Έφτασαν κοντά στην εκκλησία του χωριού. Ήταν πια μεσημέρι και η πλατεία ήταν έρημη. Δεν υπήρχε κανένας τριγύρω. Μόνο ο παπα-Μιχάλης βρισκόταν μέσα στον ναό, όπως κάθε μέρα άλλωστε.
Η Βασιλική στη θέα της εκκλησίας κοντοστάθηκε.
«Μαθιό τι έχεις στο μυαλό σου;» τον ρώτησε διστακτικά.
«Θα παντρευτούμε. Εδώ. Στα κρυφά. Μόνο εγώ κι εσύ.» απάντησε εκείνος αποφασιστικά.
«Τι; Μα πως; Μαθιό αν μας ανακαλύψουν θα γίνει μεγάλο κακό. Οι θείοι μου, ο Στεφανής δεν θα το αφήσουν έτσι» ο τρόμος στην φωνή της ήταν εμφανής. Το μυαλό της έπλαθε διαφορά σενάρια αλλά ένα ήταν αυτό που την τρομοκρατούσε πιο πολύ από όλα.
Ο Στεφανής μπορεί να έκανε κακό στον Μαθιό. Στον Μαθιό της.
Όχι αυτό δεν θα το άντεχε. Ήταν διατεθειμένη να τον παντρευτεί μόνο και μόνο για να προστατεύσει τον Μαθιό.
«Θα φύγουμε Βασιλική. Θα παντρευτούμε και θα φύγουμε. Ο φίλος μου που μίλησα στο τηλέφωνο πριν λίγο θα τα έχει όλα έτοιμα. Θα φύγουμε από την Κρήτη. Θα ζήσουμε ελεύθεροι.» της ανακοίνωσε καθώς τα χέρια του χάιδευαν το πρόσωπο της προκειμένου να την καθησυχάσει. Διάβαζε τον φόβο στα μάτια της.
«Μαθιό η οικογένεια σου βρίσκεται εδώ. Όλη σου η ζωή. Δεν μπορώ να σε αφήσω να τα χάσεις όλα για μένα» του είπε βουρκωμένη.
«Άκουσε με!» την διέκοψε και πιάνοντας το χέρι της το έφερε πάνω στην καρδιά του και την ρώτησε «νιώθεις τους χτύπους της καρδιάς μου;»
Η Βασιλική έγνεψε καταφατικά
«Για σένα χτυπάει μ’ακούς; Μόνο για σένα. Γιατί εσύ είσαι η ζωή μου και το μόνο που θέλω είναι να είμαι μαζί σου Βασιλική.»
Τώρα τα δάκρυα έτρεχαν από τα μάτια της. Πόσο την αγαπούσε. Ήταν διατεθειμένος να αφήσει πίσω όλη του ζωή για χάρη της. Όπως και η ίδια ήταν πρόθυμη να θυσιάσει τη ζωή της για χάρη του. Αν αυτό δεν είναι αληθινή αγάπη τότε τι είναι;
«Μην κλαις μάτια μου. Μην κλαις» την παρακάλεσε σκουπίζοντας τα δάκρυα της. «Χαρά έχουμε έτσι δεν είναι; Παντευόμαστε! Αυτό δεν είναι η πιο μεγάλη χαρά; Θα ζήσουμε μαζί. Θέλεις να με παντρευτείς έτσι δεν είναι;» την ρώτησε και ένιωθε να κρέμεται από τα χείλη της. Αν του έλεγε όχι τι θα έκανε; Αν δεν ήταν έτοιμη και σίγουρη ότι θέλει να ζήσει μαζί του πως θα αντιδρούσε; Δεν μπορούσε καν να το διανοηθεί. Μόνο σκοτάδι θα ακολουθούσε. Απόλυτο σκοτάδι.
ESTÁS LEYENDO
Στα κρυφά
RomanceΔυο νέοι είναι ερωτευμένοι στα κρυφά... Κάνουν σχέδια για το μέλλον στα κρυφά... Όμως τα εμπόδια βρίσκονται παντού κι ίσως ο μόνος τρόπος για να νικήσουν να είναι στα κρυφά...