Dar nu visam. Asta chiar o să se întâmple adică..chiar o să-i întâlnesc pe idolii mei! Waw, numai când mă gândesc la asta mă ia cu transpiraţii.
Sâmbătă. Sâmbătă la ora 4 visul meu se va îndeplini. Sâmbătă se va scrie istorie !
Emm pleacă pentru că deja se făcuse târziu şi pentru că deja vroia să se gândească cu ce să se îmbrace.
Drept e că şi eu sunt puţin emoţionată. Dar eu totuşi nu uit că mai avem şi teme,ştii?
Deschid rapid caietul de română, pentru că aveam de scris un eseu despre viaţa lui Shakespeare.
Hai,pe bune? Adică, nu aveam altceva mai bun de făcut decât să îi cercetez viaţa bietului om? Huh, ce lume crudă..Deschid wikipedia, găsesc câteva informaţii utile şi tadaaaam, temă rezolvată.
Deschid laptopul şi mă loggez pe twitter. Asta era rutina zilnică a mea. Asta şi căutarea de noi poze pe Tumblr cu băieţii . Unii oameni ar fi zis că sunt obsedată, dar nu sunt, asta se numeşte să fii dedicată cuiva.
Pe la 23:30 închid laptopul şi mă culc. Oboseala şi entuziasmul deja au pus stăpânire pe mine.
Zilele de joi şi vineri au trecut foarte repede. Adică liceu/casă . Ce-i drept, debea aşteptam să ies sâmbătă, pentru că nu mai fusesem de mult prin oraş. Aşa e când vrei să te faci designer. Trebuie să te gândeşti la ceva inspirat,original, să creezi schiţe peste schiţe.
Vineri seara ne-am pus de acord ca Emm să doarmă la mine. Ştiţi voi, să ne pregătim fizic şi psihic la ziua de sâmbătă, pentru că era foarte importantă pentru amândouă.
Ea deja se gândea cum să facă ca să îl seducă pe Niall. Doamne, am râs în seara aia de ea cum nu am mai râs niciodată , aşa cu poftă.
*Sâmbătă *
Suntem trezite brutal de micuţul meu frăţior George care se năpusteşte în pat peste noi (de credeam prima dată că mi-a dislocat piciorul) şi începe să ţipe :
- Buenos diaaaaaaaaaaaaaaaaaaaass , somnoroaselor.
- Valea Georgeeeee!!! ţip eu somnoroasă mai mult bolborosind.
- Mama zice să veniţi la masă. Aşa că nu mă dau de aici până nu vă treziiiiiţiiiiiii.
-Bine,bine,o să venim.Dar pleacă, băgăciosule.-ţip eu şi îl împing cu piciorul de mi-era că o să cadă şi-o să-mi păteze covorul de sânge!
-Hooo,nebunoooo,că plec.Dar dacă în 10 minute nu sunteţi la masă, vin înapoi şi de data asta nu o să mai fiu aşa de amabil.
De nevoie ne ridicăm plictisite şi mergem la masă.
-Bună dimineaţa, doamnă Hemsworth! zice Emma cu o stare de spirit foarte bună.
-Bună dimineaţa, leneşelor! Treceţi la masă, v-am pregătit ceva delicios.
-Mulţumim mamiiiiiiiiiiiiiii.
Ne aşezăm şi începem să 'halim ' . Se pare că toată lumea era foarte bine dispusă azi,ciudaaat.
Terminăm rapid , spăl eu ambele farfurii (mai mult obligată de mama, cică să fiu politicoasă) şi ajungem în camera mea magică ,să ne pregătim hainele şi toate cele pentru marea întâlnire.
La ora 15:00 suntem gata şi Emm o sună pe Danii să stabilim când vine să ne ia. Se pare că vine la 15:40, deci mai avem ceva timp să ne retuşăm. Intru puţin pe Twitter şi postez :
@Hellene_Hemsworth : The best day with my bff @Emma_Wistone. Today we'll meet One Direction! I'm nervous! Can't wait!
Şi Emma face asta. Şi am primit multe replici gen : Să faceţi poze!!! Îi poţi spune lui Louis să îmi dea follow? etc etc . Nu le-am citit pe toate, dar cu siguranţă le voi spune despre fan clubul nostru, al Direcţionerilor.
Auzim un claxon în faţa blocului . Mă uit rapid pe geam şi o văd pe Danii. Deja simţeam cum mă iau toate transpiraţiile.Coborâm repejor şi intrăm.
-Bunăăă fetelor, sunteţi pregătite? :) Fără emoţii , da?
-Heei Danii. Fato tu vorbeşti serios? Acum o să ne întâlnim bărbaţii vieţilor noastre şi tu vrei să nu ne emoţionăm? Cred că glumeeşti. zic eu pe un ton foarte serios.
Ea începe să râdă în hohote. Ea nu ştie că vorbesc serios? Da, chiar nu are idee că vorbeam serios.Măăă rog . Conduce încet spre o locaţie necunoscută,nu a vrut să ne spună deoarece vrea să fie o surpriză.
Pe bune giiirl? De ce conduci aşa încet? Cred că vrei să ne omooori cu suspansul ăsta.
Într-un sfârşit ajungem la destinaţie. Era cel mai scump restaurant din frumoasa Londră. Nu fusesem niciodată înăuntru, dar mi se povestise că e foarte elegant.
Intrăm , Danii îi spune numele şi chelnerul ne conduce într-un separeu . Ni s-a spus că băieţii erau deja acolo deci nu vă puteţi imagina cum îmi fierbea sângele la fiecare pas înaintat.
Am dat de o uşă.Chelnerul ne-a deschis-o şi ne-a poftit înăuntru spunând că acolo este masa noastră. Nu vreţi să ştiţi ce faţă aveam..şi ce stare.Huu, mulţumesc Doamne că nu am leşinat acolo!
Şi îi văd.Nu-mi venea să cred că sunt la masă cu One Direction.Adică eu..o simplă fană să ajung să fac asta era..o nebunie!
Bună fetelor! Mă bucur să vă văd. Eu sunt Harry, dar probabil ştiaţi asta. - şi începe să chicotească.
Oh... zâmbetul ăla, gropiţele alea..să mă ţină cineva!
- B-b-b-bu-bună, eu sunt Hellene, dar probabil nu ştiai asta.
Toată lumea începe să râdă, inclusiv eu care eram puţin mai calmă acum. Fac cunoştinţă cu toţi. Erau aşa de drăguţi în realitate. Adică, nu că nu ar fi şi virtual, dar aşa, real,sunt pur şi simplu PERFECŢI.
Am mai stat vreo 10 minute aşa şi am discutat, am râs până când a venit ospătăriţa să ne ia comanda. Eu am comandat un shake cu banane la fel ca Harry, Niall,LIam şi Zayn câte un cocktail, iar Emm cu Danii şi Louis câte un shake cu căpşuni.
După 2 ore continue de discuţii amuzante şi râs până la urechi,pentru că da, am râs de mă durea burta şi nu prea se întâmplă asta des, am decis să plecăm acasă. Au plătit băieţii şi am ieşit spre maşini.
Am mers în 2 maşini diferite . Eu am mers cu Harry, Danii,Liam şi la volan Louis.
Când am ajuns în faţa blocului meu, pentru că întâi m-au lăsat pe mine acasă, Harry m-a pus să-i scriu numărul meu de telefon pe o hârtiuţă.
Aww, nu creed . Styles vrea numărul meu???? O să moor.
Îi scriu numărul şi îl pup pe obraz de plecare. Îi salut pe toţi şi urc.
A fost cea mai frumoasă seară din toate câte există, clar!!