{İlk paranormal kitabım sanırım:)}
{Destek olursanız sevinirim!}
{Simsimi}
...
ÇARŞAMBA
'Karda yürümeyin iz çıkıyomuş'
Üyeler: jay, lalisa, yuna, jennie, kai, soobin,hoseok, jisung, niki, yedam, sizLalisa:sizin kadar sıkıcı arkadaşlar görmedim..
*iletildi herkes 8.25 p.m *Yuna:sadede gel unnie.
*iletildi herkes 8.25 p.m *Lalisa:yaşına göre fazla konuşuyorsun yuna! Herneyse konumuz senin küstahlığın değil.
*iletildi herkes 8.25 p.m *Jay:Yuna küstahsa bende oz büyücüsüyüm!
*iletildi herkes 8.26 p.m *Jennie:biliyordum!
*iletildi herkes 8.26 p.m *Jisung:jennie tanrı aşkına beynin olduğuna dair bir belirti göster!
*iletildi herkes 8.26 p.m *Lalisa:lütfen susar mısınız?
*iletildi herkes 8.26 p.m *Lalisa:sizden sıkıldım ve yeni bir arkadaş edindim!
*iletildi herkes 8.26 p.m *Niki:kim bu yeni şanssız
*iletildi herkes 8.27 p.m *Lalisa:aksine kendisi çok nazik ve şanslı!!
*İletildi herkes 8.27 p.m *Lalisa:üstelik o kadar nazik ve sevgi dolu ki ben rahatsız olmayayım diye herşeyimi önceden öğrenmiş :3
*İletildi herkes 8.27 p.m *Yedam:bu kız cidden aptal. NE DEMEK HERŞEYİNİ BİLİYOR!
*İletildi herkes 8.27 p.m *Lalisa:kıskanmayın bildiğin biliyor işte.
*İletildi herkes 8.27 p.m *Lalisa:bi de beni düşünüyo ya çok tatlı!!
*iletildi herkes 8.30 p.m *Jisung:ismini söylemediğine emin miyiz? Klasik lalisa işte unutmuştur belki?
*iletildi herkes 8.30 p.m *Lalisa:hala gruptayım ve hayır aptal söylemedim.
*İletildi herkes 8.30 p.m *Yedam:şaka yapıyo aklınca
*İletildi herkes 8.30 p.mLalisa:şaka değil aptal arkadaşım diyorum!
*İletildi herkes 8.31 p.m *Yedam:öyle mi lalisa? Peki neden bize mesaj yazdığın saatte aynı anda ona da mesaj yazabiliyorsun? Üstelik hiç çevrimdışı olmadan?
*İletildi herkes 8.31 p.m *Lalisa:aptal bu dünün konuşması o yüzden.
*İletildi herkes 8.31 p.m *Jay:ilginç.
*İletildi herkes 8.31 *
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SimSimi / ℅Multifandom
FanfictionSadece yeni bir arkadaş işte en fazla ne olabilir?... |sanırım ilk paranormal kitabım.. |miqwen^