34. Befejező rész

346 4 0
                                    

Tíz évvel később

Sok minden történt a tíz év alatt. Én és Justin összeházasodtunk, lett két gyermekünk. Egy fiú és egy lány, a fiút Shawnnak a lányt pedig Rosenak neveztük el. Nagyon aranyosak, olyanok mint én és Justin amikor kicsik voltunk, de tudnak csibészek is lenni. A gyerekek között kettő év van, Shawn hat éves Rose pedig négy éves. Justin énekes karrierje nagyon jól megy, már van két albuma és egy lemeze, én lettem a háttértáncosa és tanítom a többi táncos lányt. Maxinak lett egy lánya és Sharanak hívják, tiszta Maxi de azért az anyukájára is hasonlít. Nagyon aranyos Shara, sokat vannak itt, és alig lehet a gyerekeket szétválasztani. Logannak is fia lett, Aiden egy kis  rosszfiú. Kevin egyetemista, nem sokára meglesz a diplomája, orvos lesz. Amikor az összes gyerek itt van, akkor még jobban szórakoznak. Carlosnak és Sofinak egy fia lett, Jacob. Davidnak és Bellának két fia lett Jace és Ethan, de lesz három hónap múlva egy lányuk Mackenzie. Lily már kilencedik osztályba megy, van egy barátja Mateo, már két éve vannak együtt.

Az alvásunkból a gyerekeink felkeltettek, az ágyunkon ugrálva.

- Mit csináltok itt? - Elkezdtük Justinnal csikizni őket.

Justin: Kis csibészek, hát nem tudtatok már tovább aludni?

Erre Shawnie és Rose összenéztek, nevetve kirohantak.

Justin: Shawn és Rose Black gyertek ide, hogy megcsikizzelek titeket büntetésül

Justin is utánuk futott, én addig lemegyek a konyhába és készítek reggelit.
Pár éve sikerült ezt a házat megvennünk, már volt egy csak túl kicsi volt egy ilyen nagy családra és kellett egy nagyobb.

- Reggeli

Shawnie: Anya én szendvicset kérek

- Tessék Shawnie

Shawnie: Köszönöm

Rose: Én is szendvicset kérek

- Tessék Rose, jó étvágyat mindenkinek

- Justin neked omletett csináltam

Justin: Köszönjük Kicsim

Shawnie: Miért utánozol Hugi?

Rose: Hát...

- Gyere Shawnie, mondok neked valamit

Shawnie: Megyek

Bementünk egy szobába.

- Tudod miért utánoz Rose?

Shawnie: Nem, miért?

- Te vagy a példaképe, mindig is téged fog utánozni, nagyon szeret téged és szeretne rád hasonlítani

Shawnie: Tényleg?

- Igen

Shawnie: Akkor nagyon fogok rá vigyázni örökké, és jó példaképe leszek

- Örülök Shawnie, menjünk vissza  reggelizni

Shawnie kirohant és megölelte Roset.

Shawnie: Nagyon szeretlek Roseom

Rose: Én is nagyon szeretlek Shawnie

- Justin csináltál róluk képet?

Justin: Igen, csináltam

Shawnie: Holnapra meghívjuk a többieket?

Justin: Igen, meghívjuk őket

Holnap lesz Shawnie hetedik szülinapja. El sem hiszem hogy már ilyen nagyok, Rosenak egy hónap múlva lesz az ötödik.
Amikor meséltük Justinnal hogy egynapon születtünk a gyerekek nem értették, azt  hogy hogy lehet közöttünk egy év ha egy napon születtünk. Nagy nehezen sikerült megérteniük.

Justin: Szeretlek titeket

Shawnie: Én is szeretlek titeket

Rose: És is szeretlek titeket

- Nagyon aranyosak vagytok, én is nagyon szeretlek titeket

Egy nagy családi ölelést csináltunk.

Örülök hogy ilyen jó életem van, a sok nehézség ellenére. A családunkban nyolc gyermek van, szerencsére mindegyik egészséges. Mindenki szeret mindenkit és támogatjuk egymást mindenben. Kevinnek és a barátnőjének jövő nyáron lesz az esküvője, örülök hogy mindenki boldog.
Minden ami most van egy VÁRATLAN ÜZENETTEL indult.

Vége

Köszönöm hogy végig követted Justin és Selena életét!
Ajánlom a másik történetemet is, Maffiával az élet!

SZIASZTOK!

 Váratlan üzenet Where stories live. Discover now