Situasinya seharian selaku anak tunggal amat membosankan. Macam-macam perkara yang telah dicubanya supaya masanya cepat berlalu untuk sehari-hari. Buku, semua jenis buku dibacanya. Namun sering kali dia membaca buku novel cinta English milik ibu bapanya yang banyak aksi-aksi romantis dan mengghairahkan. Jiwa remaja itu benar-benar rasa ingin mencuba, tapi dengan siapa? Dia berteka-teki sendirian. Namun apa yang dia sedar, setiap kali dia membaca bahagian bahagian berahi, jantungnya mula berdegup kencang, tidak sehingga menyesakkan. Alat sulitnya juga terasa berdenyut-denyut. Terasa berair di celahan kangkangnya.
Setiap kali dia terasa pelik begitu dia akan berehat dari bacaannya. Namun ligat otaknya mencari-cari pengakhiran babak itu. Namun kebanyakan babaknya hanya detik-detik romantis. Dia bingkas bangun, ke bilik air, seperti kebiasaannya, mencuci alat sulitnya yang terasa melekit. Tidak semena-mena dia menekan hujung paip ketika sedang mencuci dan air paip memancut terkena biji kelentitnya. Kegelian luar biasa terasa. Dia mencuba untuk kali kedua, kali ini kelajuan air dikurangkan. Masih geli namun terasa nyaman.
Dia mencuba kali ketiga, juga terasa geli. Terasa berdenyut-denyut alat sulitnya. Wani cuba bertahan, terasa enak menyelubungi seluruh jiwanya. Dia terus mencuba, perasaan yang baru dirasai seperti mana rasa ketika membaca bibit-bibit romantis dua watak di dalam novel yang dibacanya.
Tiba-tiba dia kekejangan, alat sulitnya seperti mencengkam kuat dinding-dindingnya. Dia berhenti memancutkan air ke bijinya. Terasa lelehan panas keluar dari satu lubang. Dia kelelahan. Dia masih belum faham apakah situasi yang sedang dialaminya. Namun yang pasti terasa puas dan lelah bercampur baur. Dia membilas sisa rembesan air tadi dan keluar dari tandas. Kantuknya sudah layu. Wani tidur kepenatan.
YOU ARE READING
Wani
FantasyCintanya sering tidak kesampaian, hatinya sering kali dibolak balikkan.