bölüm.1

39 9 1
                                    

~ Kang Min Jae~

Şirkete geldim geleli çok iş vardı ve hepsini
yapmak yorucuydu. Masama geçip mailleri
Kontrol ettim.

Bazılarını anlamadım için bay Jeon'a
İletiyordum.  Çünkü  onun anlayacağı maillerdi.
Bilgisayarda işim bitmişti sıra dosyalara gelmişti.
Ayakkabı üreten bir firmada çalışmak zordu. Çok krizler atlattık. Kurucusu bay Kim Taehyung 'tu
O çok garip biriydi. Kendisini sadece bir kaç
Kez görme şansım olmuştu. Zaten çokta gerek
Olmuyordu çünkü ben bay Jeon'un asistanıydım.

Ve burda bana herkes asosyal diyordu, zaten
Toplum içinde çalışıyordum neden bunu
Söylediklerini anlamıyorum. üstelik
Yakın olacağım tipte  insan değillerdi.

Sadece işime odaklı biriydim. Ve Bu yüzden
De çok soğuk biri olduğumu dile getiriyorlardı.
Ama ben onları umursamadığım için sözlerini
De o kadar takmıyordum. Bu yüzden onlara
Takılmamayı ve hayatıma bakmayı öğrenmiştim
Yoksa yaşadığım hayat sadece onlardan ve
Sözlerinin hayatıma verdiği yönden ibaret
Olurdu. Yani boş vermek gerekti.



Öğlen yemeği saati gelmişti ve ben
yemek yiyebilecek miyim? bilmiyordum.
Çok işim vardı ve arşive gidip kontrol
edilecek kutular ve not alıp bay Taehyung'un odasına bırakmak zorundaydım.

Bunları düşünmek başımı döndürse de mecbur gidip haletmeliydim vakit kaybetmeden.
Odamdan çıkıp arşive inen asansörü beklemeye koyuldum, o sırada da bay Taehyung bay Jimin'i bu tarafa gelirken gördüm umursamayıp önüme döndüm ve fark ettim ki asansör gelmişti.

Binip ineceğim katta basarken bay Taehyung ve bay Jimin'de asansör e binmişlerdi bay Taehyung gidecekleri katta bastı ve Jimin ile sohbetlerine devam ediyorlardı. Bende boş boş ayaklarıma bakıyordum asansör ineceğim katta durunca indim hızlı adımlarla arşive girip hemen işimin başına geçmiştim. Bütün kutuları sırayla kontrol ediyor hemde not alıyordum. Bunlar eski kreasyonların dosyalarıydı. Yeni sezon için hepsini kontrol edip kendimizi tekrar etmemek adına titizlikle çalışıyorduk.

Sağ tarafa geçip onları da kontrol ettim
İşim bitmişti. Tam sevinmiştim ki sevincim kursağımda kalmıştı yine. Yemek yiyemiyecektim. Notlarımda da yazan sezon dışı ürün çizimlerin dosyalarını ayrıp  olmayan arşiv odasının kendi rafına koymam gerekiyordu. Hemen onlarıda kutularına alıp yerlerine koymuştum.

Asistan mıydım yoksa ofisboy mu belli değildi. Bay Jeon çok titiz olduğundan benim yapmamı istiyordu. Kendi kendime söylenmeye devam ederek arşiv odasından çıktım. Asansöre varana kadar plan yapıp duruyordum.

Planıma o kadar dalmışım ki asansör vardığım daha yeni fark ediyordum. Kafam bu günlerde pek doluydu neyse üst katta bastım asansör ineceğim katta durmuştu bende hızlıca çıkıp dosyaları toplamaya odalara gittim bay Jin'den başlayıp bay Taehyung'ta bitirmiştim.

Arşiv odasına kadar zar zor dayanmıştım
Ellimdeki dosyaları dönüşüme atıktan sonra değersiz dosyalarıda aynı işlemden geçirmiştim.
Kalan dosyalarıda raflara dizip bıraktım
Arşiv dosyasını arşive bırakıp örnek dosyaları alıp çıktım.

Bay Taehyung'un odasına yol aldım,
odaya geldiğimde kapıyı tıklatıp bekledim.
Herhangi bir ses gelmedi tekrar tıklatım yine ses yoktu. Mecbur odaya girecektim yavaşça kapıyı açtım oda büyük siyah beyaz
duvarlar tam Taehyung gibi karamsar bir odaydı. Dosyayı masasına düzgün bir şekilde koyup odadan çıkmıştım.

Derin nefes alıp odama girmiştim, sandalyeme yayılarak oturmuş gözlerimi kapatıp derin nefes alıp vermiştim.
Neden bu kadar çok uyku bastırmıştı şimdi?

Herkese merhaba
Umarım kurgumu severek okursunuz.
Bu benim ilk kurgum
Destek olmayı ve oylarınızı eksik etmeyin.

Sizi seviyorum menekşelerim.
💐

BAD BOSS | KİM TAEHYUNG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin