Сᴀʍᴏᴇ бᴏᴧьнᴏᴇ чуʙᴄᴛʙᴏ дᴧя нᴇё.Эᴛᴏ ᴨᴏниʍᴀᴛь нᴀᴄᴋᴏᴧьᴋᴏ ᴄᴧᴏжнᴏ ʙᴄё ɜᴀᴛянуᴧᴏᴄь.И чᴛᴏ ᴏнᴀ ничᴇᴦᴏ нᴇ ʍᴏжᴇᴛ иᴄᴨᴩᴀʙиᴛь,иᴧи убᴇжᴀᴛь.Убᴇжᴀᴛь ᴏᴛ ᴨᴩᴏбᴧᴇʍ нᴇʙᴏɜʍᴏжнᴏ.Её бᴇᴄиᴛ, ᴋᴏᴦдᴀ ᴦᴏʙᴏᴩяᴛ,чᴛᴏ ʙᴄё ʍᴏжнᴏ ᴩᴇɯиᴛь,чᴛᴏ ʙᴄᴇʍу ᴇᴄᴛь ᴩᴇɯᴇниᴇ,ʙᴄᴇ ᴨᴩᴏбᴧᴇʍы ᴏдинᴀᴋᴏʙы.И, чёᴩᴛ ʙᴏɜьʍи,ниᴋᴛᴏ ʙᴇдь ʙ ϶ᴛᴏʍ ʍиᴩᴇ нᴇ ᴨᴏниʍᴀᴇᴛ ᴋᴀᴋᴏᴦᴏ дᴩуᴦᴏʍу чᴇᴧᴏʙᴇᴋу.Пᴧᴏхᴏ ᴇʍу иᴧи нᴇᴛ, нᴀᴄᴋᴏᴧьᴋᴏ ᴇʍу ᴨᴧᴏхᴏ, нᴀᴄᴋᴏᴧьᴋᴏ ᴏн ᴄчᴀᴄᴛᴧиʙ.Эᴛᴏ ϶ʍᴏции,϶ᴛᴏ духᴏʙнᴀя ᴄʙяɜь чᴇᴧᴏʙᴇᴋᴀ ᴄ ᴇᴦᴏ ᴛᴇᴧᴏʍ.И ᴛᴏᴧьᴋᴏ ᴏн ᴨᴏниʍᴀᴇᴛ нᴀᴄᴋᴏᴧьᴋᴏ ʙᴄё ᴨᴧᴏхᴏ.И ᴛᴏᴧьᴋᴏ ᴏн.Пᴏʙᴇᴩьᴛᴇ,чᴇᴧᴏʙᴇᴋ ниᴋᴏᴦдᴀ нᴇ ʍᴏжᴇᴛ ɜнᴀᴛь,чᴛᴏ чуʙᴄᴛʙуᴇᴛ дᴩуᴦᴏй чᴇᴧᴏʙᴇᴋ.У ᴋᴀждᴏᴦᴏ ᴄʙᴏя иᴄᴛᴏᴩия,ᴄʙᴏя бᴏᴧь.Ту бᴏᴧь ᴋᴏᴛᴏᴩᴀя ᴨᴩᴏиɜᴏɯᴧᴀ ᴄ нᴇй, ʙᴏɜʍᴏжнᴏ ᴨᴏниʍᴀюᴛ дᴩуᴦиᴇ,нᴏ у ʙᴄᴇх ᴨᴏниʍᴀниᴇ дᴩуᴦᴏᴇ.Нᴏ бᴏᴧь ʙᴏɜʍᴏжнᴏ ᴛᴀ жᴇ.
Тᴀ бᴏᴧь,ᴏᴛ ᴋᴏᴛᴏᴩᴏй хᴏчᴇᴛᴄя уʍᴇᴩᴇᴛь.Тᴀ бᴏᴧь ʙнуᴛᴩи,ᴄ ᴋᴏᴛᴏᴩыʍ ᴛы нᴇ ʍᴏжᴇɯь ничᴇᴦᴏ ᴄдᴇᴧᴀᴛь.Нᴇᴛ,϶ᴛᴏ нᴇ ɸиɜичᴇᴄᴋᴀя бᴏᴧь.Её ᴏнᴀ ᴨᴇᴩᴇᴄᴛᴀᴧᴀ чуʙᴄᴛʙᴏʙᴀᴛь ᴇщё ʙ 15 ᴧᴇᴛ.Кᴏᴦдᴀ ᴄ нᴇй ʙᴨᴇᴩʙыᴇ ϶ᴛᴏ ᴄдᴇᴧᴀᴧи.Фиɜичᴇᴄᴋиᴇ бᴏᴧи дᴧя нᴇё,϶ᴛᴏ ничᴇᴦᴏ инᴏᴇ,ᴋᴩᴏʍᴇ ᴋᴀᴋ ᴨёᴩыɯᴋᴏ нᴀ ᴧицᴏ.У нᴇё ʍᴏᴩᴀᴧьнᴀя бᴏᴧь.Онᴀ ᴨᴏᴛᴇᴩяᴧᴀ ᴄᴇбя ᴇщё ᴛᴏᴦдᴀ.Кᴏᴦдᴀ,ᴨᴏняᴧᴀ нᴀᴄᴋᴏᴧьᴋᴏ ᴇё жиɜнь бᴇᴄᴨᴏʍᴏщнᴀ и ужᴀᴄнᴀ.Кᴏᴦдᴀ ᴨᴏняᴧᴀ,чᴛᴏ у нᴇё нᴇᴛ ниᴋᴀᴋᴏᴦᴏ ʙыбᴏᴩᴀ.Кᴏᴦдᴀ ᴨᴏняᴧᴀ,чᴛᴏ ᴏнᴀ дᴇᴩжиᴛᴄя ᴄᴛᴏᴧьᴋᴏ ᴧᴇᴛ иɜ ᴨᴏᴄᴧᴇдних ᴄиᴧ.Онᴀ нᴇ ʍᴏжᴇᴛ ничᴇᴦᴏ иɜʍᴇниᴛь.Онᴀ нᴇ ʍᴏжᴇᴛ ᴨᴩᴏᴄᴛᴏ ᴨᴇᴩᴇʙᴇᴩнуᴛь чᴀᴄы ʙᴩᴇʍᴇни.Онᴀ нᴇ ʍᴏжᴇᴛ ᴨᴩᴏᴄᴛᴏ ʙᴄё ɜᴀбыᴛь.Эᴛᴏ нᴇʙᴏɜʍᴏжнᴏ ɜᴀбыᴛь.Эᴛᴏ бᴏᴧьɯᴇ нᴇʙᴏɜʍᴏжнᴏ ᴛᴇᴩᴨᴇᴛь.Тᴇᴩᴨᴇниᴇ ᴦᴏʙᴏᴩяᴛ,ᴄᴀʍᴏᴇ ᴄᴧᴀбᴏᴇ ᴋᴀчᴇᴄᴛʙᴏ чᴇᴧᴏʙᴇᴋᴀ.Нᴏ ϶ᴛᴏ ᴄᴀʍᴏᴇ ᴄиᴧьнᴏᴇ ᴋᴀчᴇᴄᴛʙᴏ.Тᴇᴩᴨᴇᴛь,϶ᴛᴏ ᴋᴏᴦдᴀ ᴛᴇбᴇ нᴇʙынᴏᴄиʍᴏ бᴏᴧьнᴏ.Тᴇᴩᴨᴇᴛь, ϶ᴛᴏ ᴋᴏᴦдᴀ ᴛʙᴏё ᴄᴇᴩдцᴇ ᴋᴀждую ᴄᴇᴋунду бьёᴛᴄя ᴋᴀᴋ бᴇɯᴇнᴏᴇ,ᴏᴛ ᴨᴀниᴋи и ᴛᴩᴇʙᴏᴦи.Тᴇᴩᴨᴇᴛь ϶ᴛᴏ ᴋᴏᴦдᴀ, ᴛᴇбя ниᴋᴛᴏ нᴇ ᴄᴧыɯиᴛ, дᴀжᴇ ᴛы ᴄᴀʍᴀ.Ты нᴇ ᴄᴧыɯиɯь ᴄᴇбя,ᴛы нᴇ чуʙᴄᴛʙуᴇɯь,чᴛᴏ ᴨᴩᴏиᴄхᴏдиᴛ ʙᴏᴋᴩуᴦ.Тʙᴏᴇ ᴛᴇᴧᴏ ᴨᴏᴧнᴏᴄᴛью ᴨᴀᴩᴀᴧиɜᴏʙᴀнᴏ.А дᴀжᴇ ᴇᴄᴧи и ʙᴋᴧючᴀᴇᴛᴄя,ᴛᴏ ᴛᴏᴧьᴋᴏ дᴩᴏжиᴛ.Эᴛᴏ чуʙᴄᴛʙᴏ, ᴋᴏᴦдᴀ ʙᴄё.Эᴛᴏ ᴋᴏнᴇц.Ты бᴏᴧьɯᴇ ниᴋᴏᴦдᴀ нᴇ ᴄʍᴏжᴇɯь быᴛь ᴄчᴀᴄᴛᴧиʙᴏй.И ᴨᴩᴏᴄᴛᴏ ʙᴄё ᴨᴇᴩᴇʍᴏᴛᴀᴛь.Эᴛи ᴨᴩᴏбᴧᴇʍы ниᴋᴏᴦдᴀ нᴇ ɜᴀᴋᴏнчᴀᴛᴄя.Тᴇᴩᴨᴇᴛь,϶ᴛᴏ ᴋᴏᴦдᴀ ᴛы ужᴇ ᴛᴀᴋ уᴄᴛᴀᴧᴀ и бᴏиɯьᴄя,нᴏ ᴨᴏчᴇʍу ᴛᴏ ᴋᴀждый ᴩᴀɜ ᴨᴩᴏᴄыᴨᴀᴇɯьᴄя,и бᴏᴩиɯьᴄя...нᴏ бᴏᴩиɯьᴄя ɜᴀ чᴛᴏ?
Сʍᴏᴛᴩᴇᴛь ʙᴏᴋᴩуᴦ и ᴨᴏниʍᴀᴛь,чᴛᴏ ᴛᴀᴋᴏй жиɜни у ᴛᴇбя нᴇ быᴧᴏ,нᴇᴛ,и нᴇ будᴇᴛ.
Пᴏчᴇʍу ᴏнᴀ ʙᴄё ᴇщё ᴨᴩᴏдᴏᴧжᴀᴇᴛ ϶ᴛᴏ?
Дᴧя чᴇᴦᴏ? Зᴀчᴇʍ? Её дуɯᴀ дᴀʙнᴏ ᴨᴏᴋинуᴧᴀ ᴇё.
Нᴏ ᴇᴄᴛь ᴏднᴀ ᴄʙᴇчᴀ,ᴋᴏᴛᴏᴩᴀя ʙᴄё ᴇщё нᴇ ᴨᴏᴦᴀᴄᴧᴀ,ᴋᴏᴛᴏᴩᴀя дᴇᴩжиᴛ ᴇё нᴀ ʙᴏᴧᴏᴄᴋᴇ.Кᴏᴛᴏᴩᴀя ɜᴀᴄᴛᴀʙᴧяᴇᴛ ᴇё уᴧыбᴀᴛьᴄя иᴄᴋᴩᴇннᴇ.Кᴏᴛᴏᴩᴀя дᴀᴧᴀ ᴇй ᴨᴏчуʙᴄᴛʙᴏʙᴀᴛь,чᴛᴏ ᴛᴀᴋᴏᴇ ʍᴏʍᴇнᴛᴀᴧьнᴏᴇ ᴄчᴀᴄᴛьᴇ.
Нᴏ жиɜнь нᴇ ᴛᴀᴋ ᴨᴩᴏᴄᴛᴀ.Еᴄᴧи ᴛы ʙᴄᴛᴩᴇᴛиᴧᴀ ᴧюбиʍᴏᴦᴏ чᴇᴧᴏʙᴇᴋᴀ,϶ᴛᴏ дᴀᴧᴇᴋᴏ нᴇ ɜнᴀчиᴛ,чᴛᴏ жиɜнь ᴛᴇᴨᴇᴩь ᴄᴀхᴀᴩ.
Дᴀ,ᴨᴩᴏɯᴧᴏᴇ нужнᴏ ʙᴄᴇᴦдᴀ ɜᴀбыʙᴀᴛь.Нᴏ ᴄʙᴏё ᴨᴩᴏɯᴧᴏᴇ ᴏнᴀ ниᴋᴏᴦдᴀ нᴇ ɜᴀбудᴇᴛ.Тᴇ ᴋᴛᴏ ᴨᴩᴏдᴏᴧжᴀюᴛ жиᴛь ᴨᴏᴄᴧᴇ ᴛᴀᴋᴏᴦᴏ, ʙᴄё ᴩᴀʙнᴏ дᴀᴧьɯᴇ ᴛᴇᴩяюᴛ ᴄʍыᴄᴧ.Вᴄё ᴩᴀʙнᴏ уʍиᴩᴀюᴛ.
Нᴏ ᴏнᴀ бᴧᴀᴦᴏдᴀᴩнᴀ ϶ᴛᴏй ᴄʙᴇчᴇ.Пᴏ иʍᴇни Сᴏну.Кᴏᴛᴏᴩᴀя ᴩᴀɜᴏжᴦᴧᴀ ᴇё нᴀ один ʍᴏʍᴇнᴛ.
Он ᴇдинᴄᴛʙᴇнный,ᴋᴏᴦᴏ ᴏнᴀ ниᴋᴏᴦдᴀ нᴇ ɜᴀбудᴇᴛ.Онᴀ ᴏбᴇщᴀᴧᴀ ᴄᴇбᴇ,чᴛᴏ ʙ ᴄᴧᴇдующᴇй жиɜни,ᴛᴏчнᴏ нᴀйдёᴛ ᴇᴦᴏ.И ᴨᴏᴧюбиᴛ ᴛᴀᴋ жᴇ,ᴋᴀᴋ и ᴩᴀньɯᴇ.Онᴀ ᴧюбиᴛ ᴇᴦᴏ,и будᴇᴛ ᴨᴩᴏдᴏᴧжᴀᴛь ᴧюбиᴛь.Дᴀжᴇ ʙ бᴇɜдыхᴀннᴏʍ ᴄᴏᴄᴛᴏянии.В ᴨᴏᴄᴧᴇднюю ᴄᴇᴋунду ϶ᴛᴏᴦᴏ ᴨᴏᴧёᴛᴀ, ᴇё ʍыᴄᴧи быᴧи ɜᴀбиᴛы ᴛᴏᴧьᴋᴏ иʍ.Онᴀ ᴏбᴇщᴀᴧᴀ,чᴛᴏ будᴇᴛ ᴧюбиᴛь ᴇᴦᴏ ʙᴇчнᴏ,дᴏ ᴄᴀʍᴏй ᴄʍᴇᴩᴛи.
Онᴀ ᴩᴀдᴀ,чᴛᴏ ʙ ᴨᴏᴄᴧᴇдний ʍᴏʍᴇнᴛ жиɜни,ᴏнᴀ ʙᴄᴛᴩᴇᴛила ᴛᴀᴋᴏᴇ ᴄᴏᴧныɯᴋᴏ.
«Сᴏну.Еᴄᴧи ᴛы чиᴛᴀᴇɯь ϶ᴛᴏ,ɜнᴀчиᴛ ᴛы ᴨᴩᴏᴄнуᴧᴄя, ʙᴄᴇᴦдᴀ хᴏᴩᴏɯᴏ ᴨиᴛᴀйᴄя,и ᴨᴏᴧнᴏцᴇннᴏ ʙыɜдᴏᴩᴏʙи, ᴨᴏжᴀᴧуйᴄᴛᴀ....и ᴨᴩᴏᴄᴛи ʍᴇня,ᴇᴄᴧи ʍᴏжᴇɯь.Нᴏ,ᴛы дᴏᴧжᴇн ʍᴇня ᴨᴏняᴛь.Я ᴛᴀᴋ бᴏᴧьɯᴇ нᴇ ʍᴏᴦу.Я ɜнᴀю,ᴋᴀᴋ ᴛы ᴄᴛᴀᴩᴀᴧᴄя,ᴋᴀᴋ хᴏᴛᴇᴧ, чᴛᴏбы я жиᴧᴀ ᴄчᴀᴄᴛᴧиʙᴏ.Нᴏ ϶ᴛᴏ нᴇʙᴏɜʍᴏжнᴏ,ʍиᴧый.
Я нᴇ хᴏчу,нᴇ хᴏчу жиᴛь ʙ ϶ᴛᴏʍ ᴛᴇᴧᴇ.Нᴇ хᴏчу, чᴛᴏбы ᴛы цᴇᴧᴏʙᴀᴧ ϶ᴛᴏ ᴛᴇᴧᴏ,и ᴧюбиᴧ.Пᴏʙᴇᴩь.
Я ᴧюбᴧю ᴛᴇбя,и ʙᴄᴇᴦдᴀ буду ᴧюбиᴛь.Пᴏᴏбᴇщᴀᴇɯь ʍнᴇ ᴧюбиᴛь ʍᴇня ʙᴇчнᴏ? Я ужᴇ дᴀᴧᴀ ᴄʙᴏё ᴏбᴇщᴀниᴇ.Я ᴨиɯу ϶ᴛᴏ ᴄᴏ ᴄᴧᴇɜᴀʍи нᴀ ᴦᴧᴀɜᴀх, нᴏ я ɜнᴀю,я ᴛᴏчнᴏ ɜнᴀю,чᴛᴏ ʍы нᴀйдёʍ дᴩуᴦ дᴩуᴦᴀ ʙ ᴄᴧᴇдующᴇй жиɜни.Ты ʍнᴇ ʙᴇᴩиɯь, ᴨᴩᴀʙдᴀ ʙᴇдь? Мы будᴇʍ ʙʍᴇᴄᴛᴇ,ʍы ʙᴄᴇᴦдᴀ будᴇʍ ʙʍᴇᴄᴛᴇ.Я нᴀᴋᴏнᴇц ʙыᴩʙᴀᴧᴀᴄь иɜ ᴛᴏй иᴦᴩы,ᴏ ᴋᴏᴛᴏᴩᴏй ниᴋᴛᴏ нᴇ ɜнᴀᴧ.Я дᴏᴧᴦᴏ ᴄᴛᴩᴇʍиᴧᴀᴄь ᴋ ᴨᴏᴋᴏю,и я уʙᴇᴩᴇнᴀ,чᴛᴏ я ᴏбᴩᴇᴧᴀ ᴇᴦᴏ ᴄᴇйчᴀᴄ.Я буду ᴧюбиᴛь ᴛᴇбя ʙᴇчнᴏ.Пᴩᴏᴄᴛи ʍᴇня.И ɜнᴀй,чᴛᴏ я бᴧᴀᴦᴏдᴀᴩнᴀ ᴛᴇбᴇ. »
Нᴀ ᴛуʍбᴏчᴋᴇ ᴩядᴏʍ ᴧᴇжᴀᴧᴀ ᴩᴏʍᴀɯᴋᴀ.Миᴧᴀя и яᴩᴋᴀя ᴩᴏʍᴀɯᴋᴀ.Кᴀᴋ ʙ ᴛᴏᴛ ᴄᴀʍый дᴇнь.
-ʙᴇчнᴏ...ᴛы ᴏбᴇщᴀᴧᴀ быᴛь ᴄᴏ ʍнᴏй ʙᴇчнᴏ...
Пᴩᴏᴦᴏʙᴏᴩиᴧ ᴨᴀᴩᴇнь ᴄжиʍᴀя ɜᴀᴨиᴄᴋу ʙ ᴩуᴋᴀх,ᴏᴛ бᴏᴧи,и ᴄᴏ ᴄᴧᴇɜᴀʍи нᴀ ᴦᴧᴀɜᴀх.
Выжиʙᴀᴇᴛ ᴄиᴧьнᴇйɯий,ᴦᴏʙᴏᴩяᴛ ʙᴄᴇ.Нᴏ ᴄиᴧьнᴇᴇ ʙᴄᴇᴦᴏ,ᴛᴏᴛ,ᴋᴛᴏ ᴄʍиᴩиᴧᴄя ᴄ ᴋᴏнцᴏʍ ᴄʙᴏᴇᴦᴏ ᴄущᴇᴄᴛʙᴏʙᴀния.
Т/и ᴨᴏᴄᴧᴇдний ᴩᴀɜ ᴨᴏᴄʍᴏᴛᴩᴇᴧᴀ ʙ ᴨᴩᴇᴋᴩᴀᴄнᴏᴇ нᴇбᴏ.Пᴏᴄᴧᴇдний ʙɜдᴏх.И ᴏнᴀ ᴨᴏᴧучиᴧᴀ,ᴛᴏ чᴇᴦᴏ хᴏᴛᴇᴧᴀ.Бᴏᴧьнᴏ и ʍучиᴛᴇᴧьнᴏ? Нᴏ ᴇё цᴇᴧь быᴧᴀ дᴏᴄᴛиᴦнуᴛᴀ.
Онᴀ ᴧюбиᴧᴀ ᴄʍᴏᴛᴩᴇᴛь нᴀ нᴇбᴏ.Нᴏ ниᴋᴛᴏ нᴇ ɜнᴀᴧ,чᴛᴏ ᴄᴋᴏᴩᴏ ᴏнᴀ будᴇᴛ ᴛᴀʍ.И ᴛᴀʍ ᴏнᴀ нᴀᴋᴏнᴇц ᴏбᴩᴇᴧᴀ ᴄʙᴏбᴏду.
Кᴀᴋ и ᴏнᴀ ᴏбᴇщᴀᴧᴀ,ᴏнᴀ ᴧюбиᴧᴀ ᴇᴦᴏ дᴏ ᴄᴀʍᴏй ᴄʍᴇᴩᴛи.Вы дуʍᴀᴇᴛᴇ ᴦᴧᴀʙныᴇ ᴦᴇᴩᴏи нᴇ уʍиᴩᴀюᴛ.Нᴏ ᴇё жиɜнь быᴧᴀ нᴇ ᴨᴏхᴏжᴀ нᴀ ᴄᴋᴀɜᴋу.
Пᴩᴏɯёᴧ ᴦᴏд ᴄ ᴇё ᴄʍᴇᴩᴛи.И Сᴏну ʙнᴏʙь ᴨᴩиɯёᴧ ᴋ нᴇй ᴄ цʙᴇᴛᴀʍи.
-ɜнᴀᴇɯь,ᴛ/и,я убᴇдиᴧᴄя,чᴛᴏ ʙ ᴛᴇбᴇ быᴧᴏ ʍᴏё ᴄчᴀᴄᴛьᴇ. Сᴨуᴄᴛя цᴇᴧый ᴦᴏд,ᴧунᴀ ʙᴄё ᴛᴀᴋжᴇ ᴨᴩᴇᴋᴩᴀᴄнᴀ-ᴨᴏдуʍᴀᴧ ᴏн,дᴇᴧᴀя ᴄʙᴏй ᴨᴏᴄᴧᴇдний ʙɜдᴏх.
И...ʙ нᴇбᴇ ɜᴀᴦᴏᴩᴇᴧᴀᴄь ᴇщё ᴏднᴀ ɜʙᴇɜдᴀ.
Зʙᴇɜдᴀ ᴋᴏᴛᴏᴩᴀя бᴏᴧьɯᴇ нᴇ ʍᴏᴦᴧᴀ ᴛᴀᴋ жиᴛь.
Они ʙᴄᴛᴩᴇᴛяᴛᴄя,ᴏни ᴇщё ʙᴄᴛᴩᴇᴛяᴛᴄя.Любᴏʙь ϶ᴛᴏ ᴨᴩᴇᴋᴩᴀᴄнᴏᴇ чуʙᴄᴛʙᴏ,ᴋᴏᴛᴏᴩᴀя ᴄᴏᴇдиняᴇᴛ ʙᴄᴇ ᴋᴏнцы ᴄ ᴋᴏнцᴀʍи.
«Очниᴄь, ᴨᴏжᴀᴧуйᴄᴛᴀ» - дᴏнᴇᴄᴧᴀᴄь,ɸᴩᴀɜᴀ иɜ ниᴏᴛᴋудᴀ.~За всё своё время,это мой второй фанфик,где конец грустный.Я даже не уверена получается ли у меня писать такое,но надеюсь вам понравилось♡~
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Бeллис
Historia CortaБᴇᴧᴧиᴄ - ϶ᴛᴏ яᴩᴋᴀя,и ʙᴇᴄᴇнняя ᴩᴏʍᴀɯᴋᴀ.Кᴏᴛᴏᴩᴀя ᴄᴏᴇдиняᴇᴛ ᴧюдᴇй, ᴄʙяɜᴀнныᴇ нᴇбᴏʍ.Пᴏ ᴨᴩихᴏᴛи ᴄудьбы.