1. Bölüm🖤💙

340 46 215
                                    

Merhabalar 🙏🖤💙 biliyorsunuz ki uzun zaman oldu başımıza talihsiz olaylar geldi ama biz yine burdayız.

Açıkçası hiç yazmayı düşünmüyordum ama öyle güzel mesajlar geldi ki ben size kıyamadım. Çok teşekkür ederim .Burda çok değerli dostlarım oldu beni hiç yanliz bırakmadılar hic vaz gelmediler.Bende Kara ve Dila'nın o eşsiz aşkını tekrardan yazmaya başladım.

Bölüm şarkısını çok seviyorum ben ilk bölüm şarkısı bu olsun🌷💞

Umarım begenirsiniz🙏🖤💙

Şimdi sizden ricam lütfen

Watped hesabım @tulaygulerr

Instegram hesabım @tul_ay_glr

Bu hesapları takip etmeniz ailemizin büyümesine katkıda bulunmanız 🙏🥰
Her bölüm öncesi mutlaka instegram adresinden bölüm kesitleri paylasıcam yorumlarınızı begenilerinizi eksik etmezseniz sevinirim🙏🥰

Gelelim bölüme lütfen her satıra yorum yapalım bol bol yorum sınırı 500 oy sınırı 100 dolmadan bölüm gelmeyecek .

Keyifli okumalar diliyorum🙏🥰💙🖤

💞💞💞💞💞💞🌷🌷🌷🌷🌹🌹🌹

O gün her günden farklıydı...

Başka bir duygu vardı genç kadının içinde, ya hersey son bulacak yada küllerinden yeniden doğacaktı...

Sabaha kadar beklediği camın önünde de doğan güneşin yüzüne vurmasıyla kendine gelmiş, sabah olduğunu anlamış kendine gelmişti.

Bu gün yine en güçlü anne o olmalıydı...

Kuruyan dudaklarını ıslatıp derin bir nefes aldı geceden kalan modunu değiştirir gibi ...

Geriye doğru itti altın saçlarını güneşle buluşunca iyice rengi açılmış sanki yıldızlar vardı her bir saçının telinde.
Kendine çeki düzen verip kendi etrafında dönmüş önünde kalan merdivenlere son annelik gücüyle ilerlemiş merdivenleri coşkuyla ikişer ikişer çıkıyordu...

Merdivenler son bulduğunda karsinda duran küçük erkek odası olduğunu Mavi kapısından belli oluyordu ...

Kapının kolunu açmış büyük arabalı yatağın içinde uyuyan küçük bedeni izledi daha içeriye  girmeden . Kaybolmuştu sanki büyük yatağın içinde. Yüzünde tebessüm olmuş çokta büyük olmayan odanın içinde iki adım da yanına gelmişti. Yatağın yanına oturmuş kısa altın sarısı saçlarını ellerini içine almış geriye itmisti .

Kırmızı küçük dudaklarını büzmüs ,gözlerinden kirpikleri yanaklarına serilmiş küçük nefes alış verisiyle annesini hayran bırakmıştı...

Eğilip oğlunu anlından öptü genç anne bebeksi huzur veren kokusunu içine çekerek. Gözlerini yumruğunda genzine dolan koku ciğerlerini parçalamıştı zihnine dolan düşüncelerle...

Aksi ne mümkün nede ihtimaldi o oğlunu kaybetmeyecekti...
Gözlerine dolanı silip en sevdiği ninniyi küçük prensin kulağına eğilip söylemeye başladı...

Bir küçücük aslancık varmış... dediğinde küçük bey gözlerini açmış annesi devam ederken yarım uykulu gözleriyle annesini izliyordu ...

"Annesi onu çok çok severmiş..." Küçük dudaklarıyla kıkırdamış oda annesine eşlik ediyordu odanın içine dolmuştu anne oğlun sesi .

"Bir küçücük aslancık varmış ..." demiş Dila susmustu gözleri dolmuş sadece küçüğün sesi yankı bulmuştu odada .

"Babası onu çok çok severmiş..."

son şans son kez sev beni Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin