Аарон
Сівши у машину я видихнув .
Повернувши голову вліво , побачив як дівчина коперсалась у бумагах , я усміхнувся.
«..Боже, чому я посміхнуся..»
Я завів машину і поїхав звідти . Прийшовши додому я відкрив ноутбук і побачив 4 еміали . Місячні звіти .
Бізнес , точніше половина , яким я займаюсь передався мені від батька , але якби я не почав працювати над цим бізнесом , батько збанкротував би.
Три роки тому , я відкрив ще 2 офіси , моя Кампанія у 5-х найкращих штатах США.
Штат Коннектикут м. Бріджпорт
Штат Каліфорнія м. Сан-Франциско ( у якому я зараз знаходжусь )
Штат Флоріда м. Неаполь
Штат Нью-Джерсі м. Трентон
Штат Массачусетс м. Барнстейбл
Перевіривши звіти , я побачив що усе нормально і вирішив написати подрузі , якої навіть ніколи не бачив , проте , за остані 10 місяців ми стали близькими . Я знаю тільки , що вона живе у Сан-Франциско .
ЧАТ
Привіт) Як справи ? Як день ?
У відповідь мовчання , напевно зайнята .
Піду , у душ , надіюсь вона мені відповість сьогодні , я б хотів їй розповісти про кумедну ландшафну дизайнерку , Мелісу .
***
Меліса
я хотіла вже вводити пін код , при введені якого відкриються двері у під'їзд , але випадково повернувши голову на право
я побачила машину , я гадала , що більше нічого не зможе спортити мені вечір , як тут..
Аарон Ллойд живе у сусідньому під'їзді .
Людоньки!
Я швидко піднялась у квартиру і надумувала змінити квартиру, але чому Я маю це робити ?! Я перша тут почала проживати !!!
Добре , все спокійно , мені потрібна ванна , вино , свічки та серіал
Тільки но я хотіла піти до ваної набрати води , як у мене задзвонив телефон .
« Батько. »
Я злякалась , батько не дзвонив без причини , ніколи .
Я затамувала подих і відповіла
-Так..?
- Меліса , ти маєш взавтра з'явитись вдома .-Грубим , як зазвичай , голосом сказав батько .
- Навіщо..?
- Мені потрібно з тобою поговорити , це дуже важливо , тому прошу віднесись до цього серйозно .
- Добре , я зрозуміла .- у горлі з'явився комок , який я не могла проковтнути .
- Меліса..- м'якшим голосом сказав батько . - Мати хоче з тобою поговорити .- Ні. Я приїду і ми поговоримо , а зараз , вибачте , я повина іти.- я скинула дзвінок , декілька хвилин я просто стояла і намагалась прийти до тями .
Я взяла ноутбук і попрямувала у ванну .
Підготувавши все , я включила фільм , нанесла на лице патчі і занурилась у теплу воду .
Через деякий час я побачила , що мені прийшло повідомлення , відкривши його , я зрозуміла що воно прийшло 30 хв тому .
Від мого анонімного друга .
« Привіт) Як справи ? Як день ? »
« Привіт , стало краще коли побчала від тебе повідомлення) Зараз лежу у ванні і знімаю всю цю напругу , до речі , як твої справи ? як день ? »
Через секунду прилетіла відповідь .
« Зрозуміло)) У мене все нормально , я б хотів з тобою погвоорити , можливо ми змогли б зустрітись ? Я зараз у твоєму місті , взавтра у мене вихідний) »
Людоньки , на щастя чи на жаль , я взавтра не можу , але те , що він ЗАРАЗ у Сан-Франциско мене лякає .
« О..пробач , я взавтра не можу , у мене справи , можливо наступного разу ?)»
« Оу , добре , я зрозумів , Добраніч. »
« Добраніч . » Написала я йому та закрила нотбук .
Через деякий час я все-таки лягла у ліжко та заснула .
***
Аарон
Я прокинувся не в дуже гарному настрої , адже надіявся на зустріч з моєму єдиною подругою , а вона мені відмовила . Я вирішив піти у спортивний зал, поки до роботи залишалось дві години. Сьогодні , дуже багато справ , мене запросив на вечерю один чоловік , наче б то має для мене хорошу пропозицію .
Коли нарешті з мене почав капати піт і майка стала мокрую , я вирішив піти у душ , якраз настав час їхати на роботу .
***
Меліса
По дорозі до роботи я купила кави , карамельне латте це те ,що треба .
Зайшовши до офісу , я побачила не багато людей , авжеж , сьогодні скорочений день , до 12:00 . А в когось взагалі вихідний .
Мені потрібно було взяти деякі папери та віднести до боса , що б той їх затвердив , і я цьому дуде не рада , учора я добряче осоромилась .
- Привіт , не проти сьогодні сходити кудись ?.- на диво з хорошим настроєм спитала подруга , як тільки я сіла за свій робочий стіл .
- Меггі , я б залюбки , проте , сьогодні я їду на вечерю до сім'ї .- сказала я з відразую .
- Оу , тоді наступного разу .- дівчина відвернулась .
Взявши папери котрі було потрібно затвердити , я пішла до цього зловісного кабінету . Я постукала три рази і почула цей оксамитой голос :
- Заходьте .
Ввійшовши в кабінет я рочула , що чоловік розмовляє по телефону .
-...Так , я зрозумів , взавтра приїду , все мамо , люблю тебе .- сказав він і скинув дзвінок , у мені знову посилився не прємний осад в душі , я зі своє матір'ю ніколи не була близькими , скоріше батько , але й він був постійно зайнятий , в кінці кінців їхню любов отримала молодша сестра , а не я .
Через декілька років після її народження , я просто можна сказати здалась та відмовилась від спілкування із сім'єю , мати була дуже ображена , але я не розумію за що , батьки поважає мій вибір , у нас є домовленість, коли він телефонує потрібно брати телефон , інакше через 20 хвилин до мого дому приїде декілька чоловіків , які перевірять чому я не взяла слухавку .
- Ви щось хотіли ?.- сказав чоловік втупившись на мене як на дурненьку .
- О..а..так , я принесла папери , їх потрібно затвердити , що
б люди могли починати роботу .- сказала я і поклала папери на стіл .
- Я підпишу й сам передам їх , можете йти .- сказав він не відриваючи очей від ноутбуку .
- Добре , пробачте , що потурбувала .- сказала я і згадала вчорашню розмову , мені захотілось ляснути себе по лобі .
- Мелісо , мені здається ми з вами це обговорювали учора , мене це нервує .- сказав він , звів брови до купи та підняв очі на мене .
Я мовчки кивнула та вирішила більше нічого не казати , вийшла з кабінету .
***
ВИ ЧИТАЄТЕ
Смарагдові мрії
RomanceВона - дівчина , котрій зламали мрії та стерли всі хороші уявлення про кохання . Через її наївність та впертий характер вона втратила сім'ю , втратила заради хлопця , який тепер Колишній . І мало не втратила свою роботу , проте ,дівчині прийшлося ві...