Anii au trecut, Matyas avea 5 ani, iar gemenii s au născut perfect sănătoși. Pe fetita o cheamă Kyra iar pe băiețel Karyan, am zis sa fie tot cu K. Gemenii au 4 ani, urmează sa meargă la grădiniță cu toții.
Cla:copii, azi veți merge la gradi pentru prima oara, cum va simțiți?
Matyas :o sa mi fie dor de voi
K&K:și noua
Sebi:lasă, o sa treacă repede
I am dus pe copii la grădiniță, iar apoi eu cu sebi mergem la Anne și Petre care au împlinit ieri 5 ani de relație.
Cât despre relația mea cu sebi, nu am multe sa va spun, este la fel ca înainte, el ma iubește la fel de mult, iar eu pe el la fel. Bagabonteala din el a dispărut, nu m a înșelat niciodată, cu nicio fata nu vorbește care îmi este mie necunoscuta, nici mie nu mi sta în fire sa înșel, ce sa zic, avem încredere unul în celalalt di asta e cel mai important.
Pov sebi
O iubesc asa de mult pe clara, este lumina ochilor meu, bineînțeles urmata de cele trei minunății de copii care ii avem. Petre este și el tata de 1 an. Are o fetita pe nume Anna Mary, au vrut sa fie un nume asemănător cu cel al lui Anne.
M am cam lăsat de trap, scot câte ceva nou cam o data la 2 luni. Concertele nu mai sunt asa de multe. De când sunt tata am mult mai puține concerte, dar și pe care le am merg cu copiii mei pe scena.