Saat aksam 6 da leylayi cozup salona getirdiler. Gercekten aglamaktan gozleri baya kizarmisti. Nur Leyla'nin boynuna tasma gibi bir sey takmis ve oradan tutup gezdiriyordu. Beyza yanina cagirdi ve bir kopek gibi 4 ayak ustunde geldi. Beyza coraplarini cikardi ve YALA! diye bagirdi. Leyla mecburen yalamaya basladi ve tum kizlar gulmeye basladi. 5 dk sonra Beyza gidiklanmaya basladigi icin ayagiyla Leyla'yi yuzunden ittirdi. Tamam hadi git dedi. Simdi Nur cagirdi yanina. Gotunun don bana dedi. O da dondu. Bir oklava alip ayaga kalkli. KIZLAR SIZCE KAC TANE VURALIM? diye bagirdi. Melek 20 tane diye oradan bagirdi. Nur bana uyar dedi ve ilk sopayi vurdu. Leyla bir ciglik atti Nur ise sacindan cekerek bagirma! Dedi. 20 tane vurduktan sonra Leyla gotunu hissetmiyordu. Onu tekrardan depoya kilitlediler ve sabaha kadar acmadilar.
Gun 2
Sabah oldugunda ise bir tost biraktilar.
Ve leyla uyanir uyanmaz tostu yemeye basladi bitirince ise kapiya vurmaya basladi. Kizlar uyandiigni anlayip yanina gittiler. 2. Gun icin gusel planlari vardi. Ilk olarak yine falaka pozisyonunda bagladilar. Leyla itiraz etmedi cunku artik etse de bir sey degismeyecegini biliyordu. Ayagima toplu igneler batirmaya basladilar. Falaka kadar acitmasa da baya acitiyordu. Ve iki ayaginda toplam yaklasik 20 tane igne vardi. Daha sonra cozduler ve ignelerle beraber yurumeye zorladilar. Iste bu zaman isler zorlasmisti. Acisi iki kstina cikmisti 5 dk fln yuruttukten sonra igneleri cikardilar ve Leyla'yi salona cagirdilar. Onlar tv izlerken Leyla ayakta bekleyecekti. 2 sat sonra Leyla'nin ayaklari kopmustu ve artik oturmak istiyordu. Ahh gibi sesler cikarmaya baslayinca kizlar rahatsiz olup ayakkabisiz bir sekilde disari attilar. Leyla'nin ayaklari donuyordu. Tek caresi beklemekti simdi de. 1.30 saat fln disarida bekledikten sonra iceri aldilar. Saat aksam 6 olmustu. Biraz dinlendikten sonra iskencelere devam etme karari aldilar. Leyla'nin ellerini yukaridan tavana bagli olan ipe bagladilar. Ve gotune vurmaya basladilar. Leyla cigliklar atiyordu. Bu da gercekten cok acitiyordu. Bir sure sonra Leyla bayilmis ve bunu kizlar cok sonra fark etmisti. Onu cozup tekrardan depoya kilitlediler.