On jí líbal...atd.Snad vám to nemusím popisovat.Snad.
Ale zpět do reality.
Musl jsem na ně dluho zíraz,protože se od sbe odtáh-
li a podívali se na mě.Muj kámoš(teda doufam,ze je tím pořád) si odkašlal a pité řekl:,,Ahoj.Ty už jseš tady?"
,,Ne jen jsem sem poslal telo napred."
,,Ehm...Malem bych zapomel.Tohle je Nancy instruktorka a vedouci tabora''řekl trochu opatrně.
,,Ja...My uz se zname"řekl jsem opatrně
,,Fakt?Aodkud?..''zeptal se a vzapeti mu to došlo.
,,To je TA Nancy?!"zeptal se s nadeji v hlase,ze se mílý.
Chvîli jsme na sebe jen tak koukali a pak jsem se ozval:,,Ano,je to ona.Ale už je to dávno.Nic k sobe necítíme.''řekl jsem a poté jsem ještě doda
,, Já teda určitě ne a ona také.''Po této zajímavé ,,nehodě" jsem šel do prvmí volné(spíše prázdné) chatky.Lehl jsem si na postel a koukal do stropu,když se najednou dveře prudce otevřely.
V nich stál kluk.Měl takový uličnický úsměv.Chvíli jsme koukali jeden na druhého.Ani jeden z nás neuhnul pohledem.
Najednou z ničeho nic se zeptal:Ahoj,je tu volno?"
,,Jasně." řekl jsem.
,,Jak se jmenuješ?"zetal jaem se ho.Nevím proč,ale najednou jsem od něho nemohl spustit oči.
,,Will Frien.A ty?"řekl
,,Já jsem..."nedopověděl jsem ji,protože jsem věděl,že jakmle mu ho řekni,bude brát nohy na ramena.Ale za to když...Ne!Bylo už dost lhaní!
,,Jsem Matty Danny Arkel."
Will řekl,že moje jméno už někde slyšel.A sakra,jsem v prdeli."
ČTEŠ
Dannyho sen
Teen FictionCo se stane, když se potkají naprosto rozdílnií kluci? Změní se tím všechno co se stalo doposud? A co když se spolu moc sblíží? Čtěte a uvídíte!!!