Să începem cu începutul.
Eu sunt Hellene, 17 ani , tipă înaltă , brunetă , mereu dar mereu în centrul atenţiei. Hmm, iubesc să creez modele de haine şi îmi doresc să fiu designer. Defapt la domeniul ăsta sunt şi la liceu, prima din clasă, ha!
Şi nu e tocmai uşor să fii primul în clasă în marele oraş Londra. Locuiesc aici de doi ani , doar pentru că mama s-a recăsătorit cu Steve, un domn pe care sincer eu nu îl suport şi niciodată nu o să îl văd ca pe tatăl meu. Şi da, tatăl meu a murit... dar nu vreau să-mi amintesc despre asta acum..
Locuiesc într-un apartament cu 4 camere , cum am mai spus , în centrul minunatei Londre, împreună cu năzdrăvanul meu frate mai mic de 11 ani George cu care apropo,nu mă înţeleg deloc bine. Adică, ce fraţi se înţeleg bine mereu? Mda, aşa e , nu există încă aşa ceva!
Să revenim. Deci locuiesc cu George şi cu.. .ah da! Cu malefica mea soră vitregă, fiica din prima căsnicie a lui Steve , Dorothy de 15 ani. Mda, relaţia noastră e bazată pe un singur cuvânt : URĂ!
Nu o suport,nu mă suportă, foarte bine! Oricum, nu o învinuiesc că e aşa fiţoasă şi nesuferită. Adică , dacă aş fi avut şi eu o mamă care are probleme cu băutura,sigur m-aş fi închis şi eu în mine şi aş fi părut mai dură .. dar oricum, nu prea mă interesează prea mult de viaţa ei.O suport doar pentru că mama e fericită cu Steve, că altfel sigur aş trage-o puţin de părul ăla al ei blond şi cârlionţat.
Revenind. Singura mea consolare din lumea asta nebună şi plină de haos este prietena mea cea mai bună , Emma şi super-iubitul meu Max. E cel mai tare tip din liceu , şi e cu mine! Huh, din această cauză mă cam urăşte Dorothy. A respins-o pe ea pentru mine. Ce să-i faci, băiatul are gusturi bune , n-am ce să-i reproşez. Dar din păcate,el e ultimul an şi va termina... dar asta nu înseamnă că relaţia noastră se opreşte nu?! Adică ,aşa sper.
Să revenim la Emma. E o tipă înaltă, roşcată , foarte veselă şi mereu are câte ceva de comentat! Ciudat, dar la acest aspect seamănă cu mine, hihi! Stă chiar lângă blocul meu, şi acest lucru mă bucură deoarece putem comunica mai repede şi ... cam mereu!
Mamele noastre sunt prietene la cataramă , aşa că e încă un avantaj! Ea are o soră mai mare , Danielle Peazer. Dada, chiar ea! Iubita legendarului Liam Payne din One Direction. Şi vorbind de One Direction, chiar am uitat să menţionez că suntem fane înfocate? Chiar cele mai mari, am putea spune. Preferatul meu era Harry Styles . Cu gropiţele şi cârlionţii lui m-a fermecat din prima! E o scumpete de băiat, ce mai ! Ah, scuzaţi-mă, cred că am bălit puţin pe caiet. Ah gata, am şters,să continuăm.
Camera mea era pliiiiiiiiiină de postere cu ei , în special cu Mr.Styles . La fel şi a Emmei, numai că preferatul ei era Niall, câteodată era cam prea înebunită după el.. dar aşa sunt direcţionerii,nu? :)
Şi cu asta am încheiat. Închid veşnicul carneţel în care îmi notez tot ce fac în fiecare zi , sting lumina şi aţipesc imediat.
Trebuie să dorm. Mâine e o zi importantă! :)