(Yıllar Önce)
18 Eylül günlerden pazartesi bugün 1. Sınıfa başlıyorum ve şimdi okulun bahçesinde diğerlerinin gelmesini bekliyorum yanımda Onur var Onur kim mi ? Çocukluk arkadaşım anaokulunu beraber okuduk ve şimdi aynı ilkokula gideceğiz.Müdür olduğunu düşündüğüm adam okulun panosuna bişeyler astı.Bunlar sınıf listeleri olmalıydı herkesin annesi yada babası yanındaydı ama benim annemle babam çalıştığı için çocukluğumdan beri birşeyleri kendim halletmeyi öğrenmiştim.Onurla beraber listenin başına gittik.1/A sınıfındaydık ikimizde bi anda arkamda duyduğum gürültüyle arkamı döndüm arkamda koyu kahverengi gözleri olan , açık kahverengi saçlarında hafif hafif sarılar olan bir kız yere düşmüştü.Herkes şok içinde arkaya çekilmişti ortada sadece adını bilmediğim kız ve ben vardık.Öğretmenler geldi kızı götürdü bunlar aslında benim gözümde 1 saniye gibi geçti.İçimde ne olduğunu anlamadığım tuhaf bir duygu vardı.Çalan zilin sesini duyunca Onur'un kolumdan tutup çekmesiyle beraber bir anda kendimi sınıfta buldum. Ders başlamıştı herkes kendini tanıtıyordu tam sıra bana geldiği anda kapı çaldı ve içeriye o kız girdi adını bilmediğim gözlerimi alamadığım o kız öğretmen benim arkamdaki sıraya oturmasını söyledi ben kendimi tanıttıktan sonra sıra adını bilmediğim o kıza geldi.Kendini tanıttı aslına bakarsak tanıtamadı yanakları al al olmuştu utanıyordu.Sadece adının Esila olduğunu öğrendim.
Ders bitmişti teneffüsteydik.O karnımda ki ne olduğunu anlamadığım his onu her gördüğümde artıyordu ve ben içimde bişeyler döndüğünü hissediyordum.
(5 saat sonra)
Okuldan eve dönmuştüm masamın başına oturmuş düşünüyordum saat 23.59 du evdeki herkes uyumuştu benimde uyuduğumu sanıyorlardı ama hayır ben hala onu düşünüyordum.Yavaş yavaş birşeylerin farkına varıyordum bu duygunun adı aşktı.Ilk aşkım çocukluk aşkım saate tekrar baktığımda 00.00 dı gün bitmişti ama emindim.O benim Esilam olucaktı.
"Minicik avcuma sığan kalbimle gökyüzüne bile sığmayan bir sevgiyle sevdim seni..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıllar Sonra
Novela Juvenilİlkokulda ilk gördüğünde Esila'ya aşık olan Emir yıllarca onu arar ve kaderin onları birleştirmesini bekler. Peki kader onları birleştiricek mi ?