Demiral'dan devam."Güzelmiş" Villaya gelmiştik gerçektende çok büyüktü.
Ablam"E hadi o zaman en üst kat benim odam" dediğinde.
"Ya"
"Ya"
"Ya"
Benji, yağmur,alisa aynı anda ya demişti ama ablam onları dinlemeden eve ilerledi kapıyı
Kapıyı açıp içeri girdi.Bizde arkasından herkes odalarına girdi bende odama girdiğimde dolabımı açıp içine eşyalarım yerleştirmeye başladım eşyalarımı yerleştikten sonra üstümü değiştirip tam yatağıma gidiçek'ken gözüm kocaman kocam cama takıldı.
Büyük ormanın en karanlık yerini gösteriyordu.hemen camın önündeki
Ağaçta yanın iki gri parlak göz vardı o griler öyle parlaktı ki karanlıkta çok net bir şekilde belli oluyordu.Bi hayvan olduğunu düşünüp yatağımı yüz üstü yatıp ve uykuya daldım.|||||||||||||||
Uyandığımda saat 6:42 idi aşağı indiğimde ablam hazırlanmış
Ceketini giyiyordu beni gördüğünde gülümseyip"Günaydın balım acmısın"dedi.
"Yok abla sen nereye gidiyon"diyip yanına gittim.
"Ormanı gezçem sende hazırlan gel istersen"dediğinde hemen kafamı
sallayıp hemen odama girdim ve üstümü değiştirdim.(Demiral'in giydiği kıyafetler)
Hemen aşağı indim sonra ablamla birlikte dışarı çıktık.Gezmeye başladık bi yandanda konuşuyoduk.
30 dakika sonra.
Ben önüme gelen taşlara vuruyordum ablamda gözlüğü siliyordo.Son vurduğum taşa sert vurmuştum nereye geldiğimize bakmak için kafamı kaldırğım çok büyük bir şok yaşamıştım.Geldiğimiz yerde 6 tane birbirinden güzel büyük şato vardı.
"Abla etrafa baksana"dediğimde kafasını kaldırıp etrafa baktı.Sonra gözleri büyüdü.
"Oha anasını satayım çok güzel lan burası"dedi ablam şaşkınlıkla.
"Burda illa birileri yaşıyodur girmiyelim"
"Evet bencede"diyip arkamızı döndük tam o anda bi ses duyduğumuzda yerimizden sıçradik.
"Efendimiz"
"Iııı şey banamı seslendin" dedim.
"Evet efendim ben buralara bakan
Kişiyim ismim Edward""Tanıştığımıza memnun oldum Edward"
Black'ten devam.
Adının Edward olduğunu öğrendiğim kişi Demiral'la konuşurken ben onları izliyodum
"Efendimiz"
"Ben'mi"
"Evet efendimiz isterseniz size buraları gezdirebilirim hiçkimse yaşamıyor burda bu arada efendim
ben Orlic""Tanıştığımıza memnun oldum Orlic ama biz size hiç zahmet vermiyelim hadi biz gidelim demiral" dedim.demiral'la
tam arkamızı döndüğümüzde
Demiral'in önünde edward benim önümde orlic durdu.Orlic hemen söze atlayıp"Efendimiz hem kamerlarınızıda getirmişsiniz fotoraf çekersiniz."dedi kameraları göstererek.
"Arkadaşlarımız bekliyor orlic yani git-
"Onlarıda arayın efendim buraya gelsinler"demiral'a baktım bu işin kaçışı yoktu.
30dakika sonra diyerleride geldiğinde.
Alisa en renkli şota hakkında yorum yapıyordu.
"Orlic şu en yüksetekini geze bilirmiyiz"dedim en çok merak ettiğim şatoyu göstererek.
"Tabi efendimiz siz geçin ben gelirim"dedi ben kafa sallayıp şato'ya yürüdüm şatonun oraya geldiğimde bahçeye açılan bi kapı karşıladı beni ben daha dokunmadan kapı kendi kendine açıldı.Garip'ti bahçeye doğru adımladım bahçe çok güzeldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✓Araf'ım ✓
VampireDemiral,Black,kerem,yağmur,alisa,benji kafa dinlemek için kendi evlerinden 6-7 saat ileride bi ormanının içinde uzun bi süreliğine çok büyük bir villaya taşınır.Bu evi bulup bu fikri sunan kişiler benji ve Alisa'dır Black normalde saçmalamayın derdi...