𝑺𝒛𝒆𝒗𝒂 𝒎𝒊𝒏𝒅𝒆𝒏𝒌𝒊, 𝒎𝒊𝒗𝒆𝒍 𝒖𝒏𝒂𝒕𝒌𝒐𝒛𝒕𝒂𝒎 𝒆𝒔 𝒆𝒍𝒐̄𝒑𝒂𝒕𝒕𝒂𝒏𝒕 𝒆𝒈𝒚 𝒓𝒆𝒎𝒆𝒌 𝒐̈𝒕𝒍𝒆𝒕 𝒂 𝒇𝒆𝒋𝒆𝒎𝒃𝒐̄𝒍, 𝒆𝒛𝒆́𝒓𝒕 𝒈𝒐𝒏𝒅𝒐𝒍𝒕𝒂𝒎 𝒌𝒊 𝒆́𝒍𝒆𝒎 𝒎𝒂𝒈𝒂𝒎 𝒘𝒂𝒕𝒕𝒑𝒂𝒅𝒐𝒏, 𝑵𝑬𝑴 𝒌𝒆𝒍𝒍 𝒌𝒐𝒎𝒐𝒍𝒚𝒂𝒏 𝒗𝒆𝒏𝒏𝒊, 𝒄𝒔𝒂𝒌 𝒔𝒛𝒐́𝒓𝒂𝒌𝒐𝒛𝒂́𝒔𝒃𝒐́𝒍 𝒌𝒆𝒓𝒖̈𝒍 𝒇𝒆𝒍 𝒆𝒛 𝒂 𝒕𝒂𝒓𝒕𝒂𝒍𝒐𝒎 𝒆𝒓𝒓𝒆 𝒂 𝒎𝒆́𝒅𝒊𝒂́𝒓𝒂.
(𝙰 𝚝𝚘̈𝚛𝚝𝚎́𝚗𝚎𝚝𝚎𝚝/𝚔𝚘̈𝚗𝚢𝚟𝚎𝚝 𝚔𝚎𝚍𝚟𝚎𝚜 𝚘𝚜𝚣𝚝𝚊́𝚕𝚢𝚝𝚊́𝚛𝚜𝚊𝚖 𝚒𝚗𝚜𝚙𝚒𝚛𝚊́𝚕𝚝𝚊, 𝚊 𝚑𝚊𝚋𝚝𝚎𝚜𝚝 𝚒́𝚛𝚘́𝚓𝚊, 𝙽𝙴𝙼 𝚕𝚘𝚙𝚗𝚒 𝚜𝚣𝚎𝚛𝚎𝚝𝚝𝚎𝚖 𝚟𝚘𝚕𝚗𝚊 𝚊𝚣 𝚘̈𝚝𝚕𝚎𝚝𝚎𝚝 𝚍𝚎 𝚎𝚕𝚗𝚎́𝚣𝚎́𝚜𝚝 𝚑𝚊 𝚝𝚎 𝚊𝚗𝚗𝚊𝚔 𝚟𝚎𝚝𝚝𝚎𝚍 𝚎́𝚜 𝚋𝚘𝚌𝚜𝚊́𝚗𝚊𝚝 :𝚌 𝚎𝚐𝚢𝚎𝚋𝚔𝚎𝚗𝚝 𝚖𝚎𝚐𝚓𝚎𝚐𝚢𝚎𝚣𝚗𝚎𝚖, 𝚑𝚘𝚐𝚢 𝚊 𝙷𝚊𝚋𝚝𝚎𝚜𝚝 𝚒𝚜 𝚗𝚊𝚐𝚢𝚘𝚗 𝚏𝚒𝚗𝚌𝚜𝚒 𝚔𝚘̈𝚗𝚢𝚟, 𝚊𝚓𝚊́𝚗𝚕𝚊𝚗𝚒 𝚝𝚞𝚍𝚘𝚖, 𝚗𝚊 𝚍𝚎 𝚔𝚎𝚣𝚍𝚓𝚞̈𝚔 𝚎𝚕 👀)~•••••••••~
Egy csodálatos szeptemberi évnyitón, elkezdōdött az iskola. A gyerekek ünneplōben barbárkodtak, egyesek melegeskedtek, mások Péter és Elek romantikáján elmélkedtek.
*𝑟𝑒𝑔𝑔𝑒𝑙*
𝒁𝒔𝒐𝒍𝒕𝒊 𝒔𝒛𝒆𝒎𝒔𝒛𝒐̈𝒈𝒆:Zsolt széles izmaival és karjával ki nyomta csodás ébresztōjét, és szépen kikívánkozott az ágyból. Miközben vasalta a fehér ingjét, azon gondolkodott, hogy vajon mit csinálhatott reggelire az élettársa aztán rá jött hogy neki olyanja nincs is. Mikor nagy nehezen berakott a pirítóba két kenyeret balesetek és életveszélyek nélkül, elindult a tükre felé hogy megnézhesse magát, milyen pacek a mai szettében amíg a pirítós elkészül. Annyira nézegette magát, hogy megfeledkezett az étkérōl, így a két kenyér megégett.
-Ahjj istenem, már nincs idōm újat csinálni, megeszem ezt valahogyan. - szólt negatívan Zsolt. Meg reggelizett, így elindult autójával az intézmény felé, bezselézett hajjal, kivasalt inggel és egy fekete nadrággal, lakkcipōvel. Így már teljesen tökéletesen indult a reggele, leszámítva a piritóst. Megérkezett a sárga épülethez és nagy nehezen el indult a bejárat felé azzal a tudattal, hogy Péter Amira, Serfōzō Sára és Zichó Viola a faszságaikkal fogja ōt terhelni.
𝑽𝒆𝒏𝒅𝒆𝒍 𝒔𝒛𝒆𝒎𝒔𝒛𝒐̈𝒈𝒆:Reggel kecses felesége ébresztette ōt, mikor ki kelt nagynehezen az ágyból egybōl a kávéfōzōhöz indult a kómás fejével. Miközben Vendel várt a finom italra, addig a gyerek is felébredt így Vendel hallgathatta, hogy a gyermek mennyire nem várja az iskolát. Elkészült a kávé, az emberünk nagy nehezen lerázta a gyereket és elkészült. Felkapta magára a kényelmes ingjét, amit az asszony már tegnap este kivasalt mert ilyen multifunkcionális, és szépen a felsōtestéhez simult. Elindult bkv-val Vendi, mikor felszállt egybōl elöntötte ōt a hányinger, mivel elé állt egy illatozó hajléktalan. Szenvedve de végül beért 7:42-re, közben azon aggodalmaskodott, hogy ne fusson össze fura lényekkel akik majd integetnek neki ijesztō és bizarr mosollyal.
Mikor beértek, a tanárokkal még valami megbeszélést tartottak, hogy leokézzék az évnyitót. A megbeszélés után Kakashi (Zsolt) elindult a tanári kávéfōzōhöz mivel ma még nem kapta meg a mai adagot. Ám Vendelkének is kellett még egy adag, hogy túl tudja élni az alsósokat és a 7.a borzalmas tagjait. Elindultak mindketten a gépezet felé, mikor meglátták, hogy mindketten ugyanazzal a szándékkal vannak a kávéfōzō elött.
-Nyugodtan csináld te elöbb. - Nézett Zsoltra meglepōdve Vendel.
-Ja nem köszi, én így is fitt maradok, majd utánnad. - Szólt kedvesen és dicsekvōen Vendelhez.
-Hát jó. - mondta nem érdeklōdve Vendike.
Miután megcsinálták italukat, leültek mikor kiürült a tanári.
-Ahjj nincs kedvem a gyerekekhez... - Gondolkodott véletlen hangosan Vendi és gyorsan szájára kapott.
-Nyugodj meg, nekem sincs, fōleg nem az alsósokhoz akik mit sem tudva köszönnek kedvesen, vagy van a másik adaptáció, akik azt sem tudják mi az a köszönés. - Mondta Kakashi sóhajtozva.
-Jajj ne is mondd, nekem egyfolytában 2-3 fura lány integet megállás nélkül ijesztō mosollyal, már ki van velük a faszom. - Szólt idegesen Vendel.
Beszédüket a jelzō csengō zavarta meg, így mentek az ünnepélyre készülōdni.~••••••••••••••••••~
𝐻𝑒𝑙𝑙𝑢𝑢, 𝑟𝑒𝑚𝑒𝑙𝑒𝑚 𝑡𝑒𝑡𝑠𝑧𝑒𝑡𝑡 𝑎𝑧 𝑒𝑙𝑠𝑜 𝑟𝑒𝑠𝑧, 𝑝𝑟𝑜𝑏𝑎𝑙𝑡𝑎𝑚 𝑘𝑟𝑒𝑎𝑡𝑖𝑣 𝑙𝑒𝑛𝑛𝑖, 𝑏𝑎𝑟 𝑛𝑒𝑚 𝑛𝑎𝑔𝑦𝑜𝑛 𝑗𝑜𝑡𝑡 𝑜𝑠𝑠𝑧𝑒 𝑑𝑒 𝑚𝑒𝑔𝑖𝑟ℎ𝑎𝑡𝑗𝑎𝑡𝑜𝑘 𝑎 𝑣𝑒𝑙𝑒𝑚𝑒𝑛𝑦𝑒𝑘𝑒𝑡/𝑒𝑝𝑖𝑡𝑜 𝑘𝑟𝑖𝑡𝑖𝑘𝑎𝑘𝑎𝑡 :3
YOU ARE READING
𝐴 𝑡𝑖𝑙𝑡𝑜𝑡𝑡 𝑠𝑧𝑒𝑟𝑒𝑙𝑒𝑚
RomanceVendel és Zsolt hétköznapi életüket élik tanárként, míg napról-narpa egyre többet kommunikálnak egymással és kezd valami szikra kialakulni köztük.