3-Sözünde durmadın.

6.1K 512 184
                                    

3-Sözünde durmadın.

Taehyung spor salonuna girdiği anda gözü Jeongguk'u aramış, sonunda feromonları takip ederek bulduğu bedenin kendisine baktığını görmüştü. Kaşları çatılırken Jimin'in dediği alfanın burada olmadığını anlamıştı.

Alfa olayı gerçek olmasa da Jeongguk'un lacivert, dar ve oldukça kısa bir şort giymesi gerçekti. Voleybol takımının yeni formasını bu şort ve sıfır kol, göbekte biten, lacivert kırmızı çizgili bir tişört oluşturuyordu. Taehyung ise bu yeni formadan eskisinden daha çok nefret ediyordu. Eski formanın en azından tişörtü uzundu.

Jeongguk'un tasarımı olan ve üzerine oldukça yakışan yeni takım formasını inceledi kısaca. Gözünün omeganın açıkta kalan ince belinde veya dar şortun sıkıca sardığı kalçasında takılı kalmaması için kafasını arkadaşlarından taraf çevirip tribüne adımladı.

Seokjin'in üç koltuğu kaplayacak kadar yayılarak oturması ve sahada takım arkadaşları ile konuşan Hyunjin'den gözünü ayırmaması Taehyung'un onun kafasına vurmasına sebep olmuştu. Seokjin kafasına vurulması ile bir küfür mırıldanıp bacaklarını topladı.

"Yeni takım formaları dehşet değil mi? Karşı takımlardaki alfalar bile bizim okulu destekleyecek, eminim."

Hoseok flört etmeye çalıştığı Yoongi'den kafasına top yediğinde arkadaşlarının yanına dönmüştü. Top yemesi hiç umrunda olmadan takım formalarını överek Seokjin'in boşta kalan tarafına oturdu.

"Jeongguk bu işi biliyor." diye karşılık verdi Seokjin de. Hyunjin, onun bakışlarını fark ettiğinden beri aptal bir şekilde gülümsüyordu.

"Bugün okulun tüm alfaları neden burada, şimdi anladım." dedi arkalarında kalan bir alfa. Onun yanındaki arkadaşı "Jeongguk felaket." demiş hemen ardından ıslık çalmıştı.

Taehyung duydukları ile kasıldığında Seokjin onun omzunu sıkmıştı. Taehyung ise arkasına kısa bir bakış atıp laf atan alfanın yüzünü tanıdıktan sonra yeniden önüne dönmüş, telefonuna alfanın ismini not almıştı.

"Antrenman ne zaman başlıyor?"

Seokjin'in sorusuna Hoseok omuz silkmişti. "Başlar şimdi." demesiyle koç düdük çalmıştı. İkiye ayrılan takım antrenman için yerlerini almaya başladığında Jeongguk Taehyung'un hemen önünde durdu. Ellerini dizlerine koyarak hafifçe eğildi. Belini bir voleybol oyuncusu için normal olan pozisyondan biraz daha fazla bükmüştü.

Bu Taehyung'un sinirlerinin atmasına sebep olurken arkadan bir başka alfanın "Manzara harika." diye bağırması ellerinin titremeye başlamasına sebep olmuştu. Tanıdık sesin sahibini de notlarına eklerken Jeongguk'un bu eğilme olayını fazla abartmamasını umuyordu.

Antrenman bir düdükle başlarken ilk servisi Yoongi'nin atması ve atarken eğilmesi yüzünden Hoseok nefes almayı unuturken Seokjin sinirden deliren Taehyung'u mu bayılacak gibi duran Hoseok'u mu tutsa bilememişti.

Yoongi'nin servisinden sonra top hızla dönmüştü iki takım arasından. Sonunda Jeongguk'un zıplayarak karşıladığı top karşı tarafın sahasına çarpmış ve Jeongguk'un takımına ilk sayıyı kazandırmasına sebep olmuştu. Normalde de her sayıda coşan alfalar sayıyı atan Jeongguk olduğu için tribünleri yıkacak gibi bağırıp alkışlamaya başlamıştı.

Jeongguk'un arkasını dönüp Taehyung'u hedef alarak attığı öpücük alfaların daha da çığrından çıkmasına sebep olmuştu. Taehyung çenesini birbirine sıkıca bastırırken o an tribünlerde bulunan yirmi iki alfanın hepsini de elleri sinirden titrerken notlarına eklemişti.

Maç hızla devam etti. İlk iki sette eşitlik olunca üçüncü set başladı. Set yeniden Yoongi'nin servisi ile başladı.

Jeongguk tüm maç boyunca terlemişti. Terlemesi üzerindeki kıyafetlerin bedenine daha da yapışmasına sebep olmuştu. Bunun yanı sıra Jeongguk sürekli eğilip duruyor ve Taehyung'un yerinde sinirden kıvranmasından büyük bir zevk duyuyordu.

Taste Me AlphaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin