Ранок☀️.
Пройшло 2 дня.
Ці дні ми були дома, дивились фільми, проводили час разом, було весело.Сьогодні в Юриної мами день народження. І звичайно вона нас запросила.
Я одягнулась ось так:Ми приїхали і зайшли в квартиру.
Ю: привіт, вітаємо тебе з днем народження
Я: вітаємо🥳
М.Ю: дякую мої хороші, заходітьМи сіли за стіл і тут прийшла якась дівчина і як я зрозуміла її мама.
Ю: оо Лізок привіт
Л: привітик, давно не бачилисьВони обнялись і Юра сів біля мене, а вона з іншої сторони біля нього.
Майже цілий вечір вони говорили і Юра мене не замічав.Ю: я вийду покурю, зараз прийду
Л: а можна я з тобою, воздухом подихаю
Ю: звичайно, пішли😅Мені мама Юри розказала, що це його колишня дівчина і подруга дитинства.
Я почала дико ревнувати. Я вирішила піти до них подивитись шо вони там роблять.
Коли я зайшла на балкон, я побачила як вона сидить в нього на колінах і вони цілуються.
Я все зрозуміла і вирішила їм не мішати.
Я викликала таксі і поїхала додому до Юри. Там я забрати свої речі і поїхала до себе додому.
Я не знала шо робити, роботи в мене не було. Грошей хватить тільки на тиждень.
Я вирішила вернутись до Марка.Так я знала, що там буде але мені дуже треба були гроші. А так як він мені платив, не заплатив би ніхто.
На наступний день, я подзвонила до Марка.
Марк
Я: ти дома?
М: які люди, дома а що?
Я: можна я приїду, треба поговорити
М: приїжджай
Я: скоро буду
М: чекаюЮра мені дзвонив багато разів і писав але я не відповідала. Було дуже боляче, від того що він мені казав про кохання а сам цілувався з своєю колишньою.
Я зайшла в будинок і побачила Марка.
М: ну привіт, розказуй якими дорогами
Я: мені треба робота
М: ти в цьому впевнена?😅
Я: мені дуже треба гроші, я немаю більше куди йти
М: ну окей, це твоє рішення, якщо що не ображайсяЯ вже зрозуміла, що нічого не помінялось.
І Марк продовжить робити зі мною, те що робив. Але мені треба потерпіти до першої зарплати і я звільнюсь.Я зайшла вже в знайому мені кімнату і розклала речі.
Потім я приготувала вечерю і додому прийшов Антон.А: ти шо ти шо, а що ти тут робиш?
Я: працюю
А: а Юрка шо? Змився😂
Я: не твоє діло
А: слухай не хами, ти ж знаєш що буде якщо мене нервувати😏Ми поїли, я помила посуд і пішла спати😴.
Все було спокійно, хлопці пограти ігри і тоже лягли спати.Якщо тобі сподобалась моя історія,
клацай на зірочку
< ⭐ >
ВИ ЧИТАЄТЕ
Колишній🔞💦
FanfictionТи працюєш в свого колишнього і в його друзів. Які до тебе пристають на кожному кроці.