu lagano uvijek i pustim da pada lagano niz ledja. -Uh napokon gotova- govorim sebi u bradu dok stavljam mobitel i sve potrebno u malu crnu torbicu. Na noge obuvam Crne UGG-sice i krem kaput.
Sat otkucava 20:00 a njega nema.. 20:15 njega jos nema.. - Kretencina sugava mutava, ispalio me, ma naravno kako sam glupa i naivna da nasjednem na foru da bi gospodin savrseni Mario Gotze izisao s mnom igdje- govorim sebi u bradu i odjednom zvoni mobitel, na mobitelu pise da zove Gotze, javim mu sepovisenim tonom - Haloo-, - Ejj Maria sorry sto kasnim, zaspao sam igrajuci Fifu.. ako si jos za kavu ja dodjem po tebe za 5 minuta- govori mi - Mhm.. normalno da dodjes, nisam se ja bezveze spremala sat i pol.. upss.. nisi to smio znat... ugl da si se nacrtao za 5 minuta- lagano se zaderem - Naravno ljepotice, dolazim sto prije samo nemoj vikat haha- ,- aj pozz- i prekinem, on ce se meni smijat, cekam ga vec 15 minuta ko budala...
20:23 minute i netko zvoni na portafon - Ko smeta-, - A sad odjednom smetam a haha- odgovaram mu- naravno haha, evo silazim- odlazim do stola i nabrzinu pisem Teu poruku
Teo Budalo, otisla sam sam Mariom van, nemoj me cekat neznam kad cu doc kuci.. Pusaa Ly Maria
Izlazim iz stana, zakljucavam i silazim dole i vidim njega kako stoji pored autu i ceka me sa otvorenim vratima, ja dolazim do njega i samo ga lagano lupim u rame, nasmijem se i udjem u auto a on ce na to - Bok i tebi Maria. Kako si, nema nis a- zajebava me, a ja mu odgovaram - Zasluzio si to ipak te cekam vec dobre 23 minute haha-,. sorry Maria fakat nije bilo namjerno- ispricava mi se, na sta mu ja odgovorim - OK je-
Upalio je auto i krenuli smo - Gdje me vodis- upitam ga- Idemo u jeda restoran gdje bas i nema novinara nit icega- ja ga zbunjeno gledam i kazem - kaj nije dogovor bio za kavu a ne za veceru- on se nasmije i kaze- sve je to isto sreco- ;))
EVO 5 NASTAVAK JE TU.. HVALA SVIMA KOJI CITAJU (AKO CITATE) HAHAH
YOU ARE READING
When Love Finds You
FanfictionUVOD Njeno ime je Maria Lopez, 23godišnja djevojka duge smedje kose i zelenih ociju. Zivi u Munchenu i uspjesna je modna dizajnerica. Ali sreca nije na njezinoj strani. Ima brata Luku koj ima 25 godia i koji na neki nacin gaji mrznju prema njoj.... ...