Chapter 7

108 18 5
                                    

"Sweet creature, when I run out of road, you bring me home."

"Sevimli yaratık, yolun dışına çıktığımda beni eve getiriyorsun."

🎵Sweet Creature - Harry Styles

🎵Sweet Creature - Harry Styles

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~ Heeseung

Bir yere yetişmem gerekiyormuş gibi aniden uyanıyorum. Hızlıca oturup ne olup bittiğini hatırlamaya çalışıyorum. En son düşünce denizimde boğulurken, temizliği bitirince yanıma gelip gelmeyeceğini tartışıyordum. Sonra aptal gibi sızmışım.

Dün gece yaptığım gibi tekrar odamda volta atmaya başlıyorum. Arkadaşlarının yanından götürmeme kızmış mıydı? Ama ben de haklıydım kendimce. O sarılmamsı şey neyin nesiydi? Yoksa arkamda gördüğü kişi yüzünden mi sinirlenmişti? Niye bunları düşünüp duruyorsun ki çıkıp kahvaltı etsene işte.

Mutfağa yöneldiğim an gördüğüm şeyle donakalıyorum. Mutfak masasının üstünde bir şeylerle uğraşırken uyuyakalmış. Seni bu kadar hızlı görmeyi beklemiyordum bugün. Çalıştığı kağıtların üstünde. Bir eli masanın üzerinde, diğeri masadan sarkmış. Bilgisayar köşede şarjı bitip kapanmış. Gözlüğünü çıkarmamış. Gözlük taktığını bilmiyordum. Rahatsız edebileceğini düşünüp yavaşça almaya çalışıyorum. Düşecekmiş gibi elimi kavrıyor. Onu korkuttum. Özür dileyip beni bırakıyor. Masayı toplamaya başlıyor. Rehberlik yapacağı yeri araştırmak bu kadar kalabalık bir defter yığını mı gerektiriyor? Zormuş.

"İyi dinlendin mi?"

"Hı hı. Benim yerime temizlediğin için teşekkürler."

"Bugün çiçekçiye gidecek misin?"

"Hayır."

"Nasıl hissediyorsun?"

"İyi. Ama neden muayeneden geçiyor gibi hissediyorum şuan?"

"Ah peki doğrudan soracağım. Benimle ilgili bir sorun var mı?"

"Yok, neden olsun ki?"

"Hiç, öylesine sordum işte."

"Olsa davranışlarımdan fark ederdin."

"Doğru, evet."

Bir süre sessiz kalıyor.

"O zaman bu sabah benimle spor yap."

"Nereden çıktı şimdi bu."

"Bugün arkadaşlık edecek birini istiyorum. Sürekli tek başıma yapıyorum. Hem senin için de eskiye dönüş gibi olur ha?"

"Çok güzel tabiki. Ama başka zamana erteleyelim. Hala çok yorgunum." (esner)

"Bir hafta boyunca istediğim her şeyi yapacağını söylemiştin. İtiraz söz konusu değil. Hadi kalk giyin."

Sağlam yerden vurdu. Of. "Tamam peki, ama çok uzun kalmam."

"Anlaştık."

.
.
.

Süt ve BalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin