Вона здавалася йому досить доброзичливою та неймовірно привабливою жінкою. Але, можливо, варто було б замислитись, що така охайна й тендітна леді робить у такому досить не привабливому місці, як цей нічний клуб.
Томмі завше полюбляє витрачати в цьому місці власну юність, здоров'я та дріб'язок, який мав у кишенях. Тут збирається сміття, яке ще хтось може назвати підлітками чи юнаками, непотрібні нікому та загублені в собі люди, які обрали втопити в алкоголі власний сум та розчарування від дорослого життя.
Вона представилася дивним, проте дуже ж вже мелодійним та фантастичним ім'ям - Персефона. Вже тоді Томмі замислився про те, а чи не робоче це прізвисько, і не ошукають чи його на гарненьку суму. Проте, здається, ця леді була зовсім не зацікавлена в тому, щоб звабити хлопця. Навпаки - вона все розповідала йому про найпрекраснішого чоловіка, котрого вона зустрічала в своєму житті, та чомусь наполягала, що Томмі би йому сподобався.
Хлопець особливо зацікавленості не проявляв, проте його п'яний та розв'язаний язик і привів його до тої ситуації, в якій він зараз опинився.
А опинився він, Боже милостивий, у сраці.
Звісно, цікаво було, що ж це за чоловік такий, якого Персефона так оспівувала і для зустрічі з яким впихнула йому цю кляту перлину в руку та змусила її розчавити.
Тепер Томмі, із крові якого ще не вивітрилось дешеве пиво, сидів навколішки коло якогось пекельно жаркого комину та боровся із позивами нудоти. Білява голова йшла обертом, ніби він щойно спустився американськими гірками, та його шлунок готовий був спорожніти у будь-яку хвилину.
Поруч звідкись почувся стукіт чиїхось черевиків по... це що, мармур?... підлозі. Хлопчисько кидає швидкі погляди в сторони та ледве підіймає голову. Коліна зрадливо роз'їхались в сторони, змусивши свого господаря осісти на гарячу кам'яну гладку підлогу.
Фігура зупинилась коло нього, через розмитий п'яний погляд Томмі зміг розгледіти... Молодого чоловіка. Не хлопчина, проте і тридцяти, на вид, йому ще не було.
Він склонив голову до плеча, роздивляючи хлопчину перед собою. Томмі невинно хлопає блакитними оченятами, проте сфокусувати зір в нього не виходить. Можливо через високу температуру коло комину, та взагалі задушливе приміщення, голова йде обертом ще більше, та дихати стає занадто важко.
В очах темніє, тремтячі руки перестають тримати юнацьке тіло, та воно зустрічається з не менш гарячим мармуром.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Персефона (Wilbur x Tommy)
FanfictionМожливо, Томмі дійсно не варто було приймати випивку від малознайомої жінки і, тим паче, погоджуватись на дивну пропозицію знайомства з досить привабливим чоловіком. Але Томмі задоволений, тому, чому б і ні?