Poniżej bo za długi tytuł

423 15 1
                                    

Pytanie: Jaka będzie jego reakcja na kradzież jego ulubionej bluzy?

Dream: Będzie bardzo szczęśliwy i powie że wyglądasz uroczo i oddał Ci jeszcze parę swoich bluz.

George : Nawet nie zauważył, że ją wzięłaś. Więc ty wzięłaś sobie jeszcze parę sczaił się dopiero kiedy nie miał co ubrać następnego dnia.

Sapnap: Chłopak porobił Ci milion zdjęć, gdyż jak to on mówi wyglądałaś "uwusiowo".

Tubbo: Chłopaka miał dwie takie bluzy więc jedną Ci oddał. A drugą sam założył i nagraliście w nim stream'a.

Tommy: Chłopak był zły na Ciebie. I powiedział, że przecież masz swoją szafę, a nie z jego kradzież, lecz dla tej bluzy dał Ci wyjątek ale tylko na pobyt u niego.

Karl: Kiedy ubrałaś jego bluzę żabę poszłaś do niego, a jak Cię zobaczył. Zaczął piszczeć jak mała dziewczynka. I zaczął się do Ciebie tulić.

TechnoBlade: Któregoś dnia wyciągłaś z szafy jego ulubioną bluzę i dumna ze swojej kradzieży postanowiłaś mu się pochwalić z swojego czynu. Wpierw gdy jeszcze nie weszłaś do salonu, w którym siedział powiedziałaś:

-Ukradłam Ci bluzę i co teraz?
-Masz 5 sekund

Ale kiedy weszłaś do salonu udając złą. Chłopak zaczął się śmiać i podszedł do Ciebie i Cię przytulił.

-Uważaj bo Ci tak bluza spadnie.

A ty oddałaś uścisk. Ostatecznie oddał Ci swoją bluzę.

Wilbur: Kiedy Will grał w salonie na gitarze i komponował nową piosenkę.
Gdy weszłaś do salonu w jego  bluzie. On nic nie powiedział tylko się uśmiechnął.

-Weź ja tu czułości szukam. - mówi
Y/n i wyciąga ręce na znam że chce przytulasa

Na co on tylko zaczął śpiewać. Dodał to, że ukradłaś mu bluzę jako tekst piosenki, gdy zobaczył, że lekko jesteś czerwona na twarzy z tego powodu, on podszedł do Ciebie przytulił Cię i wziął Cię na kolana. Oddał Ci swoją bluzę a ty pomogłaś mu w piosence.

Ranboo: Jego bluzy to dla Ciebie normalnie jak jakieś sukienki. Jako iż wy jesteście modelami z krwi i kości. To zrobiliście sobie zdjęcia i nagraliście nagranie jak chodźcie jak po wybiegu.  Ranboo miał na sobie twoją bluzę i pod spodem jego podkoszulkę i do tego jego jeansy. A tu miałaś na sobie jego bluzę i adidasy.

Quackity : Gdy to zobaczył najpierw był na Ciebie zły, ale gdy ją ubrałaś był szczęśliwy. A że była to bluza z jego Merchu. To zrobił Ci zdjęcie i wstawił na Twittera z podpisem i reklamą swojego sklepu. Oddał Ci bluzę na stałe.

Mcyt/ Dsmp- Preferencje Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz