Ранок.⏰
Відкривши очі, я побачила що Марк в трусах спить поруч. Я майже нічого не пам'ятала, забагато випила.
Я пішла на кухню попити води.
Майже зразу до мене підійшов Марк і обняв.М: виспалась?
Я: так, а ти?
М: тоже
Я: я зараз піду в душ і приготую сніданок
М: та окейМарк попив води і пішов на верх в свою кімнату.
Я пішла в свою кімнату, взяла одяг і пішла в душ🧖🏻♀️. Я одягнула топ і велосипедки.Після цього, я пішла готувати сніданок.
Поки я готувала, на кухню прийшов Антон.А: добрий ранок
Я: добрийВін підійшов до мене і шльопнув мене по сідницях. В цей момент на кухню зайшов Марк. І він це бачив.
М: ще раз так зробиш, я тебе вїбу
А: в сенсі?
М: ще раз тронеш мою дівчину, я тобі голову знесу
А: а ви шо помирились?
М: так, ми тепер разом
А: а ну вибач, я не знав💭Я стояла і робила чай. Я не могла зрозуміти відколи ми разом. Вроді коли ми вчора говорили ми помирились, але як друзі.
Після сніданку, я прийшла до Марка в кімнату. Я хотіла з ним поговорити про нас.Я: а ми що знову пара?
М: ні, але я надіюсь ти даш мені ще один шанц?
Я: я не знаю
М: ну коли вирішиш скажеш
Я: добреЯ прибрала і дивилась телевізор, в себе в кімнаті.
До мене прийшов Марк.М: може сьогодні разом спати будемо?
Я: навіщо?
М: ну просто, хочу бути біля тебе
Я: добре, але давай в тебе будемо спати
М: окей, без проблемНа обід ми заказали піцу, а на вечерю ми разом приготували смажену картоплю, курку і салат.
Коли ми сіли вечеряти, я сиділа напроти Марка. Я вирішила його подразнити.
Я почала ніжкою, трогати його член. Я відчула що його друг прокинувся і подивилась на нього.
Він подивився на мене і посміхнувся.
Після вечері, я помила посуд і прийшла до нього в кімнату.М: що будемо робити?
Я: може кіно подивимся
М: як колись?
Я: угу
М: добре, вибирайЧерез пів години в фільмі був еротичний момент і ми з Марком переглянулись.
Він обняв мене і почав трогати мене за сідниці🍑. Я не сильно була проти.
Я прижалась до нього і ми почали цілуватись💋. Він ніжно увійшов в мене пальцями.
В якись момент мені стало цікаво чи він дійсно змінився і я вирішила сказати що перехотіла.Я: зай стоп, я не хочу
М: я щось зробив не так?
Я: ні, просто перехотілося
М: ну нічого, додивимся кіно?
Я: угу🥺Він мене приємно здивував, тим що не взяв мене на силу і більше не ліз до мене.
Майже під кінець фільму, я заснула😴.
Пов Марк:
Я виключив телевізор. Накрив нас одіялом і ліг спати.Якщо сподобалась моя історія,
клацай на зірочку
<⭐>
ВИ ЧИТАЄТЕ
Колишній🔞💦
ФанфикТи працюєш в свого колишнього і в його друзів. Які до тебе пристають на кожному кроці.