bana ağda yapan kedi muamelesi yapmayın !!

56 9 1
                                    


ECRİNİN ANLATIMI


Çok saçma geliyordu daha önce asena vurulmuştu ama ölmemişti. Şimdi bir yumrukta ölmesi çok saçma geliyordu gözümden istemsiz bir yaş döküldü. Sonra da ağzımdan bir hıçkırık.arda yanıma geldi



Arda "şşh sakin ol"


Ecrin "nasıl sakin oliyim lan piç senin o erkek orosbusu arkadaşın kardeşimi öldürdü ama var ya ölesiye kadar peşini bırakmicam görecek o ibne beni hafife almayın he-


O sırada arkadan bir ses geldi tanıdık bir ses "noluyo amk bi uyutmuyonuz insanı"


Ceylin ve esra bir çığlık attı beyza doktorla konuştuktan sonra bayılmıştı zaten ha bu arada beyza ve asena kuzen. Arkamı döndüğümde karşımdaki ASENAYDI.

Herkes şaşkınca ona bakıyordu


Asena "ne bakıyonuz amk ağda yapan ked i mi gördünüz te Allam ya"


Ecrin "s-sen ölmüştün"


Asena "doğru söyleyin ne içirdiniz buna"

rüzgar "bu siktiğimin doktoru bizi kandırdı mı amk"


asena "lan insan bi vururken haber verir hazırlıksız yakalandım yoksa nah bu hallere düşerdim"


engin "abi hortlamış bu lan "



ceylin "tövbe de lan"


asena "ne diyonuz ya hadi gidelim"


2 dakika sonra esra doktoru getirmişti


doktor "efendim bi yanlış anlaşılma olmuş hastanemizde asena isimli bi hastamız vardı. onu kaybetmiştik siz de öyle deyince onun yakınları sandım"


Herkes susarken benim akıllı(!) arkadaşım asena "bakıyorumda hastayı da hastaneyi de sahiplendin ha hastamız hastanemiz ne iş"


Herkes asenaya kötü bakışlar atarken engin kahkahalarla gülmeye başladı

biz de bu duruma göz devirdik


asena "eren ve beyza nerede"


engin "beyza bayıldı eren de onun yanında bekliyo"


asena "lan siz o kızı o ırz düşmanının yanında mı bıraktınız ya kıza bişey yaparsa"


rüzgar "yuhh nereden aklına geldi bunlar 2 dakikada senaryo yazdın kızım"


asena "beni ne yönetmenler istedi de varmadım hıh"


ecrin "kanka ingilizler fransızlar istemişti hani"


asena "onlara da gitmedim hepsi avcunu yalasın"


rüzgar "hadi yönetmeni anladık ingilizler ne alaka"


asena "sağane"


rüzgar "ergen misin"


asena "ergensem ergenim bundan sanane"


esra "bak şimdi asena çok zengin olmasına rağmen kendi yediklerini bitirip bizimkileri yemeyee başlar bir gün beyza dedi ki sömürge devletin hayırlı olsun ordan kalma bir şey bu"


asena "sussana kızım"






Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 05, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BAD BOY VE BAD GİRL MÜ :0Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin