— Nagraliście piosenke w tajemnicy przede mną?
Adi nie dowierzał własnym oczom. Siedział na podłodze w salce treningowej BTS. Siedmiu chłopców stało nad nim. Wszyscy mieli skrzyżowane ramiona. Popatrzyli ma siebie wzrokiem, który mówił: "Kto mu powie?".
W sali panowała ciężka, niezręczna atmosfera. Przerażony maknae siedział na ziemi z kapturem z swojej bluzy na głowie.
— Może po prostu przejdźmy do tego, co mamy zrobić — powiedzial RM i odsunął się do tyłu. Reszta pokiwała głowami twierdząco i ustawili się w formacji, aby zacząć tańczyć.
Adrian Oppa przerażony siedział pod scianą na przeciwko reszty BTS. Z głośników zaczęła leciec muzyka. Przez chwile nie wiedział co to, brzmiało hipnotyzująco. Potem zdał sobie sprawe, że było to "Butter", ale puszczone od tyłu.
Chłopcy zaczęli dziwną choreografię. Zaczęli kręcić piruety niczym baletnice, aż Nowakowi kręciło się w głowie. Zaczęli robić falę z rąk, raz w jedną, raz w drugą stronę. Adi powoli czuł, że zapada w trans. Tanieć miał na celu go zahipnotyzować. Masło w tle powoli zaczynało się ściszać.
Do sali wszedł menadżer BTS, a za nim ochrona. Wzięli pół przytomnego Adiego pod pachy i wyprowadzili do wyjścia z budynku wytwórni. Za nimi poszła siódemka BTS.
— Gdy tylko przekroczysz próg wyjściowy Big Hit, zapomnisz o swojej całej idolowej karierze. — powiedział Jimin
— J-jak t- — Adi chciał zrobić aegyo, aby przekonać ich swoją słodkością, że nic nie zrobił, jednak przerwał mu Jungkook.
— BTS teraz bedzie miało nowego maknae! — powiedział słodko i zrobił serduszko z palców.
Doszli do progu, ochroniarze przymierzali się do wyrzucenia Adriana.
— Hanal, dul, ses — powiedzieli równo chłopcy, i na trzy ochroniarze rzucili nim.
— SARANGHE BTS!!! — wrzasnął Adi i upadł na ziemię przed wejściem do Big Hit. Chłopcy obrócili się na pięcie i odeszli.
Gdzie był? Nie wiedział.
O wszystkim zapomniał.
CZYTASZ
Zagubiony z ósemki
HumorAdrian Nowak Żalno, wiedzie spokojne, wiejskie życie w małym zadupiu nad Bydgoszcza. Ma jednak pewien problem - ostatnimi czasy nawiedzaja go dziwne myśli o siódemce przystojnych chłopców, jednak nie może przypomnieć sobie, kim oni są. Jego rodzina...