Merhaba canlarım!
Şuanda lafta bir Çağtu-İsas olmasa da ben kendilerini yazarken çok keyif alıyordum hâlâ da alıyorum.
Ayrıca Kırlangıç Takımı YiğZey için de kitap yazıcam onu da bu gece yayınlarım her birine destek olabilirsiniz.
İyi okumalar🪩🫶🏻★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
07/03/2019
Küçüklüğümün rüyalarını süsleyen İstanbul..
Can yoldaşım..ve ben.
Hayallerime kavuşmuştum.- Arabadan inmiş, evimizin de içinde olduğu sokağa bir göz atmıştım. Güzel bir mahalledeydik.. küçük kız çocukları kaldırıma oturmuştu yanlarında ağırlıklı olarak pembe-mor-beyaz renkleriyle olan bisikletleri de vardı.
Az ileride de bir futbol sahası küçük ve biraz daha genç çocuklar vardı içinde.
Maç yapıyorlardı belli ki.
Arabanın arkasından gelen kamyonet ile içimi bir huzur kaplamıştı.Peki ben kimim?
Tuana Naz Tiryaki.
Hayatınızda görebileceğiniz en ters insandım belki de ama sevdiklerime bir o kadar merhametim var, ama altını çiziyorum sevdiklerime !Kamyonete yönelirken..camlara çıkan teyzelere gözüm ilişti.
Kafamı kaldırıp bakarken gözlüklerimi çıkardım ve renkli gözlü bir kadınla göz göze geldim pek yorgun olsam da istifimi bozmadan gülümseyerek baş selamı verdim.X:Merhaba kızım, yeni mi taşındınız siz?
- Evet teyze.. arkadaşım ve ben üniversite için buraya taşındık.
X: Ne güzel canım, bahtınız hep açık olsun inşallah.. güzel yerdesiniz.
Bir isteğiniz olursa hep buradayız bilin emi..L: Çok teşekkürler teyze..
Elindeki kutuyla cevap veren Leya'ya gülümsedim kocaman.
X: Ay ağırdır onlar güzel kızım.
Bizim oğlanları gönderelim yardım etsinler..- Yok teyze hiç gerek yok cidden..
Y: Evet, evet ben arayayım yağızı çıksınlar o sahadan yaş kaç hâlâ küçücük çocuk gibi maç yapıyorlar!
Ya sabır./
Yağız'dan
Tellerin arkasından çalan telefonum ile başımı o tarada çevirdim ve Çağan'a bakarak.
Elimde 1 dakika bekle dercesine işaret yaptım ve tellerin arkasına geçip telefonumu aldım arayan annemdi hemen açtım.