+Saiki'yi gören oldu mu? Okulda aradım ama bulamadım. Dedi Hairo hala Saiki'yi görme umuduyla etrafa bakarken.
+Bugün okulda yoktu Hairo. Sen onunla ne yapacaksın ki?
+Okul çıkışında olacak tenis turnuvasını izlemek için çağıracaktım Kaido. Saiki yoksa siz gelin! Olur mu?Onlar tenis turnuvasını ve planlarını konuşmaya devam ederken 2 kişinin onları pür dikkat dinlediğinden haberleri yoktu tabii. Aiura Mikoto ve Akechi Touma onları sessizce dinleyip ne yapacaklarını öğrenmeye çalışıyordu. Akechi sessizliği bozmak için uğraşsa da Aiura onun ağzını kapattığından konuşamıyordu bile. "Eğer Saiki okula gelmediyse bunun bir sebebi vardır. O okulu asacak biri değil" diye düşünüyordu Aiura. Akechi'yi bıraksa bunu ve daha birçok şeyi ağzından dökeceğini bildiği için PK Akademinin medyumlarını dağıtmamaya, ayrıca o gruptan (Saiki'ye göre anormal arkadaş grubu) uzak tutmaya çalışıyordu.
+Saikii-saaannnn~ bu sesi ikiside çok iyi biliyordu. Bu o sapık mikroptu. Toritsuka daha kapıyı açmadan Akechi onun için hemen açtı.
+Kusuo bugün okulda yok. Sen ondan ne isteyeceksin? Yine bir kızı sana aşık etmesini mi? Gözlemlerime göre kızlar senden pek hoşlanmıyor. Sana 'mikrop' lakabını taktıklarını biliyor muydun? Ayrıca senin kızlar tuvaletini dinlediğin konusunda dedikodular var. Bunlar gerçe-
+Yeter Akechi! Aiura onu susturdu. Çünkü tüm sınıf bağırarak konuşan Akechi'ye bakıyordu. Bunu gördüğünde Akechi yine fazla konuştuğunu anladı.+Üzgünüm
Herkes tekrar işine odaklandığın da PK Akademinin Medyumları her zaman konuştukları yere gittiler fakat bir kişi eksik şekilde.
+Saiki-san ve okulu asmak? Bunun gerçekten olabileceğini hiç düşünmemiştim. Keşke buna hazırlansaydım.
+Kusuo'nun okulu astığını ilk defa gördüm. Birşey olmuş olabilir mi Aiura?
+Sanmam Akechi. Ben nakil olduğum zamanda okula gelmemişti. Belki başka bir sınıfa nakil öğrenci gelmiştir? Hey Toritsuka! Ne yapıyorsun sen orada? Kimi dikizliyorsun yine?!
+Birini dikizlemiyorum! Bir hayaletle konuşuyordum sadece...
+Tamam,neyse. Sizin sınıfa nakil geldi mi bugün?
+Hayır gelmedi. Ama 5. Şubeye bir kız geliyormuş diye duydum. Dediklerine göre çokta tatlıym-"Belkide bu yüzden gelmedi" Aiura sebebin bu olduğunu düşündü ve konuyu daha fazla uzatmadı.
+Zil birazdan çalacak hadi sınıflara dönelim.
Aiura ve Akechi birlikte giderken Toritsuka ters yöne gitti. Sınıfa girdiklerinde zil çaldı ve son derse başladılar.
...
+Matematik dersi çok hızlı geçmedi mi? Bütün o bilinmeyen denklemler, üniversitede karşımıza çıkacak konular, final sınavlarında daha zorları sorulacak saçma ve uğraştırıcı problemler ve-
+Seni bilmem ama bana göre 1 hafta geçti sanki Akechi. Her neyse yarın okulda görüşürüz.
+Seninle gelebilirmiyim Aiura? Genelde okul çıkışlarında Kusuo'yu takip ederek vakit geçirirdim ama bugün okula gelmediğine göre takip etmek istediğim kimse yok. Hem istersen matematik çalışı-
+Senin bir evin yok mu Akechi? İlla matematik çalışmak istiyosan orda çalış. Daha fal evime gideceğim. İşim var benimle gelemezsin. Yarın görüşürüz.
+Görüşürüz.Akechi kendi evine doğru yürümeye başlarken Saiki'ye ne olduğunu düşünüyordu. İlkokula giderken bile okulunu aksatmazdı. En sonunda belkide uzak bir yere falan gitmiştir diyerek evine girdi ve başka konulara yoğunlaştı.
-----------------------------------------449 kelime
Eveet ilk bölüm bu kadardı. Sizce kurgum iyi gidiyor mu? Bir yazım hatamı görünce yorumlara yazarsanız sevinirim.26 Ocak 2024
Yazılarda değişiklik yapmadım, sadece boşluk ve satır aralarına küçük bir düzenleme getirdim. Tekrardan okunmasına gerek yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAİKİ KUSUO: MEÇHUL CANİ
Mystery / ThrillerSaiki bir gün evinde ölü bulunur. Ailesi evde değilken. PK Akademinin medyumları Kusuo öldükten sonra onun sırrını arkadaşlarına da anlatır ve kanıtlar gösterirler. Bu kadar güçlü biri nasıl aniden ölmüş olabilir ki? Kusuo'nun bütün sınıfı bu olayı...