Otak Wani masih bercelaru dengan adegan antara ibu bapanya, dia ada juga berbual-bual dengan teman baiknya. Kata teman baiknya, Miza, ibu bapanya sedang bersekedudukan, menikmati keseronokan luar biasa antara suami isteri. Hari ini, Miza ada mengajak ke rumahnya kerana berjanji untuk menunjukkan bukti apa yang diperkatakannya. Wani bersetuju setelah mendapat kebenaran dari ibunya dengan alasan membuat kerja sekolahnya.
******
Sunyi di rumah Miza ibu bapanya di tempat kerja. Setelah mereka menyiapkan kerja sekolah, Miza menghidupkan suiz komputernya, ligat jari jemari menaip sesuatu dan butang Search di tekan. Wani kaget dengan kecekapan Miza dalam mencari maklumat itu, tidak pernah terfikir begitu caranya. Senarai berserta video terpapar di skrin komputer.
'Kau nak tengok yang mana?' soal Miza.
'Errrr..entah,aku tak biasa' Wani kekok.
'Ok aku pilih' sambil dia mengetik tetikus di salah satu video.
Di skrin terpampang dua susuk tubuh, seorang lelaki yang bertopeng, dan seorang wanita berpakaian seksi yang sedang diikat kedua belah tangan dan kakinya pada dinding. Di tangan lelaki itu dipegang rotan jenis kulit.
'Err Miza dia nak dera perempuan tu ke?' Wani tampak seperti trauma.
'Ish kan aku kata diorang tengah enjoy beromen, kau tengok dan hayati, jangan banyak soal' ngomel si Miza.
Wani diam,masih takut dengan pengalaman yang dilihatnya tempoh hari.
Lelaki itu mula melurut rotannya ke tubuh wanita itu, meliuk liuk tubuh wanita itu. Mendesah-desah wanita itu menahan kegelian. Bra yang dipakai wanita itu ditanggalkan, mendedahkan buah dadanya yang bulat.
'Besar dan bulatnya tetek perempuan ni' detik hati Wani. Malu pula dia untuk terus melihat aksi itu. Dia memaling muka ke arah Miza. Tangan Miza sedang di dalam seluarnya.
'Miza, kau buat apa?' soal Wani.
'Main pantat aku, main biji, kau tak pernah? Miza tersengih. Wani hanya menggeleng-geleng kepalanya. Dia cuak dengan tindakan Miza. Dia mengalihkan pandangannya ke skrin semula, tidak mahu pedulikan tindak tanduk Miza.
Wanita itu sudah pun bertelanjang bulat seperti ibunya. Wanita itu di arah duduk di atas papan yang ada beberapa batang plastik seperti yang dimasukkan ke kangkang ibunya. Bermacam-macam saiz batang plastik yang ada di papan itu.
Batang plastik itu dimasukkan di lubang pantatnya, bermula dengan batang yang agak kecil saiznya, kemudian dia mula menggoyang-goyangkan punggungnya.
'Urmmmm' desah wanita itu. Beberapa ketika dia mengoyang-goyangkan punggungnya, dia di arah menukar batang yang lebih besar.
'Uhhh Ahhh Uhhh Ahhh' erangan wanita itu. Kemudian ke batang yang lebih besar. Mengulang langkah yang sama.
'Urggghhhh' Miza mengeluh. Wani kalihkan muka melihat Miza. Miza masih sibuk menggosok bijinya. Riak wajah Miza seperti riak wajah wanita yang sedang beraksi di dalam skrin. Wani mengubah semula pandangannya ke skrin, dia kekok melihat Miza dalam keadaan itu.
Wanita itu berada di batang ketiga terakhir, batang itu lebih panjang namun saiznya sama seperti batang sebelum itu. Batang itu dimasukkan ke dalam lubang pantatnya.
'Ahhhhhh' keluh wanita itu kesedapan. Dia mula mengoyangkan punggungnya. namun tidak selaju sebelumnya, nampak dia sedang bertahan dari sesuatu. Lelaki dengan rotan itu, mula melibas rotan, merotan angin. Punggung wanita itu di ramas, dan ditampar.
'Ahhhh' wanita itu meraung bila punggungnya ditampar. Goyangan punggungnya dilajukan.
'Ahhh urmm ahhh urmmm Ahhhhhh!' raung wanita itu, dia kelihat seperti kenikmatan sama seperti ibunya pada malam itu'
'Urggghhhhhh' kedengaran suara Miza mengeluh sama seperti wanita itu. Wani melihat keadaan Miza yang seperti kepenatan.
'Kau ok?' Wani masih keliru. Miza hanya mengangguk lemah. Perhatian Wani kembali ke skrin. Waktu itu lelaki telah pun memasukkan batangnya ke mulut wanita itu. Aksi sorong tarik berlaku, keluar masuk keluar masuk batang lelaki itu ke dalam mulut wanita itu.
'Urgggghhhh ahhhh' kedengaran suara lelaki bertopeng itu. Aksi sorong tarik masih berlangsung dan...
'Urggggggghhhhhh' batangnya dicabut dan dipegang, satu pancutan air putih pekat keluar dari batang lelaki itu dan memenuhi wajah si wanita. Wani masih belum faham.
'Kau tak stim?' Miza menegur.
'Stim tu macam mana?' Wani kebodohan.
'Kau check seluar dalam kau, tengok basah tak?' terang Miza.
'Emmm biarlah' Wani malu.
'Eh jom aku nak balik' Wani bingkas bersiap untuk pulang ke rumahnya. Sebelum dia pulang dia ke tandas. Meraba pantatnya. Basah. Dia cepat-cepat membilas dan keluar. Miza menghantarnya hingga di perhentian bas. Kini Wani faham tindak tanduk ibu bapanya sebelum ini bukanlah satu penderaan.
*******
Sampai di rumah dia terus ke bilik membaringkan tubuhnya di atas katil, imej aksi ibu bapanya dan imej cerita yang ditontonnya silih berganti. Tangannya dimasukkan ke dalam seluar, imej Miza sedang menyeluk seluar juga terlintas. Dia meraba-raba pantatnya. Dia tidak tahu macam mana yang perlu dilakukan.
'Main pantat, main biji, kau tak pernah?' terngiang-ngiang kata-kata Miza. Wani menyentuh bijinya. Satu kejutan elektrik ke seluruh tubuh bila jarinya terkena biji, rasanya sama seperti pancutan air terkena bijinya. Wani mula menggerak-gerakkan jari di biji kelentitnya. Jantungnya berdebar-debar. Terasa keenakan menyelubungi seluruh tubuhnya. Sedang dia dia asyik dengan tarian jarinya, tiba-tiba seluruh keenakan itu bertumpu dipantatnya. Pantatnya berdenyut-denyut.
'Ahhhhhhhh' keluh kecil Wani sambil pantatnya terkemut-kemut merembes air panas di lubang pantatnya.
'Hmmmmm' Wani melepaskan lelahnya, dia tersenyum, kini dia faham perasaan ketika dia bermain dengan pancutan air. Dia juga faham apa yang berlaku pada ibu bapanya, serta pelakon di skrin komputer Miza. Dia juga faham apa yang dialami oleh Miza. Wani tersenyum kepuasan.
YOU ARE READING
Wani
FantasyCintanya sering tidak kesampaian, hatinya sering kali dibolak balikkan.