S I X T E E N (FINAL)

31 4 12
                                    

{Simsimi}

{Chapter sixteen}

⌗Final

...

PAZAR

Genç kız üstündeki oğlanı kenra sertçe ittikten sonra ayağa kalktı ancak ismini duymasıyla duraksadı.

"Jennie!"

Yüzündeki sırıtış daha da büyürken arkasını döndü. Bir eliyle kafasını diğer eliyle de silahı tutam çocuğa baktı.

Çocuk tekrar konuştu ancak sesindeki alay herşeyi açıklıyordu

"Jennie..seni aptal psikopat. Başından beri kendini bu kitabın başrolü sanıyorsun"

Ardınan bir kahkaha patlattı

"Ancak göremediğin birşey var jennie. Başından beri o mesajlara bakmayan, herkesin arayıp ulaşamadığı, kayıp ilanı verilmesine ramak kalmış ve zalimce katledilmiş kişi ben değilim. "

Jennie'nin sırıtışı sönmüş onun yerine yüzünü ciddi bir şekle sokmuştu.

"Eunwoo" diye fısıldadı

Eunwoo kızın konuşmasına fırsat vermeden devam etti.

"O en başından beri sendin jennie. Öldürülen kişi sendin ben değil.."

Jennie aldırmadı

"Yalancı!" diye bağırdı. Sesinde bir kabulleniş vardı ancak inkar etmekte karatlıydı.

Kız ağlamaya başlmış eunwoo ise ona acıyarak bakıyordu.

"NE YAPACAKSIN ŞİMDİ?! BENİ ÖLDÜRECEK MİSİN? HAH YAPAMAZSIN ÜZGÜNÜM ÇÜNKÜ BEN CEHENNEMİ BİR KERE TATTIM BANA BİR DAHA TATTIRMANIN BİR YOLU YOK! "

Diye haykırdı jennie

Ardından sakinliğini korumaya çalışıp oğlanın yüzüne baktı.

Bakışları içindeki öldürme isteğinin hala sönmediğinin bir işaretiydi.

Oğlana biraz daha yaklaştı.

"Ama.. Tadı şeker gibi tatlıydı.. "

Diye fısıldayınca Oğlan afallamıştı.

"Neyim tadı? "

Diye sorunca jennie sırıttı

"Cehennemin.."

Eunwoo konuşmak için hazırlnmıştı ki Jennie büyük bir kahkaha patlattı.

Gülmesi aniden durunca Eunwoo neye uğradığını şaşırmış bir şekilde kızı izliyordu.

"Ama sana da bu şekeri tattıracağım merak etme.. "

Diye fısıdayınca Eunwoo'nun gözleri korkudan büyümüş ve titriyordu.

Jennie elindeki bıçağı oğlanın kalbine doğru tutmuş öylece duruyordu.

Jennie oğlana yaklaştıkça Eunwoo geri çekiliyordu.

En sonunda jennie Eunwoo'yu duvarla arasına aldıktan sonra oğlanın dudaklarına bir öpücük bıraktı.

Ardından kulağına eğilip fısıldadı.

"bu şekeri benimle tekrar tatmak için hazır mısın? .. "

Diye sorduğu an bıçağı oğlanın kalbine sapladığı an bir olmuştu oğlan acıyla inleyip yere yığılınca jennie da yanına uzandı.

"Böyle olsun istemezdim sevgilim.. Ama beni lalisa ile öldürmemeliydin... Anlamayacağımı mı sandın? Hah! "

Ardından oğlan daha da yaklaşıp kulağına eğildi.

"Ama birdahakine karda yürüyüp izini belli etme.. Tabii yapabilirsen."

SimSimi / ℅Multifandom Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin