Soarele își face simțită prezența prin razele sale, trezindu-i din somn pe cei din Hufflepuff. Zorii soarelui și răcoarea dimineții a ridicat toți elevii casei Hufflepuff în picioare.
Evelyn Black, pe numele ei, se ridică liniștită din pat, și se întinde pisicește ca mai apoi să meargă la baie, să se spele pe față și să se îmbrace pentru orele ce aveau să urmeze. Din câte auzise de la Dumbledore, urmau să vină elevi de la alte două școli de vrăjitori, pentru Turnirul ce va urma să aibă loc la școala lor.
Prima oră ce o aveau, era cu madame Hooch, ora ei preferată, cu profesoara casei Hufflepuff.
Îmbracă o cămașă albă din satin, ce îi scotea puțin cam tare pieptul în evidență, o fustiță gri, cu două palme deasupra genunchilor, cu cravata aranjată frumos și roba neagră cu galben peste.
Părul lung și brunet și-l prinde într-o coadă de cal, lăsând două șuvițe libere să îi încadreze frumos fața, își ia adidașii frumoși și iese din camera fetelor, pregătită de ore.
Nici bine nu iese din cameră, căci dă nas în nas cu Cedric, cel mai bun prieten al ei, și de asemenea, cel mai probabil campion al turnirului celor 3 vrăjitori.
Cedric:-Neața, Eve.
Evelyn:Neața și ție, Ced. Ești entuziamast pentru ziua asta? Te vei înscrie la turnir? Să știi că dacă ești ales, ai un susținător. Adică pe mine.
Spuse ea, apoi râde, iar Cedric se rezumă la un zâmbet larg. Zâmbetul acestuia radiind mai ceva ca soarele ce lumina turnul Hufflepuff.
Cedric:Mulțumesc, Eve. Însă nu se știe nimic dacă voi fi sau nu ales. Totuși, îmi este puțin teama. Am auzit că au murit elevi în timpul turnirului.
Evelyn:Bine că te iei și tu după zvonuri. Doar nu crezi că a fost așa. Poate e periculos, nu am de unde să știu, însă sper să fie bine anul ăsta.
Spune ea, în timp ce coboară spre ora următoare. Aveau poțiuni, ceea ce însemna că aveau cu Snape. Noroc că era favorita lui, dar altfel...
***
Se termină într-un final și orele, și pleacă fiecare spre casa lui, însă Evelyn este oprită de Malfoy și prietenii lui. Bineînțeles, erau prieteni, însă lui Riddle îi plăcea să o ia la mișto din orice.
Tom:Hei Black... Ce frumoasă ești azi... Pentru cine te-ai pregătit așa?
Evelyn:Riddle, trebuie să plec, am teme. Nu am chef de figurile tale de,, prințișorrăsfățat". Dă-te din calea mea, altfel te zbor cât ai zice Quiddich! Hai pa.
Spune și trece pe lângă el, însă brunetul o trage de mine și o lipește de pieptul lui. Diferența de înălțime era uriașă... Tom cu 1.91 și Evelyn cu 1.62.
Tom:Lasă că mai vedem asta.
O lasă și pleacă în treaba lui, însă de data asta singur. În drumul ei se întâlnește iarăși cu Malfoy, însă de data asta era cu Harry. Măcar blondul nu o lua la mișto.
Harry:Ești ok, Evy?
Evelyn:Să zicem. Doar m-a enervat Riddle.
Draco:Știi cum e el. Când îi place o fată, o ia la mișto. Însă din câte am văzut și în privirea ta când l-ai întâlnit, și tu îl placi. Și pe mine nu mă poți păcăli. Uneori ești mult prea evidentă.
Evelyn:Nu vreau să îi dau satisfacție... Apropo, cum vă merge relația?
Harry:Bine, chiar bine.
Draco:Splendid. Însă acum, noi plecăm. Avem ceva... Treabă.
Harry știa la ce se referea blondul, așa că o luaseră pe drumul lor,iar Evelyn plecă spre camera Hufflepuff, dar Riddle îi iese iarăși în cale
Evelyn:Pleacă dacă ai chef de mișto iară.
Tom:Nu nu te iau la mișto. Vreau să fim prieteni... Ieșim la o plimbare? Ne cunoaștem mai bine totuși...
Evelyn:Taci și hai odată.
Zâmbi ea, iar Tom o urmă.
Câtă frumusețe încape într-o față? Nu am mai văzut minunății ca ea. Bine spunea profesorul Snape. Ar trebui să ne îndrăgostim și să fim împreună. Ar fi frumos măcar până de Crăciun.
658 de cuvinte. Drăguț, nu? Bineînțeles, o sa postez mereu, ba lungi, ba scurte. Depinde de timpul meu și de ideile mele.