{Simsimi}
{Chapter two}
...
ÇARŞAMBA
'Karda yürümeyin iz çıkıyomuş'
Üyeler: jay, lalisa, yuna, jennie, kai, soobin,hoseok, jisung, niki, yedam, sizLalisa:tamam bu yeni arkadaşın biraz garip olduğunu fark ettim.
*iletildi herkes 8.32 p.m *Jay:tekrar hoş geldin lalisa!
*İletildi herkes 8.32 p.m *Lalisa:ciddiyim numaramdan aileme ve hatta adresime kadar herşeyi biliyor.
*İletildi herkes 8.32 p.m *Yedam:Bence biri sana şaka yapıyor lil
*İletildi herkes 8.32 p.m *Jisung:iyide çok saçma değil mi? Lalisa'nın evinin adresini biz bile bilmiyoruz üstelik madem numarasını yeni aldı neden numaradan yazıp şaka yapmıyor? Adı bile duyulmamış bir uygulamadan lalisa'yı nasıl buldu?
*İletildi herkes 8.32 p.m *Yuna:jisung zeki olabiliyormuş.
*İletildi herkes 8.32 p.m *Lalisa:Şuna bakın acil!
*İletildi herkes 8.33 p.m *
Niki:herif sana aile üyelerini ve numaranı söyledi ve sende karşılığuçında ona çok tatlısın mı dedin?
*İletildi herkes 8.34 p.m *Yuna:sanırım bir sorun daha var..
*İletildi herkes 8.34 p.m *Jennie:bence lalisa'nın aptallığından daha büyük bir sorun olamaz.
*İletildi herkes 8.34 p.m *Yuna:maalesef var. Eunwoo'ya dünden beri ulaşamıyorum aramalarımı açmıyor ve üstelik ne özeldeki ne de gruptaki konuşmalara bakmıyor. Endişeleniyorum..
*İletildi herkes 8.34 p.m **iletildi herkes 8.34 p.m*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SimSimi / ℅Multifandom
FanficSadece yeni bir arkadaş işte en fazla ne olabilir?... |sanırım ilk paranormal kitabım.. |miqwen^