Hari berganti hari, cerita dia dan ayahnya hanya menjadi rahsia antara mereka. Wani tidak berani membincangkannya dengan sesiapa tetapi kandang-kadang dia kepingin diperlakukan begitu lagi.
Suatu hari ibunya perlu bertugas di luar kawasan selama 3 hari. Perasaan teruja melanda diri Wani bila ditinggalkan bersama ayahnya. Sesekali benaknya terasa bahagia membayangkan jika perkara lama itu berulang. Dia rindu dengan sentuhan yang mengghairahkan itu.
Azman pulang dari kerja, Wani sedang di ruang tamu memakai singlet tanpa coli dan seluar pendek yang hanya menutup separuh punggungnya. Azman menelan liur, terbayang keenakan tubuh anaknya tempoh hari.
'Buatkan ayah air Wani' arah Azman supaya anaknya hilang dari pandangan. Wani bingkas ke dapur dihantar dengan pandangan ayahnya.
Seteko air bersama gelas kosong di atas talam dihidangkan kepada ayahnya. Wani tunduk dan menuang air ke dalam gelas, leher singletnya terbuka dan hingga ayahnya bisa nampak putingnya di dalam. Azman mengalihkan pandangan bila anaknya menyuakan gelas berisi air tadi. Wani tersenyum malu melihat reaksi ayahnya yang kekok.
Wani berlalu pergi ke biliknya. Pintunya tidak direnggangkan, dia takut dimarahi ayahnya namun dia masih mengharap sesuatu dari ayahnya.
Sesudah berehat, Azman menjenguk ke bilik anaknya, Wani sedang berbogel di atas katil sambil memegang pantatnya. Tegak batangnya melihat gelagat Wani. Dia mengetuk pintu dan tanpa persetujuan pintu bilik terus dikuak. Wani cepat-cepat membaluti tubuhnya dengan selimut.
'Wani buat apa?'soal Azman memancing.
'Errr tak buat apa ayah, rehat-rehat je' jawab Wani takut-takut.
Azman melabuhkan punggungnya di sebelah Wani.
'Rindukan ayah?' bahu Wani tanpa lapik diusap perlahan.
Wani mengangguk perlahan. Bulu romanya tegak disentuh ayahnya. Azman merapatkan bibirnya ke telinga Wani.
'Umppp' desah kecil Wani.
'Kenapa tak bagitau ayah, tak payah la main sendiri. Sini ayah mainkan' Azman menanggalkan selimut yang membaluti tubuh Wani. Wani bertelanjang bulat. Azman memeluk Wani dari belakang. Kaki Wani dikangkangkan. Sebelah tangannya meramas tetek muda Wani sambil menggentel puting manisnya. Sebelah tangan lagi sedang mengusap tundun pantat anaknya.
'Hmmpp,' rengek Wani bila jari tengah milik ayahnya menyentuh kelentit basahnya. Dia khayal diperlakukan sedemikian.
Lama teteknya diramas, bijinya digentel, Azman bingkas bangun menanggalkan baju kerjanya. Dia membaringkan Wani. Leher anaknya dikucup, teteknya diramas keduanya. Putingnya digentel-gentel dan di hisap, dijilat. Meliuk-liuk tubuh Wani menahan kesedapan bersama desah kecil.
Wani masih kekok untuk bertindak apa-apa, dia hanya membiarkan sahaja sentuhan ayahnya di seluruh tubuh. Azman masih bertenang mencium seluruh tubuh Wani, dilamakan sekitar leher, dada dan perut Wani. Nafas Wani turun naik, kenikmatan diperlakukan begitu oleh ayahnya.
Wani diminta duduk dalam keadaan merangkak di atas katilnya. Wani hanya menurut. Azman menanggalkan seluarnya, kini tubuhnya juga tiada seurat benang. Dia menghala batang kekarnya dari arah belakang dan menyentak lubang pantat Wani.
'Ahhhh ayahhhh' erang Wani kesedapan.
Azman membiarkan batangnya terendam di dalam pantat panas anaknya. Dia meramas-ramas tetek Wani. Pantat Wani terkemut-kemut kesedapan. Lama begitu, dia mula menghayunkan punggungnya, membenam dan mengeluarkan separuh batangnya. Air pantat Wani merembes dengan lebih banyak. Ternganga-nganga Wani menahan kesedapan.
Hayunan punggungnya dilajukan. Puting Wani dipicit lembut ayahnya. Sedikit sakit, sedap yang banyak.
'Ah ah ah uhhh' erang Wani senada dengan hayunan. Rasa renjatan elektrik keseluruh tubuhnya, kesedapan yang dialaminya lebih dari tempoh hari. Lama dihenjut, kini arus eletrik itu bertumpu penuh di sekitar lubang pantatnya. Kemutan makin merancak.
'Ahhh Wani' giliran Azman mengerang.
'Ayahhhhhhh' beberapa ketika Wani terjerit kenikmatan, pantatnya mencengkam kuat batang Azman, dan Wani kekejangan.
Azman terus menghenyak pantat Wani, klimaks Wani buat dia benar-benar rasa ingin terpancut bersama anaknya namun dia bertahan. Hayunan makin menggila dan rasa geli teramat di hujung kepala batangnya. Bila mana dia hampir klimaks, batangnya dicabutkan dan diletakkan dicelahan punggung Wani.
'Urghhhhh' erangnya sambil melimpahkan laharnya di punggung Wani. Wani dan Azman terjelepuk kenikmatan. Azman memberi ciuman di dahi Wani sambil berpelukan.
3 hari tanpa ibunya, membuatkan dirinya menjadi pengganti tempat ayahnya melempiaskan nafsu. Dia tidak kekok lagi.
YOU ARE READING
Wani
FantasyCintanya sering tidak kesampaian, hatinya sering kali dibolak balikkan.