3.rész

10 2 0
                                    

Megfogtam a dolgaimat és gyors léptekkel indultam a Griffendéresek toronyába. A szemem sarkából láttam a Balhés négyest ahogy jönnek mögöttem beszélgetve. Ők egyébként két évvel idősebbek nálunk.

Beérve a szobámba letettem a dobozt, kipakoltam a kis dobozokat a táskámból és már mentem volna ki de a kíváncsisàg megölt úgyhogy gyorsan kibontottam a kis dobozokat. Az egyik kis dobozt Georgetól és Angelinàtól kaptam, egy karkötőt amit egyből felvettem, nagyon tetszett. Egyszerű rózsa kvarc gyöngyből készült, pont olyan mint én, egyszerű. A másik hàrom kis doboz Harrytől, Ginnytől, Rontól, Mionétól, Fleurtől és Billtől kaptam. Egyedül Ginnytől és Harrytől kaptam fülbevalót a többiektől gyűrűt kaptam. A nagyobb dobozt kinyitottam. Egy levél volt benne, egy fehér kis papíron ami alatt látható volt, hogy vannak dolgok amik kipuposodnak. Kibontottam a levelet és elhelyezkedtem a pàrnáim között.

Georgiana...

Eltudom képzelni mennyire rossz lehetett és lehet neked felnőni apa nélkül. Én anya nélkül nőttem fel, nem ismertem őt, át érzem. Nyilván más a kettő de hasonló. Biztosan érdekel, hogy hogyan is nézhetett ki ő pontosan, milyen lehetett a hangja, milyen viccei voltak, hogy csillogott a szeme mikor valami csíny jutott eszébe. Rettenesetesen hiányzik nekem is, az apukád egy igazi hős kincsem....

A könnyeim elkezdtek folyni az arcomon, a papír is több helyen foltos volt, biztosan anya is sírt miközben írta

....,, Tudom, szeretnéd megismerni, szeretnéd tudni milyen az illata? El mondom, elbódította az agyamat rendesen az illata, ó, és mikor megcsókolt! ...,,

Itt felnevettem. Bár kínosnak kellett volna lennie, nem volt az

...,, Az apukád szeretett téged kicsim. Annyira várt! Persze én is, nem azt mondom. De nagyon sokat nevettem rajta, mikor a Szükség szobájában fekve, néztem ahogy izgatottan mondta, hogy milyennek képzel el, milyen gyönyörű leszel, okos...Sokat nevettem rajta elmondom, sokat viccelődött veled, ám volt komolyabb beszélgetésünk is. Elterveztünk mindent.... vettünk volna egy házat, már megis volt az a ház, kiválasztottuk...bàr sosem láttuk belülről. Mollyék hàzàtól nem messze található, bent a másik tisztás felen, kb 2-3 km-errel arréb az odútól. Emeletes ház. Továbbra is elhagyatott ház. Akart neked testvéreket. Szerett volna neked kettő öcsit és kettő húgit is. Azt mondtam, hogy mire felnevelünk titeket kihullik a hajunk de ő azt mondta mindent feláldozna értetek és értem, akár a szeretett haját is :D. Mondtam neki, hogy mindenképpe  legyen az egyik fél iker, mert szeretnék olyan csöppségeket akik olyanok, mint ők Georgedzsal. Nagyon hiányzik, nagyon.....

Itt éktelenkedett egy nagy tinta folt, az én könnyeim is hullottak a papírra éppen ezért hajoltam messzébb

....,, Nem akartam elengedni őt sem és Georgeot sem a háborúba. De tudod mit mondott édesapád? ,, Majd lesz mivel Flexelnem az én kis Euphemiámnak, Ara" Vigyorogva mondta, szemei csillogtak. Tudta, hogy az nao fogsz születni, de elment, és nem haragszom rá emiatt, inkább csalódott voltam, de büszke vagyok rá. És rád is. Pár kérdésedre most választ adok, azokkal amik benne vannak a dobozban....,,

Levettem a fehér papírt a dolgokról és hangosan fel zokogtam. Tele volt minden féle dologgal, tudtam, hogy apáé volt. Ott volt egy kis üveg, amiben kölni lötyögött. Nem volt erős, de gyenge sem. Volt ott kis üvegben valami, amit kibontottam, bele szagoltam. Megcsapott a csoki illata, nagyon finom illata volt. Egy picit kentem a kész fejemre de elkezdett habosodni, a kéz fejem könnyes volt, úgyhogy vizet kapott így kiderült hogy tusfördő...vagy sampon nem lehet tudni. Volt egy másik nagyobb üvegcse, ami széleségben is nagyobb volt. Mikor kinyitottam megcsapott a tűzijáték és csoki egyvelege. Újra kezembe vettem anyàtól kapott hosszú levelet és tovább olvastam.

....,, Az üvegcsékben az ő illatàt érezheted. Amiben érezheted a csokit és a tűzijátékot az az ő saját találmánya. Csak ilyen illata volt, éveken keresztül. Tudom, hogy szereted a bő ruhákat, és mivel Édesapádnak a kedvenc ruháit a lépcső alatti tárolóban tartottam, gondoltam elküldöm. Az volt a kedvenc pólója. Majd adok egy pulóvert is ha szeretnéd....ami az övé. Ott van pár saját kis találmánya is, nem készített belőle sokat, George sem tudja, hogy hogyan csinálta és mikor. A póló alatt találsz egy mozgó képet...A második legboldogabb emlékem...rólunk, egy családként

Kivettem a pólót, az alatta lévő kép bevolt keretezve, mozgó kép volt. Anya feküdt, anyából csak a nagy hasa, és a lába látszódott, a születésem előtt pár nappal készülhetett, vagy hetekkel. Apa közel volt anya nagy hasához, valamit folyamatosan mondott miközben vigyorgott. Nem láttam apából sokat de...csodálatos volt. Sehol nem láttam életemben egy képet róla, a családunknak túl nagy fájdalom lett volna őt is làtni, ahogyan Charliet és Percyt is, akik bár nem a háborúban veszítették el életüket, de meghaltak.

....,, Van még valahol a dobozba egy kép, csak apád van rajta, vigyázz rá szívem.

Szeretlek, Anya.

Kipakoltam a dobozból, mindent mire megtaláltam. Elakadt a lélegzetem, elsírtam magam, a kezem remegett, sőt remegtem én is

Boldog voltam, de szomorú is. Boldog voltam, hogy végre láthatom bár képeken de láthatom  az apukámat, érezhetem az illatàt,  egy üvegcséből de érzem és ez fontos. Boldoggá tett az a tudat, hogy jobban vàrt engem bárminél és bárkinél. Boldoggá tett a tudat, hogy VELEM is tervezett. Boldoggá tett, hogy ő az apukám. Szomorú voltam, amiért nem beszélhetek hozzá. Szomorú voltam, hogy nem rajta érezhetem az illatàt. Szomorú voltam, hogy nem rajta làthatom a kedvenc pólóját. Szomorú voltam, hogy képen làthatom, és nem élőben. Roppant büszke voltam arra, hogy ő az én édes apám, és csodáltam őt a bàtorságán. Viszont csalódtam, abban, hogy inkább elment hőssé válni, mint, hogy velem maradjon. Velem van,  a szívemben, a véremben, de nem lényében.

A képeket az éjjeli szekrényemre raktam, a dobozba vissza pakoltam, és az ágyam alá dugtam. Elmentem letusolni, az órát már lekesétem, már felesleges lenne bemenni erre majd megyek a kövire.

Frissen zuhanyozva, siettem mágia történetre

Nem tudtam koncentrálni

A fenti képen láthatjátok azt a 'képet' amit Georgiana kapott az anyjától az apjáról :D

Georgiana Euphemia Weasley Where stories live. Discover now