4.Část

39 6 1
                                    

Chci se omluvit, že přidávám vždy krátké části,ale víte to vězení,kam chodíme 5krát týdně ještě nechce propustit.Doufám,že se vám to líbí.
Než se opět pustíte do čtení tak Chci jen ještě věnovat tuto část VeruMat ,že mi trochu pomohla. Víte, a čeština nejsme velké kamarádky. A nyní....Vzhůru do nekonečného čtení a ještě dál!!:))

~DANNY~
Musel jsem z toho pokoje vypadnout.Nevím proč, ale nemohl jsem z něj spustit oči.Je nelidsky krásný.
Jakmile jsem se dostal pryč z chaty, tak jsem si to namířil k jezeru.Bohužel tam byl můj kámoš se svou holkou.Ach..Jak ji nenávidím.
Chtěl jsem odtamtud vypadnout, než si mě všimnou.Pozdě.
,,Hej Danny nechceš jít k nám?" uslyšel jsem kamarádův hlas.
Ani kdyby to mělo stát život.Nahlas jsem řekl pouze:,,Ne.Mám ještě dost věcí.Kdyžtak potom."
Došel jsem na opačný konec jezera a sedl si na molo, sundal jsem si boty a začal jsem s nima opatrně cákat vodu.
Doufám, že to bude jen a jen lepší.Z přemýšlení mě vytrhl křik.Otočil jsem se a uviděl jsem postavu, jak se ke mě přibližuje nebezpečnou rychlostí.Zničeho nic mi nad hlavou skočila postava. Teď jsem už poznal,že to je kluk a skočil do vody.
Do pr* *le.Kluk se ne a ne vynořit.Zpanikařil jsem.
Po necelých dvou minutách jsem skočil. Nevím, jak se mi ho podařilo vbté vodě najítntak rychle.
Když jsem toho kluka vytáhl, zastavil se mi dech.Byl to Will.

Promiňte mi,že nepřidávám pravidelně.Víte, mám teď mnoho věcí na práci.Zrovna zkouším napsat ještě jednu část. Víte, rozhodla jsem se,že každá část bude buď z pohledu buď Willa nebo Dannyho.Musím se k něčemu přiznat.Tak trochu jsem se inspirovala jedním přìběhem, který napsal jedwn trochu natvrdlý
(promiňte a i ty nejmenovaný,psala jsem to kolem jedné tak pochopte,že nenapadá žádné jiné existující slovo).Doufám,že vám nevadí jak píšu dlouhé peoslovy.Pokud máte nápad na vylepšení, nemám nic proti.Prosím, pište mi do komentářů cokoliv, kritiku tak i kladné ohlasy.Děkuju za to,že čtete ten hnus co píšu.Předem děkuji za hlasy a votes!!!Mám vás ráda!!I love U!!!

Dannyho senKde žijí příběhy. Začni objevovat