first meet with him

1K 18 0
                                    

Ahoj možná bych vám mohla říct něco o mně. Jsem Valentýna Reymundová. Já vim divné příjmení mám, ale líbí se mi aspoň nejsem klasická Nováková. Mám sedmnáct a jsem ve třeťáku. Moji rodiče jsou.... no prostě rodiče co víc říct. Moji rodiče jsou rozvedený a já bydlím se ségrou u mámy. Fotra moc často nevídáme, protože bydlí v Telnici i se svoji novou přítelkyní. Fotr nás tam chce a máma nás do toho taky nutí. Chvíli o prázdninách tam jsme třeba na dva týdny. Je to tam celkem fajn mám tam kámoše. Zpět k rodičům. Máma je veterinářka. Dělá to co má ráda. A fotr dělá v bance a posílá nám dost peněz a mámě pomáhá s účtama a domem. Jsou i kamaradi. Jsme celkem normální rodina a občas teda nějaká hádka proběhne ale nic neobvyklého. Až na ten jejich rozvod. Moje sestra je Vivian a má čtrnáct což znamená že je v pubertě a krade mi oblečení ale rozumíme si.

Co se týče kámošů nikdy jsem nebyla takový typ holky co má friends na každým rohu. Já jsem spíš introvert co se týče lidí hlavně těch cizích. Místo toho abych šla ven s kamarády jsem radši doma v postely u mobilu a se svými myšlenkami. Proto mám jen Kačku a pár kamarádů z Telnice. Kačku jsem poznala ve školce, kde mi ukradla mého plyšáka a jsme stále nejlepší kámošky. Kačka je úplný opak mě, furt by někoho nového potkávala, furt by chodila na různý párty, ale zná mě a proto místo toho aby šla ven je semnou zavřená v pokoji. Kačka je fakt ten nejlepší člověk na světě. Dokonce máme v plánu, že jak uděláme maturitu si najdeme byt a budem bydlet spolu.

———————————————————————

Došla jsem až před obchod, kde jsem si koupila něco na večeři. Zaplatila jsem a šla zpátky dom.
Najednou mi začal zvonit mobil. Kačka.

,,ahoj co se děje?" zeptám se. Nikdy mi nevolá tak pozdě. Mám strach.

,,podvedl mě" řekne s pláčem.

,,kdo?"

,,Petr"

,,jaký Petr?"

,,Petr ten tvůj kamarád z té vesnice do které jezdíte"

,,a jak se vy dva znáte?"

,,přijď ke mně prosím já ti to vysvětlím"

,,okej za deset minut jsem u tebe" řeknu a tipnu to.

Nevím co si o tom mám myslet.

———————————————————————

,,dobře poslouchám"

,,okej no takže Petr.... on přijel do Brna za jeho kamarádem..... a jednou v noci jsem se byla projít a potkala jsem ho v parku..... chvíli jsme si povídali a fakt jsme si rozuměli..... no a zachvíli jsme spolu začali chodit.... no jenže jsme se hrozně pohádali a on šel na párty tam se ožral a před půl hodinou mi volala Sára s tím že ho viděla s jinou" stále brečí

Achjo trhá mi srdce ji takhle vidět

Blbý Petr musí vsechno skazit.

,,to mě mrzí" řeknu a obejmu ji

,,a on je tady?"

,,asi jo" řekne

,,dobře takže tady je plán. Ty teď půjdeš spát a já tu s tebou zůstanu a pak si to půjdu vyřídit s Petrem a je jedno jak dobrý kámoš to je"

,,dobře děkuju mám tě ráda" řekne a přitulí se ke mě víc

,,taky tě mám ráda a teď už spi dobrou" dám ji pusu do vlasů

,,dobrou" šeptne se zavřenýma očima

Já tu s ní ještě chvíli zůstanu pouklidím ji pokoj a pak se už budu chystat k odchodu

Krok co krok / CalinKde žijí příběhy. Začni objevovat