2.Bölüm:Yılların İntikamı

6 2 6
                                    

 Bu bölüm hiç bir zaman pes etmeyenlere gelsin...

(10 Yıl Sonrası)

mektup

Esila'm bugün tam 10 yıl geçmiş seni göreli 10 yıl geçti herşey değiştuiama bir tek sana olan duygularım değişmedi .Bu sana yazdığım kaçıncı mektup bilmiyorum saymadım ama inan bana 10 yıl seni düşünmediğim tek bir gün olmadı. Okuldan gittin sadece 2 gün görebildim hala seni ilk görüşüm aklımdan çıkmıyor. Seni her yerde ama her yerde aradım zaten kader bu değil mi çabalarsın göremezwin ama bir pat diye karşına çıkar. Tam 10 yıl geçti önce seni ilk görüşümün üzerinden. Hayat bize acıları da tattırdı. Mutluluğu da hiçbir şeyin sensiz zevki yok.  Bu mektupları seni bulunca vericem. Seni herşeyden çok seviyorum.

                                                                                                                                      Seni canından çok seven Emir

Bugün benim doğum günüm. 17 yaşıma girdim. Koskoca 17 yılım bomboş geçmiş gibi hissediyorum Ankara'da havanın en sıcak günlerinden birisi ve şu anda evde valiz hazırlıyorum Onur'un zoruyla tatile gidicez. Bodrum'a gidiceğimizi söyledi.Ne kadar gitmek istemesemde kabul ettim.

 (1 Saat Sonrası)  

Kafamın içinde Esila'yı düşünüyordum. Sosyal medyada her yerde tek tek aramıştım. Ama kader bu. Ama emindim kader bizi birgün birleştiricekti. Bodrum'a geldiğimizde Onur'un ayarladığı otele yerleştik. Ve denize indik. Yaklaşık 2 saat kadar denizde durduktan sonra yukarıda ki kafeye gitmeye karar vermiştik. Ama öncesinde otel odasına gidip üstümüzü değiştiricektik. Odanın numarası biraz silikleşmişti o yüzden tam net görünmüyordu odaya girdim kapıyı kapattığımı düşündüm ama aslında aralık kalmış tam bunu düzeltmeye giderken biR tane kız içeriye girdi. Yanlışlıkla girmiş olmalıydı. Yere eğdiğim başımı kaldırıp onu uyarıcaktım ki aynı gördüğüm şekilde yine onu gördüm.Bu oydu açık kahverengi saçlarında hafif hafif sarılar olan açık kahverengi gözleri olan kız oydu. Esila benim Esilam. Koşarak kaçtı utanmış olmalıydı. O heyecan ve yılların özlemiyle ne yaptığımı bilmez bir halde arkasından koştum ama nafile çoktan gitmişti. Hemen üstüme bir iki parça birşey geçirip koşarak otelin müdürüne gittim zar zor ikna ettim ve kamera kayıtlarına bakmasını istedim ama işe bakın ki KAMERA BOZULMUŞ içimden kendime ve kadere küfürler savururken Onur geldi ve bütün olayları anlattıktan sonra zaten olmayan aklı daha da yok oldu ve bütün oteli aramaya başladık.Yaklaşık 3 saat sonra artık adım atıcak halimiz kalmadığında Onur'un ısrarlarıyla pes ettik ve akşam yemeğine indik tam yemek yemeye başlıcaktım ki o ordaydı Esilam ordaydı...

Ayyyy heyecanlandım şimdi ben yazarken heyecandan öldüm umarım bölümü beğenmişsinizdirrr oy vermeyii unutmayınn

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 09, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yıllar SonraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin