Sira Leyla'da carkta cikmamis sadece kolelik kaldigi icin Leyla'ya da kolelik kaliyor ki hepsi en zoru olduugnu dusunuyor. Bu koleligin 3 gun surmesine karar veriyorlar.
1. Gun
Leyla sabah kalktiginda evin bodrumunda baglanmis bir sekilde uyandi. Daha sonra dun olanlari hatirladi ve bir of cekti. Kabida bekleyen diger kizlar kapiyi acti ve Nur oflamak yasak dedi. Melek'in elinde bir sopa, Nur'un elinde bir ip Beyza'nin elinde ise bir kemer vardi. Ne olacagini az cok tahmin ediyordu. Beyza, biz kahvalti yapacagiz sen burda uslu uslu otur sana da bi tane salam getiririz belki dedi ve gulerek kapiyi kapatti. Leyla bir sandalyede elleri arkadan bagli bir sekilde 30 dk kadar bos bos oturdu. Daha sonra kizlar kapiyi acti ve Leyla'nin agzina iki tane salam sokusturdular. Beyza, hadi yine iyisin ac birakmadik seni dedi. Daha sonra kendileri de iceride olacak sekilde kapiyi kilitlediler ve Leyla'yi cozduler. Ne yapacaksiniz bana?! Dedi Leyla.
Nur; Bilmem belki once bir falaka sonra igne batirma? Ne dersin.
Leyla'yi yere yatirdilar ve ellerini arkadan bagladirlar. Ayaklarini da baglayip bir oklavaya sabitlediler. Daha sonra oklavanin iki ucunu iki tane sandalyeye sabitlediler. Tam falaka pozisyonunu almisti. 150 sopa vurmaya karar verdiler. 50 Nur, 50 Beyza, 50 Melek vuracakti. Agzina kendi coraplarini sokusturdular. Ilk melek sopa ile basladi. Ilk 5 vurusunu hafif yapti ve daha sonra 10 tane art arda cok sert bir sekilde vurdu. Leyla inlemeye basladi. Daha sonra Melek Beyza'nin yuzunun yanina giderek bir tokat atti. Eger sesin cikarsa cok daha sert vururum dedi. Ve devam etti 15 tane daha vurdu ve 15. Vurusunda Leyla tekrar inledi. Ne dedim ben! Diye bagirdi Melek ve 20 tane art arda cok sert vurdu. Leyla aglamaya basladi.
Nur, ama daha ben yapacaktim guzellik aglama hadi diyerek kemeriyle iki kere ustu uste sert vurdu. Aglamasi iki katina cikti. Nur arada sert vuracak sekilde 50 kere vurdu ve Leyza bitmis bir durumdaydi. Beyza bu halina aciyip hadi yine iyisin hadi 100 de birakalim da dinlensin bu diyerek Leyla o sekildeyken cikip kapiyi kilitlediler. Saat oglen 4 olmustu bile. Aksam 6 ya kadar depoya girmediler. Ama arada Leyla'nin aglama sesleri duyuluyodu.